نحوه اخذ نمره تافل هوم ادیشن تضمینی ٫ تافل تضمینی ٫ دولینگو تضمینی

تافل هوم ادیشن تضمینی

فرصت کسب نمره تافل تضمینی ، تافل هوم ادیشن و دولینگوی تضمینی در کوتاهترین زمان ممکن حتی با سطح زبانی ضعیف را از ما بخواهید.

مرکز زبان کرایه چیان ارایه کننده خدمات تضمینی تافل هوم ادیشن و دولینگو در این مقاله سعی دارد اطلاعات کاملی را از این دو آزمون را در اختیار متقضایان شرکت در آزمون قرار داد.

و همچنین فرصتی را فراهم کرده است تا نمره متقاضیان شرکت در آزمون های تافل و دولینگو را ( حتی با سطح زبانی ضعیف و مبتدی ) به شکل صد در صد تضمین نماید .

تافل هوم ادیشن تضمینی

چنانچه دارای محدودیت زمانی در کسب نمره آزمون تافل هوم ادیشن می باشید به عنوان مرکز متخصصص و مجرب در زمینه آزمون به متقاضیان شرکت در آزمون کمک خواهیم کرد که نمره‌های مورد نظر خود را به صورت تضمینی ( تافل هوم ادیشن تضمینی ) خود را حتی با سطح زبانی ضعیف در این آزمون کسب نماید.

تافل تضمینی

بدین سبب با افتخار اعلام می کنیم  برنامه ویژه ای داریم تا دریافت نمره تافل تضمینی دور از دسترس داوطلبان نباشد. و داوطلبینی که سطح زبانی ضعیف دارند بدون دغدغه در آزمون شرکت و نمره بالا کسب نمایند.

دولینگو تضمینی

همچنین در ادامه ارایه خدمات تضمینی ، لازم به ذکر است کسب نمره دولینگو به صورت کاملا تضمینی ( دولینگو تضمینی ) ؛ با کمترین هزینه در کمترین زمان توسط این مرکز انجام خواهد شد.

دولینگو تضمینی

تافل هوم ادیشن چیست ؟

مرکز زبان کرایه چیان ارایه کننده خدمات تافل هوم ادیشن در این مقاله سعی دارد اطلاعات کاملی را از این آزمون را در اختیار متقضایان شرکت در آزمون قرار داد.

در سال ۲۰۲۰ و با شیوع ویروس کرونا  برگزار کنندگان تافل iBT یا همان تافل سنتر تصمیم گرفتند آزمون TOEFL هوم ادیشن یا تافل آنلاین را به مرحله اجرا برسانند.

نکته ی کلیدی آزمون این می باشد که آزمون به شکل بر خط یا همان آنلاین برگزار می شود و بدون نیاز به حضور در مرکز آزمون و از اتاق خود در محل سکونت خود این آزمون را شرکت می نمایید . این تست از هوش مصنوعی و مراقبین آنلاین برای بررسی عدم تقلب در تافل هوم ادیشن داوطلب استفاده می کند.

تافل هوم ادیشن یکی از آزمون های برتر سنجش مهارت زبان انگلیسی است که در دانشگاه ها و کالج های مختلف در سراسر جهان پذیرفته شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

انواع مختلف آزمون تافل :

تافل دارای دو فرمت معمولی است، تافل iBT و تافل PBT. این به آزمون‌دهنده این امکان را می‌دهد که بسته به در دسترس بودن و راحتی، کدام قالب‌ها را انتخاب کند.

 Toefl Ibt همچنین گزینه های مختلفی را برای شرکت کنندگان در آزمون ارائه می دهد، از جمله تافل ibt سنتر و تافل Home Edition

در توضیحات آزمون تافل هوم ادیشن می بایست گفت ، این آزمون شامل چهار مهارت می باشد که در زیر به تفکیک بیان شده است :

Listening Test Section

Writing Test Section

Speaking Test Section

Reading Test Section

مطلب قبلیمدال نقره هفتمین دوره مسابقات اختراعات ICANکانادا 2022 به آقای سید علی طبائی خالدی تعلق گرفت
مطلب بعدیفناوری های دیجیتال در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید