سرمایه‌گذاری با ریسک پایین را در بروکر و بانک آرون گروپس تجربه کنید

سرمایه‌گذاری با ریسک پایین را در بروکر و بانک آرون گروپس تجربه کنید

چکیده : اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با سود بالا هستید، فعالیت در بروکر آرون گروپس و خرید و فروش نمادهای معاملاتی بازار فارکس گزینه‌ای ایده‌آل برای شما است. از طرف دیگر، شما با سپرده‌گذاری در بانک آرون نیز می‌توانید سود مناسب و بدون هیچ‌گونه ریسک به دست آورید.

با آرون گروپس سرمایه‌گذاری موفق به واقعیت تبدیل می‌شود

بروکرهای زیادی برای ارائه خدمات به معامله‌گران بازارهای فارکس و کریپتوکارنسی در حال فعالیت هستند. اما کاربران ایرانی برای دسترسی به خدمات این بروکرها محدودیت‌های زیادی دارند. یکی از بهترین بروکرهای بین‌المللی که خدمات بسیار گسترده‌ای را بدون هیچ‌گونه محدودیت برای کاربران ایرانی ارائه می‌دهد، بروکر آرون گروپس است. باید گفت که این بروکر تنها امکان انجام معاملات در بازارهای مالی بین‌المللی را برای شما فراهم نمی‌کند، بلکه با ارائه انواع خدمات بی‌نظیر و بدون رقیب، توانسته به یکی از بهترین بروکرهای فارسی تبدیل شود. در این مطلب با برخی از مهم‌ترین خدمات آرون گروپس به‌عنوان یک بروکر فارسی آشنا می‌شویم.

آرون گروپس چه خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد؟

بیشتر بروکرهای فارسی تنها به ارائه بستری برای انجام معاملات معامله‌گران ایرانی در بازارهای مالی مانند فارکس اکتفا می‌کنند. اما بروکر آرون گروپس بسیار بلندپروازانه عمل کرده و خدماتی را ارائه می‌دهد که نمونه آن تنها در بروکرهای بزرگ بین‌المللی دیده می‌شود. دقیقا به همین خاطر است که در نمایشگاه فارکس اکسپوی دبی، آرون گروپس توانست جایزه سریع‌ترین بروکر در رشد و توسعه را کسب کند. آرون گروپس به‌عنوان یک بروکر فارکس، توانسته بر ارائه خدمات برای انجام معامله در این بازار، دسترسی مناسبی به معامله‌گران خود برای فعالیت در دیگر بازارهای مالی مانند کریپتوکارنسی نیز بدهد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین خدمات این بروکر حرفه‌ای آشنا می‌شویم.

آرون گروپس به‌عنوان یک بروکر فارکس بی‌نظیر است

می‌توان گفت که اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمت آرون گروپس، فعالیت این مجموعه به‌عنوان یک بروکر فارکس است. شما در آرون گروپس می‌توانید بیش از 100 نماد معاملاتی یا همان ارزهای بین‌المللی را در بازار فارکس معامله کنید. علاوه‌بر نمادهای رایج بازار فارکس، نمادهای تومانی موجود در آرون گروپس نیز گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آیند. آرون گروپس برای معامله‌گران فارکس بونوس‌ها و شرایط بی‌نظیری را در نظر می‌گیرد. برای مثال، شما می‌توانید نسبت به سرمایه اولیه و همچنین ریسک‌پذیری خود، از میان انواع حساب‌های معاملاتی این بروکر، یک حساب معاملاتی مناسب خود انتخاب کنید.

بروکر آرون گروپس برای آن دسته از معامله‌گرانی که قصد انجام معاملات اسلامی را دارند نیز حساب‌های معاملاتی مختلفی در نظر گرفته است. برای مثال، حساب‌های معاملاتی نقدی و نانو این بروکر از نوع اسلامی هستند. به عبارت دیگر، معامله‌گران در این حساب‌های معاملاتی به پرداخت هیچ‌گونه سواپی اجباری ندارند. میزان سپرده‌گذاری اولیه در این حساب‌های معاملاتی نیز بسیار پایین است تا معامله‌گران تازه‌کار بتوانند در ابتدای مسیر معامله‌گری خود با ریسک پایین معاملات خود را آغاز کنند.

آرون گروپس

باید اشاره کرد که بروکر آرون گروپس برای دسترسی بهتر کاربران خود، پلتفرم متاتریدر 5 را برای انجام معاملات بازار فارکس انتخاب کرده است. کاربران علاوه‌بر امکان خرید و فروش انواع نمادهای معاملاتی در این پلتفرم، می‌توانند تحلیل نمادهای معاملاتی مورد نظر خود را نیز در این پلتفرم انجام دهند. در نهایت می‌توان گفت که آرون گروپس به‌عنوان یک بروکر فارکس عملکردی بی‌نظیر دارد و می‌تواند به‌خوبی تمام نیازهای معامله‌گران حرفه‌ای و تازه‌کار را برآورده کند.

با بانک آرون، دیگر نگران ریسک سرمایه‌گذاری نباشید

سرمایه‌گذاری و ترید کردن در بازارهای مالی مانند فارکس و یا کریپتوکارنسی همواره ریسک بالایی دارد. شما با کسب دانش و تجربه کافی می‌توانید میزان ریسک معاملات خود را به‌شدت کاهش دهید اما هیچ‌وقت این ریسک از بین نمی‌رود. از طرف دیگر، بسیاری از افراد توانایی کسب دانش و تجربه کافی برای انجام معاملات در این بازارهای مالی را ندارند. به همین خاطر در نظر داشتن یک گزینه سرمایه‌گذاری جایگزین با ریسک بسیار پایین می‌تواند گزینه‌ای عالی برای این دسته از سرمایه‌گذاران باشد. بانک آرون گروپس با ارائه خدمات مالی بی‌نظیر توانسته به گزینه اول بسیاری از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک و با درآمد دلاری تبدیل شود.

بانک آرون گروپس که با نام آرون بانک نیز فعالیت می‌کند، تا به امروز توانسته سرمایه بیش از 800 سرمایه‌گذار را با مبلغ حدودی 61 میلیارد تومان جذب کند. شما با سرمایه‌گذاری در بانک آرون گروپس می‌توانید به‌صورت تومان یا دلار سود روزشمار دریافت کنید. برای افتتاح حساب دلاری، حداقل میزان سپرده‌گذاری 100 دلار و برای افتتاح حساب تومانی، حداقل میزان سرمایه‌گذاری 3 میلیون تومان است. میزان سود حساب تومانی بانک آرون گروپس 40 درصد به‌صورت سالیانه و حساب دلاری نیز 4 درصد در سال است. این سود به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود.

همان‌طور که می‌بینید، سرمایه‌گذاری در بانک آرون گروپس هیچ‌گونه ریسکی ندارد و شما با افتتاح یک حساب تومانی، می‌توانید سودی بالاتر از نرخ رسمی تورم در ایران دریافت کنید. پس اگر به سرمایه‌گذاری در بازار فارکس تمایلی ندارید، می‌توانید سرمایه خود را در اختیار آرون بانک قرار دهید تا سود روزشمار دلاری یا تومان با نرخ بسیار مناسب دریافت کنید.

بانک آرون گروپس

هیجان را با مسابقات آرون گیم تجربه کنید

آرون گروپس علاوه‌بر ارائه خدمات به‌عنوان یک بروکر فارکس و بانک، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که می‌توانند برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بسیار هیجان‌انگیز و پربازده باشند. برای مثال، مسابقات آرون گیم برای بسیاری از معامله‌گران بسیار جذاب هستند. شما با شرکت در این مسابقه و حدس صحیح قیمت بیت کوین، می‌توانید برنده 500 دلار شوید.

صندوق سرمایه‌گذاری آرون گروپس؛ انتخاب حرفه‌ای‌ها

خرید واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری همواره گزینه‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذارانی است که به ریسک بالای بازارهای مالی علاقه‌ای ندارند و از سود سپرده‌گذاری در بانک نیز راضی نیستند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری از نظر میزان سود و ریسک در میان روش‌های معامله در بازارهای مالی و سپرده‌گذاری در بانک قرار می‌گیرند. آرون گروپس نیز یک صندوق سرمایه‌گذاری معتبر تشکیل داده است که شما می‌توانید با خرید واحدهای آن، یک سرمایه‌گذاری پرسود و امن را تجربه کنید.

برای سرمایه‌گذاری، بروکر آرون گروپس بهترین انتخاب است

تفاوتی ندارد که شما یک سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر هستید و یا می‌خواهید با کم‌ترین ریسک معاملات خود را انجام دهید. چرا که آرون گروپس به‌عنوان یک بروکر و بانک توانسته با ارائه خدمات مالی منحصربه‌فرد، نیاز هر دو دسته از سرمایه‌گذاران را به‌خوبی برطرف کند. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با سود بالا و ریسک نسبتا بالا هستید، فعالیت در بروکر آرون گروپس و خرید و فروش نمادهای معاملاتی بازار فارکس گزینه‌ای ایده‌آل برای شما است. از طرف دیگر، شما با سپرده‌گذاری در بانک آرون نیز می‌توانید سود مناسب و بدون هیچ‌گونه ریسک به دست آورید. پس پیشنهاد می‌کنیم که سری به وب‌سایت آرون گروپس بزنید و با خدمات مالی این مجموعه معتبر آشنا شوید.

مطلب قبلیتفاوت‌های لوله سیاه و لوله گالوانیزه
مطلب بعدیتولید موتور پیشرانش الکتریکی در ایران و کاربرد آن در ماموریت های فضایی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید