مراحل تهیه و خرید ویباکس فورتنایت از معتبر ترین سایت ایران

مراحل تهیه و خرید ویباکس فورتنایت از معتبر ترین سایت ایران

اگر از علاقه مندان به کاربران بازی های موبایلی هستید بدون شک تا به امروز نام بازی فورتنایت به گوشتان خورده است! فورتنایت یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال برای نسخه موبایل است که به دلایل متنوعی همچون گرافیک بالا، شخصیت پردازی فوق العاده، سلاح های بسیار جذاب و غیره مورد توجه علاقه مندان به این سبک از بازی ها شده است.

در این بخش شما یاد خواهید گرفت که چطورمی توانید ویباکس را که در واقع رایج ترین ارز موجود در بازی فورتنایت است را به سادگی تهیه کنید.

کمی بیشتر در خصوص بازی فورتنایت بدانیم:

بازی محبوب و پرطرفدار فورتنایت در سال 2017 برای نسخه موبایل منتشر شد و طولی نکشید که به سرعت به عنوان یکی از پردانلودترین بازی های سال معرفی گردید. یکی از اصلی ترین دلایلی که توانست بازی فورتنایت را در رده محبوب ترین بازی های سال 2017 قرار دهد، گیم پلی بسیار روان و دوست داشتنی آن بود.

البته داستان بازی نیز به شدت جذاب است و تمامی این موارد در نهایت باعث خواهد شد تا فورتنایت به عنوان پرطرفدار ترین بازی در میان گیمر ها خطاب شود.

داستان بازی فورتنایت به چه صورت است؟

فورتنایت بازی ای در سبک بتل رویال است. این سبک، سبک جدیدی بوده که به تازگی برای نسخه موبایل منتشر شده است. بازیکنان در این سبک همواره به دنبال بقا هستند. در واقع تمامی بازیکنان در یک شرایط برابر در کنار هم قرار می گیرند و برای بقا تلاش می کنند.

داستان بازی به این شکل است که شما به همراه 99 نفر دیگر (در مجموعه 100 نفر) در یک جزیره با شرایط کاملا برابر قرار خواهید گرفت که در آن به مرور زمان نقشه جزیره کوچک و کوچک تر شده و تمامی بازیکنان در روبروی هم قرار خواهند گرفت و باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کنند.

در این بین شما باید تلاش کنید تا سلاح های جدید و آیتم های مختلفی را به دست آورید تا بتوانید در برابر دشمنان خود و همچنین زامبی ها دوام بیاورید.

نکته قابل توجه دیگری که در این بخش وجود دارد، این است که شما باید با استفاده از سنگ، چوب برای خود پناهگاهی بسازید تا بتوانید شب را در آن سپری کنید.

اما برنده واقعی در بازی فورتنایت کسی است که بتواند در این نبرد ها زنده بماند!

فورتنایت بازی ای در سبک بتل رویال است.

چه اسلحه هایی در بازی فورتنایت وجود دارد؟

همان طور که اشاره نمودیم پس از فرود به جزیره شما یک کلنگ به همراه دارید که با استفاده از آن باید بتوانید برای خود سلاح های جدیدی را پیدا کنید و یا سرپناه مناسبی را برای خود بسازید. در این بازیی 6 دسته سلاح مختلف وجود دارد که هر کدام از این سلاح ها خود به 2 الی 3 کلاس تقسیم بندی خواهند شد.

ویباکس چیست و چطور می توان از آن استفاده نمود؟

ویباکس ارز رایجی در بازی فورتنایت است که با استفاده از آن می توانید به قابلیت های منحصر به فردی در بازی دسترسی داشته باشید. شما با تهیه و خرید ویباکس فورتنایت می توانید به امکانات قابل توجه ای در بازی دست پیدا کنید که تمامی این موارد در نهایت به زنده ماندن شما کمک قابل توجه ای خواهد نمود.

در حالت کلی 2 روش برای به دست آوردن ویباکس وجود دارد: 1- روش رایگان 2- روش پولی

هر دو روش فوق مزایا و معایبی را به همراه خواهند داشت که در این صورت موجب می شود تا کاربران از روش های متنوعی  بتوانند ویباکس را در بازی فورتنایت به دست آورند.

عموما روش های رایگان روش های سختی برای به دست آوردن ویباکس به تعداد کم هستند و از این رو به هیچ عنوان توصیه نمی شوند که شما به عنوان یک گیمر حرفه ای بخواهید از این روش ها استفاده کنید. در سوی دیگر به دلیل آن که بخش استور و یا فروشگاه بازی فورتنایت از کارت اعتباری ایرانی پشتیبانی نمی کند، لذا شما باید بتوانید با در اختیار داشتن کارت اعتباری بین المللی خرید خود را انجام دهید! اما چطور؟

ویباکس چیست و چطور می توان از آن استفاده نمود

بدون شک ممکن است این موضوع برای شما کمی سخت باشد و یا اصلا شرایط پرداخت بین المللی برایتان وجود نداشته باشد، در این صورت بهتر است از سایت های واسطی استفاده کنید که چنین خدماتی را در اختیار شما قرار می دهند.

البته سایت آسان جم به عنوان معتبر ترین سایت در حوزه فروش انواع جم، الماس، ویباکس شرایطی را برایتان فراهم می کند تا بتوانید تنها با پرداخت مبلغی مناسب انواع ارز های موجود در بازی های مختلف را خریداری کنید و به سرعت شاهد شارژ شدن حساب کاربری خود باشید.

این سایت ارائه دهنده ویباکس نیز است، اگر به بخش “ویباکس فورتنایت” در این سایت مراجعه کنید خواهید دید که بسته های متنوعی از ویباکس در پیش رویتان قرار دارد که می توانید متناسب با تعداد ویباکسی که نیاز دارید، این ارز را خریداری کنید.

مطلب قبلیمن با ۲۰۰۰ لیر شروع کردم و حالا بزرگ ترین دفتر مهاجرتی در ترکیه را دارم
مطلب بعدیآسیا و تجارت الکترونیک در بستر شبکه‌های اجتماعی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید