نحوه استفاده از رژلب : نکات و ترفند‌های مهم و جالب

نحوه استفاده از رژلب : نکات و ترفند‌های مهم و جالب

نحوه استفاده از رژلب باید چگونه باشد تا چهره ما را بسیار زیبا و در عین حال جذاب جلوه دهد. همان طور که می‌دانید لب‌ها نقش موثری در زیبایی چهره دارند که اگر به درستی مرتب نشوند و رژلب بدون هماهنگی با رنگ پوست و متناسب با سایر اجزای صورت آرایش نشود، یک ظاهری نامناسب را ایجاد می‌کند که برای یک زن مدرن امروزی با این همه اطلاع رسانی‌های مختلف از شبکه‌ها و کانال‌های متفاوت خیلی جالب نیست . برای خرید لوازم آرایش اصل از سایت کاج شاپ دیدن کنید.

نحوه استفاده از رژلب: انتخاب نقطه کانونی

نقطه کانونی یعنی نقطه‌ای که مابین لب شما قرار دارد، برای تشخیص آن باید بین دو چشم یا بین دو ابرو را مشخص کنید و به امتداد آن بین دو لب را علامت بزنید. سپس قبل از آنکه از رژلب یا براق کننده استفاده کنید، از کانسیلر مخصوص لب یا کرم پایه کمک بگیرید. این عمل باعث می‌شود لب‌ها کاملا بی‌رنگ شوند و حجم خوبی را برای پذیرش رژلب داشته باشند.

لب‌های خود را پر کنید

برای قلوه‌ای کردن لب نیازی نیست که تمام رژلب را روی آن‌ها پیاده کنید. بهتر است ابتدا به کمک یک خط لب خارج از خط لب طبیعی خطوطی را کمرنگ بکشید. سپس یک مقدار براق کننده لب را به لب پایینی بزنید و لب‌ها را روی هم بمالید. این عمل باعث عمر بیشتر رژلب بر روی لب‌های شما خواهد شد.

 چگونه رژلب بزنیم

هیچ قانون واقعی برای نحوه استفاده از رژلب وجود ندارد. برخی از خانم‌ها از برس استفاده می‌کنند و برخی دیگر به کمک سر پوش رژلب این کار را انجام می‌دهند و گاهی هم به کمک انگشت اشاره رژلب را روی لب‌های خود تنظیم می‌کنند. آنچه مهم است این است که رژلب باید به درستی و به تمیزی بر روی لب قرار بگیرد.

 رژلب را به دندان نمالید

از بدترین عادت‌های آرایشی زمانی است که رژلب روی دندان‌های جلویی مالیده می‌شود و همین موضوع موجب می‌شود، فردی نامرتب و شلخته جلوه کنیم. برای همین مسئله وقتی کارتان با رژلب تمام شد. انگشت اشاره را بین دو لب قرار دهید و آن را به  آهستگی بیرون بکشید، این کار باعث می‌شود که رژلب اضافی از اطراف لب خارج شود و به اطراف مثل دندان‌ها  کشیده نشود.

نحوه استفاده از رژلب مخصوص دندان‌های زرد

نحوه استفاده از رژلب برای دندان‌های زرد پیچیده نیست اما نیاز به دقت دارد، برای همین گاهی اوقات فرصت رفتن به دندانپزشکی و جرم گیری را نداریم و یا جنس دندان متمایل به کدر و زرد رنگی است. برای این کار بهتر است از رژلب‌هایی با ته رنگ آبی استفاده کنید.  بنفش، شرابی، صورتی و آلویی جز این دسته از رنگ‌ها هستند.

 جلوگیری از مالیدن رژلب به لیوان و یا قاشق

این مرحله برای ماندگاری بهتر رژلب انجام می‌شود و کاملا اختیاری است. یعنی اگر برای جلسه یا مهمانی عجله دارید، نیازی به اجرای این مرحله نیست.

برای پیشگیری از انتقال رژلب به لیوان یا فنجان قهوه و یا قاشق بهتر است، وقتی رژ زدن کامل شد. یک لایه دستمال کاملا نازک را بردارید و آن را از وسط تا کنید. سپس بین دو لب خود نگه دارید و به سمت پایین فشار دهید.این روش روغن اضافی را از لب‌های شما جمع می‌کند و یک لایه رژلب نازک با کیفیت مرغوب‌تری را به شما هدیه می‌دهد و دیگر خیالتان از مالیدن رژلب به ظروف نوشیدنی و غذاخوری راحت خواهد بود. این موضوع یکی از نکات مرتبط با نحوه استفاده از رژلب است که نیاز به توجه دارد.

 استفاده بهینه از مابقی رژلب

اگر دقت کرده باشید وقتی رژلب تمام می‌شود، هنوز ته مانده‌ای داخل تیوپ وجود دارد که دوست دارید از آن استفاده کنید، مخصوصا زمانی که به رنگ رژلب علاقه دارید. برای این کار بهتر است حتما از یک سواپ پنبه‌ای استفاده کنید و باقی مانده را بیرون بکشید. سپس آن را در یک ظرف شیشه‌ای با وازلین یا براق لب ترکیب کنید و  از آن استفاده کنید.

در ادامه به 5 مدل رژلب با ماندگاری بالا اشاره می‌کنیم که می‌تواند راهنمای خوبی برای خانم‌های شیک و باکلاس باشد.

پالت رژلب میبلین

رژلب‌های میبلین یکی از برندهای معتبری هستند که معمولا رنگ مات آن‌ها مورد پسند بانوان مدرن امروزی است . از همه مهمتر  قابلیت ماندگاری تا 16 ساعت را دارند. برس این مدل رژلب‌های دارای پیکانی تیز در عین حال برجسته است که حتی اگر فردی مبتدی هم باشید، قادر خواهید بود، رژلب را با زیبایی هر چه تمامتر بر روی لبان خود بکشید.

نکته: بعد از تمام شدن مرحله رژلب لطفا لب‌های خود را به هم نچسبانید و فشار ندهید. در عوض برای ماندگاری بیشتر به روش‌های موجود در این مقاله رجوع کنید.

رژلب هدی بیوتی

برتری برند هدی بیوتی در محصول آرایشی مثل رژلب این است که برای هر نوع رنگ پوستی یک محصول خاص و باکیفیت دارد. به نحوی که انواع رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، شکلاتی،صورتی مایل به قرمز، هلویی کم رنگ و رنگ مشکی را دارد.  برس این این برند دارای سر کوچک و گردی است که برای انواع فرم لب سازگاری دارد و با کمی تمرین می‌توانید، یک رژلب مناسب با لب و یا چهره خود بکشید.

در ضمن ماندگاری این  رژلب 12 ساعت است.

رژلب جامدادی مات پیپا

اگر دوست دارید با مصرف رژلب سلامت لب‌های شما تامین شود و با حفظ رطوبت لب درگیر خشکی و پوسته پوسته شدن نشوید. بهتر است که این برند را امتحان کنید.

معمولا بین رژلب‌های جامد کمتر برندی پیدا می‌شود که از سلامت و رطوبت لب محافظت کند. اما رژلب جامدادی مات پیپا این کار را برای شما انجام می‌دهد. همچنین ماندگاری بالایی دارد و در برابر گرما و رطوبت بالا موجب به هم ریختگی آرایش نمی‌شود.

مطلب قبلیراهنمای جامع خرید تلویزیون
مطلب بعدیرشد اقتصاد دیجیتال ایران

یک دیدگاه

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید