بهترین اسپرسو ساز های دلونگی

اسپرسوساز

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب در دنیا است و اسپرسو ساز دستگاهی است که برای حاضر کردن سریع آن بسیار به کار می‌رود. به همین واسطه خرید اسپرسو ساز خانگی در دستور کار اکثر قهوه‌دوستان قرار دارد.

اصلی‌ترین مزیت استفاده از اسپرسو ساز خانگی این است که در هر زمان که تمایل به خوردن قهوه داشته باشید می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را حاضر و آماده نوشیدن کنید.

اما بهترین مارک اسپرسو ساز خانگی کدام است؟ و یک اسپرسو ساز خانگی باید دارای چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی باشد؟ جواب این سوالات را در این مطلب خواهید یافت.

دلونگی یکی از نام‌آشنا‌ترین برندهای این حوزه است و بهترین دستگاه‌های اسپرسو ساز را تولید می‌کند. در این مطلب بهترین اسپرسو ساز های خانگی دلونگی را معرفی و هر کدام از آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۴ مدل از بهترین اسپرسو ساز های دلونگی

دلونگی (Delonghi) با ساخت اسپرسو ساز های با کیفیت و درجه یک تبدیل به یک برند جهانی شد؛ به‌گونه‌ایی که در سال‌های اخیر در اکثر کشورهای دنیا نمایندگی آن دایر و محصولاتش به فروش می‌رسد.

این برند ایتالیایی با ۱۲۰ سال قدمت تجربه زیادی در زمینه تولید محصولات مختلف دارد و شهرت اصلی آن به واسطه ساخت بهترین اسپرسو ساز های خانگی است. دلونگی به عنوان بهترین مارک اسپرسو ساز خانگی شناخته می‌شود.

دلیل اصلی پیشرفت دلونگی تولید اسپرسو ساز های متنوع در بازه‌های قیمتی مختلف و مجهز کردن آنها به قابلیت‌هایی است که بسیار کاربردی و مفید هستند و مراحل حاضر کردن قهوه را سریع و آسان می‌کنند.

همان‌طور که اشاره شد اسپرسو ساز های دلونگی از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و بازه‌های قیمتی مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهند. در ادامه مطلب ۴ اسپرسو ساز با کیفیت و پرفروش برند دلونگی را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

این مطلب به‌عنوان یک راهنمای خرید اسپرسو ساز دلونگی شما را برای رسیدن به انتخاب بهترین اسپرسو ساز دلونگی راهنمایی خواهد کرد تا یک خرید به‌صرفه را تجربه کنید.

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

طراحی کلاسیک اسپرسو ساز EC685 جلوه بسیار زیبایی را منتقل می‌کند. این اسپرسو ساز با کیفیت و قدرتمند مجهز به یک موتور ۱۳۵۰ واتی است و عملکرد بی‌نظیری را ارائه خواهد داد.

اسپرسو ساز EC685 یکی از بهترین اسپرسو ساز های خانگی برند دلونگی است. این دستگاه علاوه‌بر استفاده در منزل برای مصارف تجاری (به‌ویژه در سوپر مارکت و کافه‌های کوچک) بسیار مناسب است.

دلونگی این اسپرسو ساز را در سه رنگ استیل – قرمز – مشکی عرضه می‌کند که هر کدام از آنها زیبایی منحصربه‌فرد و جذابی دارند و متناسب با سلیقه خود می‌توانید یکی از این سه رنگ را انتخاب کنید.

رنگ استیل آن جلوه بسیار زیبایی را انتقال می‌دهد و در مکان‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. این اسپرسو ساز وزن بسیار مناسبی دارد و جابجا کردن آن خیلی راحت است.

بدنه دستگاه از جنس استیل است و دوام و استحکام مناسبی دارد. علاوه‌بر اسپرسو نوشیدنی‌های مختلفی از جمله کاپوچینو – لاته – ماکیاتو – هات چاکلت – آمریکانو را نیز می‌توان به کمک این دستگاه آماده کرد.

مخزن این اسپرسو ساز نیز ۱.۲ لیتر گنجایش دارد و برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. ابعاد جمع‌و‌جور کوچک آن امکان قرارگیری آن در مکان‌های مختلف از جمله بر روی کابینت و حتی میز کار را می‌دهد.

به‌طور کلی اسپرسو ساز EC685 با توجه به قیمت و عملکردی که دارد یکی از بهترین اسپرسو ساز های دلونگی و انتخاب و خرید آن به‌صرفه و هوشمندانه است. در ادامه معرفی بهترین اسپرسو ساز های دلونگی دستگاه BCO320 را معرفی خواهیم کرد.

دلونگی دستگاه BCO320

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO320

دستگاه BCO320 یکی دیگر از بهترین اسپرسو ساز های خانگی دلونگی است که ویژگی‌های کاربردی زیادی دارد و طراحی و رنگ‌بندی بدنه آن بسیار زیبا است. دلونگی از موتور بسیار قدرتمندی در این دستگاه استفاده کرده است.

همان‌طور که اشاره شده این دستگاه موتور بسیار قدرتمندی دارد و برای استفاده در منزل، محل کار، سوپر مارکت و قهوه‌خانه‌های کوچک و متوسط بسیار مناسب است. توان مصرفی این اسپرسو ساز ۱۷۰۰ وات است.

این اسپرسو ساز چند کاره دو مخزن آب مجزا دارد: مخزن آب ۱.۲ لیتری برای تهیه اسپرسو و مخزن آب ۱.۴ لیتری برای تهیه قهوه فرانسوی. سیستم کاپوچینوساز و قابلیت تهیه کف شیر نیز دارد.

اسپرسو ساز خانگی BCO320 با توجه به ابعادی که دارد از وزن بسیار مطلوب و مناسبی برخوردار است (۴.۸ کیلوگرم) و حمل و جابجایی آن بسیار آسان است. دلونگی برای جلوگیری از لرزش دستگاه از پایه‌های ضد لرزش استفاده کرده است.

آماده کردن همزمان سه نوشیدنی اسپرسو، قهوه فرانسوی و کاپوچینو قابلیت بسیار کاربردی است که آن را برای مصارف تجاری و استفاده در سوپر مارکت و کافه‌ها نیز مهیا می‌کند.

سینه چکه‌گیر – دو عدد نازل خروجی (برای افزایش سرعت) – صفحه نمایش کاربردی – فیلتر آب دیگر امکانات و قابلیت‌های این اسپرسو ساز خانگی قدرتمند و با کیفیت هستند.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC9

دستگاه EC9 به‌عنوان یکی از بهترین اسپرسو ساز های دلونگی شناخته می‌شود و با توجه به قیمت مناسبی که دارد یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین اسپرسو ساز های خانگی دلونگی نیز به شمار می‌آید.

این دستگاه همچنین یکی از زیباترین اسپرسو ساز های خانگی دلونگی است و از این منظر نیز نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. بدنه پلاستیکی آن با رنگ آبی تیره و طرح شکیل و چشم‌نوازی ساخته شده است.

دیگر مزیت این دستگاه قدرتمند وزن بسیار سبک آن است (اسپرسو ساز خانگی EC9 ۲.۹ کیلوگرم وزن دارد). توان مصرفی این اسپرسو ساز ۸۰۰ وات است و سرعت عملکرد بسیار خوبی دارد.

ابعاد کلی دستگاه:

  • ارتفاع: ۲۹ سانتی‌متر
  • عمق: ۲۴ سانتی‌متر
  • پهنا: ۲۶ سانتی‌متر

مخزن شیر – دو عدد نازل خروجی – قابلیت تنظیم میزان بخار – سیستم خاموشی خودکار – سینی چکه‌گیر (برای ذخیره مایعات چکه شده و جلوگیری از کثیف شدن اطراف دستگاه) دیگر ویژگی‌ها و امکاناتی هستند که دلونگی در این اسپرسو ساز قرار داده است.

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO264

یکی دیگر از بهترین اسپرسو ساز های دلونگی، BCO264 است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و قابلیت‌های کاربردی زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. این اسپرسو ساز خانگی ۵.۱ کیلوگرم وزن دارد.

اسپرسو ساز خانگی BCO246 در دسته اسپرسو ساز های حرفه ایی دلونگی قرار می‌گیرد و بدنه آن از جنس پلاستیک است. ترکیب رنگی مشکی و نقره‌ای استفاده شده در این دستگاه جلو بسیار زیبایی به بدنه آن داده است.

در صفحه جلویی دستگاه یک پنل دیجیتال کوچک و دکمه‌های مدیریت و تنظیمات دستگاه دیده می‌شوند که علاوه‌بر افزایش زیبایی دستگاه استفاده از آن را نیز آسان می‌کنند.

مخزن‌های آب این اسپرسو ساز خانگی شامل یک مخزن برای تهیه اسپرسو و یک مخزن برای تهیه قهوه فرانسوی است. هر دو مخزن آب از جنس پلاستیک هستند و قابلیت جداسازی برای شستشو و رسوب‌زدایی را نیز دارند.

قدرت موتور این دستگاه خوش‌ساخت ۱۷۵۰ وات است و سرعت و قدرت عملکرد بسیار مطلوبی دارد. لانه – قهوه فرانسه – اسپرسو – کاپوچینو لیست نوشیدنی‌هایی است که می‌توان با کمک این اسپرسو ساز آماده کرد.

برای اطلاع از قیمت این محصولات، مشاهده مشخصات و جزئیات بیشتر و همچنین خرید هر یک از آنها وارد فروشگاه اینترنتی بوهیر قشم شوید و از قیمت‌گذاری ارزان و مناسب آن بهره ببرید.

این فروشگاه با تنوع کالایی بسیار بالا و تحت پوشش قرار دادن اسپرسو ساز های برند های مختلف از جمله دلونگی – نوا – مباشی – بوش – زیگما اسپرسو ساز های با کیفیت در بازه‌های قیمتی مختلف را در دسترس‌تان قرار می‌دهد.

علاوه‌بر اسپرسو ساز و قهوه ساز محصولات خانگی متنوعی از جمله یخچال – تلویزیون – جاروبرقی – اتو بخار و سایر لوازم خانگی در بوهیر موجود است. برای خرید از قشم و میشی وارد بوهیر شوید.

مطلب قبلیورود استارت‌آپ‌ها به بورس
مطلب بعدیخرید و فروش مواد شیمیایی در بازار ایران

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید