چطور به یک وب سایت رزرو آنلاین اقامتگاه اعتماد کنیم؟

چطور به یک وب سایت رزرو آنلاین اقامتگاه اعتماد کنیم؟

این روزها بیش از هر زمان دیگری زندگی هایمان با دنیای آنلاین یکی شده است. قصد انجام هر کاری را که داشته باشیم می توانیم به سراغ سامانه‌های آنلاین برویم و کار خود را به راحتی آب خوردن با اینترنت پیش ببریم. اما به وجود آمدن چنین سامانه‌های اینترنتی چندان در ایران قدمت ندارد و بیشتر مردم سخت می‌توانند به سمت آن‌ها بروند و اعتماد کردن به آن‌ها برایشان سخت است. دلیل این بی اعتمادی هم شناخت کم و نداشتن اطلاعات کافیست. البته که نمی توان منکر این قضیه شد که با پیشرفت دنیای دیجیتال راه هم برای کلاهبرداران باز شده و نباید چشم بسته به هر سایتی اعتماد کرد.

در میان وب سایت‌های مختلف یکی از کاربردی‌ترین سایت‌ها، سامانه‌های رزرو آنلاین اقامتگاه هستند که این امکان را به وجود آورده اند تا بدون نیاز به حضور در مقصد و چند روز قبل از شروع سفر بتوانیم اقدام به اجاره ویلا در شمال، سوئیت در کیش، آپارتمان مبله در تهران و… کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما از نشانه هایی بگوییم که نشان می دهد کدام وبسایت قابل اعتماد است و کدام نیست!

  • دارای اقامتگاه های متنوعی در سراسر ایران است

یکی از نشانه هایی که برای تشخیص یک وبسایت خوب می توانید به آن توجه داشته باشید تعداد اقامتگاه هایی است که وب سایت در شهرهای مختلف دارد. هر چقدر سایت دارای تنوع بیشتری در اقامتگاه باشد و بیشتر شهرهای ایران را پوشش داده باشد نشان می دهد که این سایت فعال بوده و می توان به آن اعتماد کرد. در یک وبسایت معتبر فرقی ندارد در مرکز شهر تهران به دنبال اجاره سوئیت هستید و به دنبال اجاره ویلا در اطراف تهران هستید به هر حال می تواند اقامتگاه مورد نظر خود را از سایت موردنظر پیدا کنید.

  • دارای تصاویر جذاب و اطلاعات کافیست
دارای اقامتگاه های متنوعی در سراسر ایران است

نحوه کار وبسایت های رزرو آنلاین اقامتگاه به این صورت است که تصاویر هر اقامتگاه به اضافه توضیحات کاملی از امکانات آن در سایت قرار می گیرد. تمامی وبسایت های رزرو آنلاین اقامتگاه دارای چنین اطلاعاتی هستند اما مهم این است که کدام یک اطلاعات را به صورت کامل، شفاف و واضح به کاربر منتقل کند. مثلا می خواهید به تبریز سفر کنید و قصد رزرو اقامتگاه در تبریز را دارید. در رزرو آنلاین شما امکان بازدید حضوری از اقامتگاه را ندارید پس اطلاعات باید تا جایی کامل و شفاف باشند که این احساس را به شما بدهد که از خانه بازدید کرده اید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای اقامتگاه خود داشته باشید.

  • دارای درگاه های پرداختی امن است

احتمالا دلیل اینکه خیلی ها نمی توانند به وب سایت های اینترنتی اعتماد کنند به همین پرداخت های اینترنتی و ترس از دادن پولشان برمی گردد. یکی از مهم ترین مشخصه هایی که نشان می دهد یک وبسایت دارای درگاه های پرداختی امنی می باشد وجود مجوزهای قانون لازم برای فعالیتشان می باشد. مجوزهایی از جمله نماد اعتماد الکترونیک و یا عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی که نشان می دهد کدام وبسایت فعالیتی قانونی داشته و کدام یک غیرقانونی.

  • دارای واحد پشتیبانی باشد

دارا بودن واحد پشتیبانی شاید در نگاه اول چندان هم موضوع مهمی به نظر نرسد اما یکی از مهم ترین مشخصه های یک وبسایت معتبر دارا بودن واحد پشتیبانی است. فرض کنید برای سفرتان با رزرو اقامتگاه در کیش از یک وبسایت فاقد پشتیبانی راهی سفر هستید اما در هنگام تحویل اقامتگاه با میزبان به مشکل برمی خوردید. در چنین شرایط اگر سایت فاقد واحد پشتیبانی باشد چه خواهید کرد؟ بی تعارف بگوییم کار خاصی نمی توانید انجام دهید یا باید خودتان با میزبان به توافق برسید و یا به دنبال اقامتگاه دیگری باشید. اما وجود واحد پشتیبانی قوی که در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شماست به شما این اطمینان را می دهد تا بدون هیچ ترس و نگرانی سفر بروید و همه چیز را به عهده سایت قرار دهید.

  • دارای بخش نظرات مسافرین است

هر مسافری بعد از پایان اقامتش در اقامتگاه مورد نظر می تواند نظرات مثبت یا منفی خود را درباره اقامتگاه در سایت وارد کند. اما این بخش در همه سایت ها به چشم نمی خورد یا حتی تنها نظرات مثبت است که به چشم می خورد. برای اینکه بدانید کدام سایت اطلاعات صادقانه تر و شفاف تری را به کاربران خود می دهد کافیست تا به بخش نظرات مسافرین مراجعه کنید و چندتایی از نظرات را بخوانید تا بتوانید اطلاعات خوبی را راجع به سایت بدست آورید.

بهترین وبسایت رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران کدام است؟

بهترین وبسایت رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران کدام است؟

در ایران وبسایت های مختلفی در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه فعال هستند و همین تعداد بالا انتخاب سایت معتبر را کمی سخت می کند. اما ما کار را برای شما راحت تر کرده ایم و با بررسی ها مختلفی به سایتی رسیده ایم که تمامی معیارهای بالا را دارد. «لیدوماتریپ» وبسایت رزرو آنلاین اقامتگاه است که از سال 97 فعالیت خود را شروع کرده و همین فعالیت چند ساله نشان از قابل اعتماد بودن این وبسایت دارد.

لیدوماتریپ در 500 شهر ور وستای ایران دارای 8 هزار اقامتگاه از جمله ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان، آپارتمان مبله، خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی می باشد. هر کسی با هر سلیقه و بودجه ای که وارد این سایت شود می تواند اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کند.

لیدوما علاوه بر تنوع بالا در اقامتگاه ها دارای نماد اعتماد الکترونیک، عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و پشتیبانی 24 ساعته است تا با اطمینان خاطر بتوانید رزرو اقامتگاه خود را در سفر به لیدوماتریپ بسپارید.

برای رزرو اقامتگاه از لیدوماتریپ کافیست تا از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com وارد این سایت شده و بعد از بررسی اقامتگاه های شهر مقصد درخواست رزرو خود را برای اقامتگاه مورد نظر خود ثبت کنید. درصورت وجود هرگونه سوال و یا مشکل هم می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 91070021-021 تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی راهنمایی و کمک بخواهید.

مطلب قبلیکنترل دوربین آیفون به وسیله‌ی اپل واچ
مطلب بعدیچگونه مدیران ریتیل (مدیران خرده فروشی) حرفه ای داشته باشیم؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید