پرداخت کاری با محصولات منحصربفرد شرکت کریستال

پرداخت کاری با محصولات منحصر بفرد شرکت کریستال

شرکت تولیدی کریستال ” KristAl یکی از شرکتهای پیشرو در تولید انواع محصولات در زمینه پرداخت و پولیش فلزات، آلیاژهای فلزی و مواد غیرفلزی، در روسیه است.

محصولات این شرکت با استفاده از آخرین فن آوری های نظامی و فضایی و براساس استانداردهای شرکت روس اتم، پیشرو در مهندسی انرژی هسته ای فضایی و مطابق با استانداردها و مشخصات عمومی ساخته و عرضه می شوند.

عمده مصرف کنندگان محصولات شرکت کریستال عبارتند از: صنایع متالورژی، خودروسازی، ابزارسازی، ماشین سازی، حمل و نقل هوایی، خمیر و کاغذ، سخت افزار، جواهرات، ساخت و ساز، ابزار، کابل، شیشه، چینی، معدن، الکترونیک و سایر شرکت های صنعتی.

 استفاده از فرآیندهای پیشرفته در تولید، به کلید موفقیت این شرکت در بازارهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، اوکراین، ارمنستان، ازبکستان و غیره تبدیل شده است. با توجه به تجربه استثنایی شرکت کریستال، این شرکت آماده تولید ابزارهای غیر استاندارد ، مطابق با نقشه ها و مشخصات مشتری می باشد.

چرخ سنگ زنی الماس

تعمیر و نگهداری کارگاههای تجهیزات صنعتی و ابزارآلات خاص، نیازمند توجه دقیق و مسئولانه است. قبل از هرچیز، این موضوع در مورد ابزارهای سنگ زنی صدق می کند. این درحالی است که بسیاری از ما به طور جدی به چنین سؤالی فکر نمی کنیم، زیرا آن را غیر ضروری می دانیم. اما این اشتباه است.

یک ابزار الماس باکیفیت، قادر است ایده هر شکاکی را که معتقد است نتیجه نهایی تحت تأثیر تجهیزات انتخابی قرار نخواهد گرفت، اساساً تغییر دهد. اگر قانع نشدید، اکیداً به شما توصیه می کنیم که از شرکت “KristAl ” کمک بگیرید.

از جمله کاربردهای اصلی ابزار الماس عبارتند از: پردازش فنی سطوح کار با اشکال مختلف (مخروطی، مسطح، استوانه ای.) ،تیز کردن ابزار با ویژگی های کاربید با دقت بالا، نگهداری اسپلاین ها و شیارها در قالب های کاربیدی.

مزایای ابزار الماس شرکت کریستال

چرخ های الماسی آسیاب پروفیل مستقیم 1A1 به طور کامل ویژگی های اعلام شده خود را برآورده می کند. به همین دلیل می توانید با خرید آنها کیفیت بالای پردازش و پرداخت مواد را تضمین کنید. در عین حال، چرخ های سنگ زنی الماس دارای یک دوره گارانتی طولانی است.

مهمترین مزیتهای چرخ سنگ زنی الماس شرکت کریستال، عبارتند از: عمر طولانی، دوام بالا، مقاومت در برابر بارهای مکانیکی و دینامیکی و کم هزینه.

خمیر نیترید بور مکعبی

خمیر نیترید بور مکعبی

در هر کارخانه یا کارگاه صنعتی، استفاده ار خمیرهای ویژه برای پرداخت کاری سطوح فلزات کاربرد گسترده ای دارد. استفاده از این خمیرها فرایند پردازش فلزات مختلف را تسریع می‌کند در کنار خمیر الماس، استفاده از البور  elbor نیز در حال گسترش است و همانطور که عمل نشان می دهد، مزایای عینی زیادی دارد که به ما امکان می دهد در مورد مزیتهای رقابتی آن صحبت کنیم.

شرکت تولیدی “KristAl LTD” به تمامی مشتریان، خرید خمیر البور را در هر حجمی و با قیمت مناسب پیشنهاد می دهد. این خمیردر قوطی های 50 گرمی، 100 گرمی و 500 گرمی بسته بندی شده اند.

خمیر البوریک شرکت کریستال دارای نکته های کاربردی بسیار زیادی است. این خمیر برای پرداخت با کیفیت بالای قطعات جداگانه ابزار کار و قطعات تجهیزات صنعتی ساخته شده از فلزات و آلیاژهای سخت و پرداخت مجموعه ها و قطعات ساخته شده از فلزات غیر آهنی، چدن و ​​فولادهای آلیاژی و همچنین برای فولادهای تندبر بسیار عالی است.

ویژگی های خمیر نیتریدبور

از جمله ویژگی های فنی خمیر elborovoy تولید شرکت کریستال عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر اثرات دما و استفاده فشرده از آن در چنین شرایطی برای مدت طولانی.
  • بر خلاف خمیر الماس،این خمیر مقاومت خوبی در برابر اثرات شیمیایی خارجی دارد.
  • در تماس با عوامل خارجی خواص خود را از دست نمی دهد.
  • کیفیت عالی برای پرداخت سطحی مواد بدون تمیز کردن اولیه آن
  • مقاومت فوق العاده در برابر سایش در استفاده روزانه و فشرده، که نه تنها در خرید آن صرفه جویی می کند، بلکه به طور غیرمستقیم، عمر محصول سرویس شده را افزایش می دهد.

تمامی این ویژگی های خمیر elbor به دلیل حفظ و انطباق با تکنولوژی تولید محصول آشکار می شود.

در میان مشتریان محصولات شرکت کریستال بسیاری از شرکت های بزرگ و شناخته شده هستند و این خود گویای کیفیت بالای محصولات این شرکت است.

 خمیر Elborovaya، بر روی سطح کار با کمک واکنش های شیمیایی خاص عمل می کند. در تماس، به اصطلاح امولسیون فیلم تشکیل می شود که توزیع ذرات را در ناحیه کار بطور کامل تولید می کند. خمیر کاملاً با آلاینده های روی سطح مقابله می کند و لایه سطحی را از عوامل خارجی آزاد می کند. شما می توانید خمیر elborov را در غلظت های فنی مختلف( طبیعی؛ افزایش یافته؛ غلظت بالا)خریداری کنید.


خمیر الماس

خمیر الماس

هرکسی که درگیر کار با فلزات و سایر مواد جامد باشد، به این نکته واقف است که این فرآیند فنی چقدر پیچیده و پرهزینه است. علاوه بر این واقعیت که پردازش مواد، نیاز به تلاش زیادی دارد، انجام کار نیز دقت خاصی را می طلبد. زیرا اگر قطعات به درستی آماده نشده باشند به سادگی می توانند غیرقابل استفاده و غیرکاربردی باشند. به عنوان یک قاعده، استفاده از خمیر الماس برای سرویس و قرار دادن تجهیزات و دستگاه های مدولار منفرد در عملکرد فعال مورد نیاز است.

این محصول در میان طیف زیادی از محصولات شرکت “KristAl LTD” در دسترس است. یکی از مهمترین مزیتهای این محصول در مقایسه با محصولات مشابه شرکت های رقیب ،کیفیت بالای مواد اولیه آن است.

خمیرهای الماس از ریزپودرهای گریدهای ACM و AM و پودرهای آسیاب AC4- AC6 و A1-A3 ساخته می‌شوند: خمیرها در حالت معمولی (H)، افزایش یافته (P)، غلظت بالا (B) تولید می‌شوند. خمیر های الماس را می توان با آب (B)، با حلال های آلی (O) و یونیورسال (VO) شست.

موارد مصرف خمیر الماس:

 خمیر الماس برای تکمیل و پرداخت آلیاژهای سخت، کوراندوم، نیمه هادی ها، کوراندوم و سنگ های قیمتی استفاده می شود. خمیر الماس در قوطی های 50 گرمی، 100 گرمی و 500 گرمی بسته بندی می شود.

کیفیت بالای خمیرهای الماس شرکت کریستال

خمیرهای الماس شرکت کریستال که می توانید با نازلترین قیمت خریداری کنید، برای انجام فعالیتهای زیر طراحی شده‌اند:

  • پولیش و سنگ زنی مواد سخت
  • پرداخت آلیاژهای فلزی و مواد غیرفلزی به عنوان بخشی از یک ابزار جداگانه، یک قطعه از یک تجهیز یا حتی یک اثر هنری

خمیر الماس شرکت کریستال کاملا با استانداردهای کیفیت فنی تعیین شده در روسیه و کشورهای CIS مطابقت دارد. این یک خبر عالی برای کسانی است که مشغول پردازش مواد گران قیمت هستند و مسئولیت زیادی را در قبال کیفیت و سرعت کار برعهده دارند.

با خمیر الماس کریستال همیشه می توانید روی یک نتیجه مثبت حساب کنید. این محصولات بسته به درجه دانه بندی دارای علائم رنگی متفاوتی هستند. این نشانه بصری برای تعیین موقعیت ضروری محصول، بسته به ماهیت کاری که باید انجام شود و ویژگی های ماده ای که قرار است سرویس شود، ضروری است.

خمیرهای الماس کریستال، که خرید آنها هم برای یک کارگاه کوچک خصوصی و هم برای یک شرکت صنعتی بزرگ، سودآور خواهد بود، دارای ویژگی های زیر است

  • پایداری مکانیکی مطلق
  • مقاومت بالا در برابر افزایش تماس حرارتی: زمانی که لازم است سطوح گرم شده را برای مدت زمان طولانی پردازش کنید،کیفیت تأثیر خمیر بر روی جسم عملاً کاهش نمی یابد.
  • سرعت بالای حذف لایه سطحی مواد سرویس شده
  • ایجاد سطح ایده آل پس از استفاده از خمیر

مطلب قبلیگوشی‌های صنعتی نوکیا HHTA501x و IS540.1 معرفی شدند
مطلب بعدیهتل داری در مشهد، فرصت یا چالش؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید