گوشی‌های صنعتی نوکیا HHTA501x و IS540.1 معرفی شدند

    گوشی‌های صنعتی نوکیا HHTA501x و IS540.1 معرفی شدند

    از گوشی های صنعتی نوکیا می‌توان بدون نگرانی در صنایع مختلف مثل نفت‌وگاز و… استفاده کرد. نوکیا برای عرضه آنها با شرکتی آلمانی همکاری می‌کند.

    مجله خبری ایکسب – نوکیا از دو گوشی صنعتی جان‌سخت به‌نام‌های HHRA501x و IS504.1 رونمایی کرد. نوکیا برای عرضه این گوشی‌های هوشمند با شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh همکاری می‌کند.

    این گوشی‌های هوشمند در دسته EX قرار می‌گیرند و از پلتفرم فنی یکسانی بهره می‌برند. هر دوی این محصولات جان‌سخت هستند و می‌توان از آن‌ها در صنایعی مانند معدن، نفت و گاز و مواد شیمیایی استفاده کرد. حتی می‌توان از این محصولات در مناطقی که خطر انفجار وجود دارد هم استفاده کرد.

    خریداران می‌توانند از این دو گوشی هوشمند صنعتی و جان‌سخت نوکیا در مناطق خطرناک ATEX Zone 1 و ATEX Zone 2 هم استفاده کنند. این محصولات از باندهای فرکانسی ضروری پشتیبانی می‌کنند و تأییدیه‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

    مشخصات دو گوشی صنعتی جدید نوکیا

    نوکیا IS540.1 به نمایشگر ۶ اینچی با محافظ گوریلا گلس ۳ مجهز شده است. قدرت این دستگاه را تراشه کوالکام QCM6490 تأمین می‌کند که عملکردش مشابه اسنپدراگون ۷۷۸ است. این دستگاه از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی این دستگاه هم توسط یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود.

    با توجه به اینکه گوشی‌های جدید نوکیا برای کسب‌وکارها طراحی شده‌اند و بعید است که در اختیار کاربران عادی قرار بگیرند، اطلاعاتی درباره قیمت و همچنین تاریخ عرضه آن‌ها منتشر نشده است.

    منبع: دیجیاتو

    مطلب قبلیChatGPT اکنون می‌تواند ببیند و بشنود و حرف بزند!
    مطلب بعدیپرداخت کاری با محصولات منحصربفرد شرکت کریستال

    دیدگاه شما

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید