فرمول جادویی عطر، طعم و خاصیت مواد غذایی

فرمول جادویی عطر، طعم و خاصیت مواد غذایی
کارخانه "NEOS INGREDIENTS" در منطقه مسکو با مساحت بیش از 1800 متر مربع است که در آن با تکیه بر آخرین فناوریهای تولید مواد غذایی، محصولاتی نظیر محصولات مایع، چربی های مخصوص، ژل های شیرینی پزی و فیلینگ؛ تولید و بسته بندی و عرضه می شود

عطر، طعم و خاصیت مواد غذایی، ارتباط مستقیمی با ترکیباتی دارد که این روزها استفاده از آنها، دست برتر را به تولیدکنندگان مواد غذایی در بازار پررقابت می‌دهد.یکی از تولیدکنندگان این فرمولهای جادویی، شرکت نئوس(NEOS INGREDIENTS)، است که توانسته با تولید عرضه انواع مواد اولیه و افزودنی مواد غذایی، جلوه دیگری به محصولات غذایی و شیرینی ببخشد.

متخصصان NEOS INGREDIENTS علاوه بر کمک به ابداع و تولید افزودنی های مواد غذایی، به مشتریان خدمات مشاوره ای نیز ارائه می دهند. آنها برای سهیم شدن در توسعه محصول آزمایشی، با مشتریان خود همراه می شوند و به آنها در کاهش هزینه تولید کمک می کنند.

فلگنوو کریل الکساندروویچ، مدیرعامل شرکت می‌گوید:”ما مسیر طولانی همکاری را با بزرگترین شرکت های خارجی طی کرده ایم تا زمانی که مجتمع تولیدی خود را با نام RUSSKIE INGREDIENTS افتتاح کردیم. چندین سال است که ما تجربه، دانش و سنت های خود را در محصولات خود تجسم می دهیم. قدردانی از ما، موفقیت شما در کسب وکار است “.

کارخانه “NEOS INGREDIENTS” در منطقه مسکو با مساحت بیش از 1800 متر مربع است که در آن با رعایت کامل اصول بهداشتی و با تکیه بر آخرین فناوریهای تولید مواد غذایی، محصولاتی نظیر محصولات مایع، چربی های مخصوص، ژل های شیرینی پزی و فیلینگ؛ تولید و بسته بندی و عرضه می شود.

متخصصین شرکت نئوس، علاوه بر تحقیقات مداوم درباره خواص و ویژگی های مواد تشکیل دهنده محصولات، کیفیت آنها را پیش و پس از تولید کنترل می کنند.

در طول 31 سال فعالیت، این شرکت به مشتریان خود کمک کرده تا راه حل های تکنولوژیکی جدید را پیاده سازی کنند، فرمول های محصول را تغییر دهند و برای کاهش هزینه‌های تولید بدون از دست دادن کیفیت تلاش کنند.

NEOS INGREDIENTS
اطلاعاتی درباره شرکت
– فعالیت در حوزه مواد غذایی از سال 1989
– پایگاه مشتریان با بیش از 10.000 مشتری
– کارخانه اختصاصی مواد اولیه گیاهی در حومه مسکو
– گواهی تولید Fssc 22000
– دارای 9 دفتر نمایندگی در روسیه و کشورهای CIS
– مدیریت جامع مشتری

NEOS INGREDIENTS علاقمند همکاری با تجار و تولیدکنندگان ایرانی است. برای دریافت اطلاعات تماس این شرکت ، به صفحه شرکت در سایت ایکسب مراجعه کنید.

محصولات شرکت

برای آشنایی با محصولات شرکت نئوس به صفحه این شرکت در سایت ایکسب (لینک) مراجعه کنید و یا روی محصولات زیر کلیک کنید.

مطلب قبلیسایت کسب درآمد رایگان: لیست بهترین سایت‌های درآمدزایی ایرانی+ آدرس
مطلب بعدیکمد های ماژولار : پیشنهادی ایده آل برای ذخیره سازی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید