کنترل دوربین آیفون به وسیله‌ی اپل واچ

کنترل دوربین آیفون به وسیله‌ی اپل واچ

گوشی‌های آیفون، بی‌شک، یکی از بهترین محصولات بازار هستند. بدون اغراق می‌توان گفت که گوشی‌های آیفون جزو بهترین تلفن‌های همراه هوشمند جهان هستند، که امکانات بسیار متنوعی دارند. معمولا در گذشته تلفن همراه صرفا برای تماس گرفتن و در دسترس بودن طراحی شده بود، اما امروزه از طریق این وسیله‌ی هوشمند می‌توان کارهای بسیار مختلفی انجام داد. به عبارت دیگر، شما می‌توانید حتی به عنوان یک رایانه شخصی حساب ویژه‌ روی تلفن هوشمندتان کرده و با آن ایمیل‌هایتان را چک کنید، از طریق اینترنت خرید کرده و یا قبوض خود را پرداخت کنید و هزاران کار دیگر انجام بدهید. اما یکی از دلایلی که اکثر افراد اقدام به خرید آیفون 13 می‌کنند، بیشتر به خاطر کیفیت بالای دوربین آن است.

شرکت اپل از دیرباز تاکنون،‌ نه تنها روی کیفیت ظاهری محصولاتش بسیار تمرکز و تلاش کرده است، بلکه سعی کرده بهترین فناوری و امکانات را در ساخت‌ آن‌ها پیاده‌سازی بکند. ما این موضوع را حتی در نسل‌های قبلی گوشی‌های آیفون هم می‌توانستیم به وضوح مشاهده کنیم. چرا که کیفیت دوربین‌هایشان، در همان زمان، نسبت به گوشی‌های هوشمند دیگر بسیار پیشرفته و عالی بود. با گذشت زمان فناوری ساخت دوربین‌های گوشی آیفون هم بسیار پیشرفت کرد و امروزه شاهد بهترین لنزهای باکیفیت در این دوربین‌ها هستیم که حتی قدرت رقابت پایاپای با دوربین‌های DSLR را هم دارند و در کیفیت عکس و فیلم‌برداری گاهی اوقات حتی با این دوربین‌های حرفه‌ای برابری هم می‌کنند! همین امر هم موجب شده تا اکثر افراد به جای صرف‌ هزینه‌های گران‌قیمت بابت دوربین‌های DSLR، اقدام به خرید آیفون 13 بکنند.

دوربین حرفه‌ای آیفون ۱۳

آخرین نسل گوشی‌ّهای آیفون، در حال حاضر، نسل 13 بوده و در آن‌ها از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شد است. برای مثال، شما با خرید آیفون 13 پرو مکس و یا آیفون 13 پرو، یک گوشی با لنز سه‌گانه خواهید داشت که کیفیت سنسورهایشان بسیار عالی بوده و شما را به طور کلی حیرت‌زده خواهند کرد. جالب است بدانید، یکی از فیلم‌سازان، در چند سال گذشته برای اثبات قدرت خودش و کیفیت این گوشی هوشمند، با آیفون نسل 7 یک فیلم بسیار باکیفیت و عالی ساخت. حتی امروزه بسیاری از افراد با خرید آیفون 13 کارهای بسیار حرفه‌ای ویدئویی کرده و از این گوشی هوشمند به عنوان یک ابزار کاملا حرفه‌ای برای عکاسی و فیلم‌برداری خود، استفاده می‌کنند. برای مثال می‌توان به کار تولید محتوای ویدئویی در پلتفرم‌های معروف اشاره کرد.

دوربین حرفه‌ای آیفون ۱۳

عده‌ی زیادی هستند که با تولید محتوای ویدئویی درآمد بسیار خوبی دارند. یعنی ویدئوهای بسیار جذابی را که اکثرا موضوعات آموزشی دارد را در پلتفرم‌های یوتیوب و یا اینستاگرام آپلود کرده و سپس با بازدید بیشتر منبع درآمد بسیار خوبی از طریق تبلیغات کسب می‌کنند. در نتیجه، در سال‌ّهای اخیر، افراد زیادی به کار تولید محتوای ویدئویی روی آورده و اقدام به خرید آیفون 13 و یا سایر امکانات حرفه‌ای، مانند تجهیزات نور و… برای ساخت ویدئوهایشان می‌کنند. حالا عده‌ای دیگر ممکن است در کنار خرید آیفون 13 برای بازدید بیشتر و یا کارایی آسان‌تر، برای خودشان اپل واچ هم خریداری بکنند. این موضوع می‌تواند برای اکثر کسانی که موضوع تولید محتوایشان در مورد تکنولوژی و یا جعبه‌گشایی کالاهای دیجیتالیست، بسیار جذاب باشد. اما خرید اپل واچ فقط جذابیت ظاهری نداشته و امکانات بسیار زیادی را برای شما فراهم می‌کند.

کنترل دوربین با اپل واچ

با استفاده از اپل واچ شما می‌توانید دوربین آیفون را به راحتی کنترل کنید. همان‌طور که می‌دانید برای داشتن اپل واچ، باید حتما گوشی آیفون هم داشته باشید. چرا که شرکت اپل محصولات خودش را معمولا به صورت انحصاری تولید می‌کند و به خاطر همین هم، تمام اپل واچ‌ها فقط به گوشی آیفون متصل می‌شوند. از این روی، اکثر افراد برای داشتن به‌روزترین اپل واچ، اقدام به خرید آیفون 13 می‌کنند که در حال حاضر، آخرین نسل این گوشی‌های هوشمند در بازار است. به همین دلیل شما با خرید اپل واچ، به راحتی می‌توانید به گوشی آیفون‌تان متصل شده و از طریق آن بسیاری از تنظیمات گوشی‌تان را انجام بدهید. یکی از این موارد کنترل دوربین آیفون به وسیله‌ی اپل واچ است. چرا که از این طریق شما می‌توانید به راحتی گوشی آیفونتان را روی گیره‌ی سه‌پایه‌تان قرار داده و به راحتی از راه دور با اپل واچ خود، آن را کنترل کنید. جالب است نه؟

با این که قیمت اپل واچ در مقایسه با گوشی‌های نسل 13 آیفون بسیار گران نیست، اما ممکن است خرید هم‌زمان گوشی آیفون و اپل واچ به صورت نقد، برای هر کسی سخت باشد. چرا که با توجه به نوسانات قیمت ارز، روز به روز قیمت‌ اجناسی که به صورت وارداتی به دستمان می‌رسند دچار نوسان شده و هزینه‌های بسیار سرسام‌آوری دارند. اما مجموعه‌ی بازرگانی سیب برای راحت‌تر کردن کار خریداران، امکانات بسیار ویژه‌ای را فراهم کرده است. با استفاده از این امکانات شما می‌توانید به طور کاملا اقساطی و فقط با پرداخت 40 درصد قیمت گوشی، به روز‌ترین آیفون نسل 13 را در اختیار داشته باشید. نکته جالب این است که برای خرید اپل واچ و یا ایرپاد، نیازی به پیش پرداخت نخواهید داشت و می‌توانیم این اقلام را هم به صورت کاملا قسطی خریداری کنید.

کنترل دوربین با اپل واچ

خرید اقساطی و آسان از بازرگانی سیب

توجه داشته باشید که برای خرید آیفون 13 پرو مکس و یا هر کدام از مدل‌های نسل 13 به صورت اقساطی، باید حتما به صورت حضوری با دست چک‌ خود به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنید. سپس می‌توانید در کمتر از 45 دقیقه گوشی آیفون خود را دریافت کرده و با آن ماجراجویی‌های خود را آغاز کنید. اما قبل از مراجعه حضوری به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما وارد وب‌سایت بازرگانی سیب شده و در مورد نحوه‌ی پرداخت اقساطی و قیمت‌های گوشی اطلاعات دقیقی کسب کنید. چرا که از طریق سایت می‌توانید به طور دقیق رنگ گوشی، مدل آن و یا نحوه پرداخت اقساطی را انتخاب کنید.

چرا که شما می‌توانید اقساط گوشی را بین 3 تا 12 ماه انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن این جزئیات، قیمت دقیق و کامل اقساط شما مشخص شده و می‌توانید به راحتی از مبلغ پرداخت هر چک، تعداد آن‌ها و سایر جزئیات دیگر، اطلاعات دقیقی حاصل نمایید. پس از یک بار امتحان کردن خرید از فروشگاه بازرگانی سیب، خودتان متوجه خواهید شد که خرید آیفون و اپل واچ در کنار هم، کار بسیار سخت و یا غیرممکنی نیست.

مطلب قبلیچگونه یک بازاریاب اینترنتی استخدام کنیم
مطلب بعدیچطور به یک وب سایت رزرو آنلاین اقامتگاه اعتماد کنیم؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید