هر کسی که اتاق خوابش متراژ کافی یا فضایی برای کمد دیواری نداشته باشد، می‌داند که خلاقیت در طراحی داخلی و ایجاد فضای ذخیره سازی چقدر مهم است. این مسئله در مورد سایر وسایل خانه مثل کودکان اسباب بازی کودکان، ابزارآلات ،لوازم اتاق خواب،کتاب‌، و سایر لوازم خانه هم صادق است.

شرکت “Volazzi Home”  بعنوان یکی از تولیدکنندگان عمده انواع کمد و قفسه های ماژولار در روسیه، راه حلهای مبتکرانه و با کیفیتی منحصربفرد برای حل این مشکلات و استفاده بهینه از فضای کم برای ذخیره سازی لوازم خانه به ویژه در اتاق خواب ارائه می دهد.

این شرکت سیستم های ذخیره سازی لباس و وسایلی نظیر  لوزام اتاق خواب،کفش و اسباب بازی کودکان؛ را در اشکال و اندازه های مختلف طراحی و تولید می کند و هر کاربری می تواند آن را مطابق سلیقه و فضای اتاق، نصب و راه اندازی کند.

سیستم های ماژولار ذخیره سازی لباس

شرکت “ولازی هوم” در تولید محصولات خود همواره از مواد و متریال درجه یک و باکیفیت استفاده می کند. درب کمدها از پروفیل آلمانی یا ترک؛ قفسه ها از نئوپان آلمانی و آینه ها ساخت لهستان است.

سیستم های ذخیره سازی (انواع کمد لباس) را هم می توان در اتاق رختکن یا اتاق خواب و یا در انبار، گاراژ، بالکن، طاقچه و یا در هر مکان دیگری، صرف نظر از اندازه آن؛ نصب کرد.

شرکت Volazzi Home با استفاده از یک سیستم انعطاف پذیر از تخفیف ها، با رویکرد فردی به هر مشتری؛ بهترین قیمت  ممکن را به مشتریان خود  ارائه می دهد. مشتریان شرکت می توانند انواع کمد و  سیستم های ذخیره سازی لباس و سایر وسایل منزل را در فروشگاه اینترنتی شرکت خریداری کنند، یا یک پروژه طراحی با تحویل و نصب رایگان را به این شرکت سفارش دهند

کمد لباس اتاق خواب

سیستم های کمد تولید شده توسط کارخانه محصولات فلزی شرکت، از فولاد با کیفیت بسیار بالا ساخته شده اند. علاوه بر این، مشتریان می توانند روی سرویس خدمات نامحدود این شرکت حساب کنند.

ساخت انواع جالباسی و کمد، کاری است که شرکت Volazzi Home  به بهترین شکل ممکن انجام می دهد: با استفاده از این کمدها، هر نوع وسیله اعم از  لباس، ملافه، تجهیزات ورزشی، اسباب بازی های کودکان، ابزارآلات و… را می توانید در آنها قرار دهید. سیستم ذخیره سازی مجموعه همه کاره است.شما می توانید هر پیکربندی را که نیاز دارید،با استفاده از ماژول های ارائه شده، ایجاد کنید.

علاوه بر این،شرکت Volazzi Home، محصولات فلزی سفارشی نیز تولید می کند. بنابراین شما نه تنها می توانید کل سیستم را یکجا از این شرکت خریداری کنید، بلکه عناصر اضافی لازم سیستم را نیز سفارش دهید. به عنوان مثال، یک قفسه به ابعاد مورد نیاز خود یا یک میله متقاطع و موارد دیگر را سفارش دهید. در صورت نیاز می توانید سبدها و طبقات سیستم های ذخیره سازی را به صورت عمده از شرکت سفارش دهید.

شرکت ولازی هوم معتقد است که سود واقعی در راضی نگهداشتن مشتری است لذا تمام تلاش خود را در این مسیر برای جلب مشتریان خود انجام می دهد.تجربه چندین و چند ساله شرکت به مدیران و متخصصن این شرکت کمک کرده تا نیازهای مشتریان خود را درک و شناسایی کنند و محصولاتی در خور و با کیفیت به آنها ارائه دهند.

جالباسی کم جا

تمام سیستم های کمد، ماژول ها و قطعات، دارای گواهینامه هستند و همه محصولات این شرکت به مدت12 ماه گارانتی می شوند.

مزیتهای خرید محصولات شرکت Volazzi Home:

  • صرفه جویی در فضا و زمان
  • تحویل به موقع و سریع
  • مجموعه های آماده و راه حل های سفارشی
  • محاسبه رایگان با توجه به نیاز مشتری
  • نصب سریع و مطمئن

اطلاعات بیشتر

شرکت Volazzi Home آماده همکاری با شرکتها و تجار ایرانی است. برای دریافت اطلاعات تماس و آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت، روی دکمه اطلاعات بیشتر، کلیک کنید.

مطلب قبلیفرمول جادویی عطر، طعم و خاصیت مواد غذایی
مطلب بعدیآغاز دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید