بزرگترین تولیدکننده آرد گندم روسیه

بزرگترین تولیدکننده آرد گندم روسیه

شرکت یوکا  (Yuka promotion)، یکی از شرکتهای پیشرو در تولید انواع آرد گندم در روسیه است. کارخانه تولید آرد این شرکت بزرگترین مجتمع تولیدی تمام اتوماتیک در این کشور است که چرخه کامل فرایند تولید آرد از مرحله پردازش، ذخیره  و تولید را انجام می دهد.

آرد تولیدی این شرکت به دفعات، نمرات بالای کیفیت را از کارشناسان روسی دریافت کرده است. در سال‌های مختلف، آرد گندم درجه یک تولیدی این شرکت،مدال طلا و دیپلم درجه یک و آرد چاودار الک شده نیز مدال نقره دریافت کرده اند.

در سال 2012، کارخانه تولیدی شرکت Yuka promotion، یکی از برندگان مسابقه “100 شرکت و سازمان برتر روسیه” شد. کارخانه تولید آرد برای مرتب کردن آسیاب گندم، مجهز به یک مجموعه تجهیزات کاملاً اتوماتیک ساخت شرکت ایتالیایی “Golfetto” است، کارخانه خوراک دام  شرکت یوکا نیز مجهز به تجهیزات مدرن CJSC MK “Tekhnex” (Yekaterinburg) است که به طور قابل توجهی بر بهبود کیفیت و ثبات محصولات نهایی، تاثیر می گذارد.

کیفیت بالای پخت محصولات آرد شرکت،از طریق نتایج تحقیقات متخصصان و تکنولوژیست های آزمایشگاه تولید-فناوری شرکت،که مجهز به مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی است، تأیید شده است. مطالعات کیفی مواد اولیه و تولید محصول در مراحل مختلف تولید و در مرحله محصول نهایی با تجهیزات با کیفیت بالا انجام می‌شود که نتایج اندازه‌گیری را مطابق با استانداردهای بین‌المللی کیفیت مقایسه می‌کند.

 آزمایشگاه تولید و تکنولوژی کارخانه، کنترل فنی شیمیایی را در تمام مراحل تولید انجام می دهد که این امر اطمینان از تحویل محصولات غذایی با کیفیت بالا و ایمن را به مصرف کنندگان می دهد.

انتخاب صحیح مواد اولیه و ترکیب روش های فرآوری پیشرفته فرصتی را برای تولید آرد سفارشی با خواص عملکردی مناسب برای طیف وسیعی از محصولات غذایی ایجاد می کند. علاوه بر این توجه زیادی در کنترل کیفی محصولات نهایی به ارزیابی خواص پخت آرد، معطوف شده است.

محصولات شرکت Yuka Promotion

آرد گندم درجه یک
آرد گندم درجه یک
آرد گندم روسیه
آرد گندم top grade
آرد گندم درجه 2
آرد گندم درجه 2

شرکت یوکا پروموشن، علاوه بر تولید انواع آرد گندم، در زمینه تولید علوفه کامل مخلوط برای انواع دام و طیور نیز فعالیت دارد.

برای ارتباط با شرکت یوکا؛ به صفحه این شرکت در سایت ایکسب مراجعه کنید و از طریق اطلاعات تماس درج شده در این صفحه، مستقیما با کارشناسان این شرکت در تماس باشید. شرکت یوکا آماده همکاری با شرکتها و تجار ایرانی است.

مطلب قبلیمترکس؛ اولین نمایشگاه تخصصی مواد اولیه و ماشین آلات صنعت کفش افتتاح شد
مطلب بعدیروسیه به دنبال پیشتازی در هوش مصنوعی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید