یک برندریمایندر خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک برندریمایندر خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟

(مخاطبین این یادداشت، شرکت های دارویی، بهداشتی، و تجهیزات پزشکی هستند که مایلند محصولات خود را به بهترین نحو، به گروه پزشکان و متخصصین معرفی کنند.)

دو پرسش اساسی:

                                                

چگونه یک برند جدید دارویی را معرفی یا یادآوری کنیم؟

چگونه معرفیِ تأثیرگذاری برای محصولات دارویی و بهداشتی داشته باشیم؟

این دو پرسش، اساس موضوعی است که در این یادداشت خواهید خواند.

در سال‌های اخیر به ویژه با گسترش و پیشرفت شرکت های دارویی داخلی در تولید داروها، حتی آن دسته از داروهایی که پیش از این، تنها نسخه وارداتی آنها در بازار موجود بود، نیاز به معرفی برند داروها نیز افزایش پیدا کرده است و گاهی چند شرکت، یک نوع دارو را با برندهای مختلف مختص خود، ارائه می دهند. به همین سبب نوع معرفی هر برند دارویی به پزشکان و هر گروهی که مخاطب دارو هستند اهمیت بسیاری یافته است. لانچ دارو اغلب در سمینارها و همایش های ویژه و تخصصی انجام می گیرد و گاهی هدیه ای هم ضمن این رویدادها به مخاطبان تقدیم می شود.

اما استودیو خلاقیت مارتیا که در گروه شرکت های خلاق کشور قرار دارد برای نخستین بار در ایران، اقدام به طراحی و تولید برندریمایندرهای اختصاصی برای داروها و محصولات مشابه نموده است. به این معنا که متناسب با نوع دارو و یا محصول مورد نظر، و همچنین، گروه پزشکان و متخصصینی که مخاطب آن محصول دارویی یا پزشکی هستند ، و با توجه به نیازهای کاربردی و تزیینی در اتاق پزشکان، هدیه‌ای را طراحی و تولید می کند که علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا و کاربردی بودن، می تواند پیام کلی هر دارو را به طور اختصاصی به مخاطب انتقال دهد و در روند نسخه کردن دارو از سوی پزشک و متخصص مربوطه، اثر مثبت و فعالی داشته باشد.

از ویژگی های این محصولات این است که خلاقانه، و کاملاً غیر تکراری هستند و نمونه مشابهی در بازار ندارند و از این جهت، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. این گروه از هدایا و برندریمایندرها که ممکن است حتی در موارد لازم به نامِ تک تک هدیه گیرندگان اختصاصی سازی شوند ، به خوبی می توانند قدرت شرکت مبدأ (یعنی شرکت تولید کننده محصول دارویی و بهداشتی و پزشکی) را به مخاطب(یعنی گروه پزشکان و متخصصین) بنمایانند.

همه هدایا، شناسنامه ای همراه خود دارند که اطلاعات بیشتری در مورد دارو یا محصول مورد نظر، در آنها ذکر می شود و کاملا اختصاصی به همراه لوگوی شرکت و برند دارو، طراحی و پیوست می گردد.

برای دیدن هدایای مرتبط با این موضوع که تا کنون در استودیو خلاقیت مارتیا طراحی و تولید شده اند از طریق این آدرس به وبسایت این شرکت سر بزنید:

www.martia.co

مطلب قبلیمهمترین کشورها در حمل و نقل دریایی کدام اند؟
مطلب بعدیبهترین روش بازاریابی کدام است؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید