اپل واچ در برابر گلکسی واچ؛ انتخاب شما کدام است؟

اپل واچ در برابر گلکسی واچ؛ انتخاب شما کدام است؟

می‌دانیم که در جهان فناوری پوشیدنی، اپل واچ و گلکسی واچ دو مجموعه‌ای هستند که رقابت بزرگی با هم دارند و هر دو با جمعی از امکانات عالی، می‌توانند مکمل خوبی برای گوشی‌های اندروید و iOS باشند. حال بسیاری از کاربران به دنبال این هستند که کدام یک از این محصولات برتر بوده و می‌تواند فروش بیشتری در بازار داشته باشد. می‌دانیم که اپل واچ تنها با گوشی‌های خود اپل مانند سری آیفون 13 قابل استفاده است و می‌توانید با خرید اپل واچ یک ترکیب عالی و تاثیرگذار برای زندگی روزمره خود ایجاد کنید. آیفون 13 پرو مکس هم بهترین گزینه‌ای است که به‌عنوان برترین گوشی اپل می‌توانید به سراغش بروید.

اپل واچ ۷ و سامسونگ گلکسی واچ ۴ دو مورد از بهترین ساعت‌های هوشمندی هستند که آماده خریداری هستند. هر یک از آن‌ها قادر به پاسخ گویی نیازهای کاربران هستند و نوآوری‌های خاصی را همراه با ویژگی‌های جدید به‌همراه دارند. حال سوال اینجاست که آیا اپل سامسونگ دستگاه بهتری نسبت به رقیب خود تولید کرده‌اند؟ در ادامه کمی بیشتر به این موضوع پرداخته و بررسی می‌کنیم که کدام یک می‌تواند دست بالاتر را از نظر طراحی و قابلیت‌ها برای شما به همراه داشته باشد. شما می‌توانید از طریق فروشگاه بازرگانی سیب، امکان خرید اپل واچ را به‌صورت اقساطی و با بهترین شرایط کسب کنید.

طراحی اپل واچ

طراحی اپل واچ در ما‌ه‌های گذشته با طراحی مجدد لبه‌های مسطح و گسترده که بارها شایع شده بود، زیباتر شده است. سری ۷ در مقایسه با مدل‌های قبلی اپل واچ دارای انحنای بیشتری است. البته این میزان انحنا چندان واضح نیست، مگر اینکه اپل واچ سری ۷ را در کنار سری ۶ قرار دهید. صفحه نمایش اپل واچ ۷ احتمالا بزرگ‌ترین ارتقا را دریافت کرده است. همین سبب می‌شود که با بهترین اپل واچ بازار روبرو باشیم. اپل چندین ساعت است که حایشه‌های نمایشگر اپل واچ را تغییر نداده است. اما اکنون، صفحه نمایش اپل واچ ۷ تا ۲۰ درصد بزرگ‌تر از اپل واچ سری ۶ دیده می‌شود.

طراحی اپل واچ در برابر گلکسی واچ

همراه با یک حاشیه کوچک ۱.۷ میلی‌متری، اپل واچ هم‌اکنون بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و فضای بیشتری هم برای کار دارید. حتی اگر اندازه شاسی تغییر پیدا نکرده باشد، اما خواهید دید که صفحه نمایش بهتری نسبت به گلکسی واچ ۴ دارد. گلکسی واچ ۴ دو گزینه طراحی دارد و با ظاهری اسپورت به‌عنوان پرچم‌دار این شرکت و دنباله گلکسی واچ اکتیو ۲ هم می‌توانید از آن استفاده کنید. نسخه دوم هم کلاسیک بوده و ویژگی‌های لوکس گلکسی واچ ۳ را در سال گذشته عرضه‌اش دنبال می‌کند. مدل کلاسیک بیشتر شبیه یک ساعت سنتی به نظر می‌رسد و تعادل خوبی از مد و عملکرد را ارائه می‌دهد. یک قاب چرخان هم داریم که به‌صورت فیزیکی می‌توانید از آن برای پیشمایش در منوها استفاده کنید.

امکانات و نرم‌افزارهای جدید

گلکسی واچ ۴ در مقایسه با اپل واچ ۷ دارای چندین ویژگی انحصاری است. این ویژگی‌ها شامل تجزیه و تحلیل ترکیب بدن از طریق BIA به عنوان یک سیستم ردیابی خواب بوده و می‌تواند اکسیژن خون را مدام در طول شب برای شما بخواند. ارتقاهای بیشتری هم داریم که برای هر دو ساعت هوشمند ارائه شده است و با خرید اپل واچ و گلکسی واچ به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد. اپل واچ ۷ با watchOS 8 عرضه شده است و گزینه‌های پیام‌رسانی جدید، تایمرهای متعدد و برنامه Mindfulness را برای شما به همراه دارد. با این حال، با یکی از نرم‌افزارهایی روبرو هستیم که مختص اپل واچ ۷ بوده و بسیار عالی عمل می‌کند.

با بهره گیری از صفحه نمایش بزرگ، شما می‌توانید اپل واچ سری ۷ را با یک صفحه کلید کامل برای تایپ پیام‌ها به کار برده و همراه با آیفون 13 پرو مکس یا مدل‌های دیگر از آن استفاده کنید. گلکسی واچ ۴ هم اولین ساعت هوشمندی است که سیستم عامل Wear OS جدید را اجرا می‌کند که رسما هم Wear OS 3 نامیده شده است. سامسونگ تجربه را با One UI Watch شخصی‌سازی کرده است و هنوز هم شباهت آن به سری تایزن مشخص شده است. به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ ۴ را می‌توانیم در صف اول رقابت با اپل واچ سری ۷ بدانیم.

امکانات و نرم‌افزارهای جدید اپل واچ در برابر گلکسی واچ

عمر باتری

اگر رابط کاربری سامسونگ به وعده‌های خود عمل کند، می‌تواند رقیب بسیار خوبی برای اپل واچ باشد. گلکسی واچ ۴ ماندگاری باتری مشابه گلکسی واچ ۳ را داشته و تقریبا برای یک روز قابل استفاده خواهد بود. عمر باتری اپل واچ سری ۷ نیز می‌تواند تا دو روز دوام داشته باشد. می‌توانید در این مدت از ویژگی‌های محبوب ساعت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که با فعال کردن قابلیت‌های بیشتر اپل واچ سری ۷، عمر باتری به ۱۸ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. این قابلیت‌های بیشتر شامل صفحه نمایش همیشه روشن، تماس‌های تلفنی و همچنین قابلیت‌های تمرین در فضای بسته یا باز است.

با خرید اپل واچ سری ۷ می‌توانید از شارژر جدید USB-C به‌صورت مغناطیسی استفاده کنید که می‌تواند شارژ ۳۳ درصدی سریع‌تر نسبت به اپل واچ سری ۶ را برای شما داشته باشد. اپل واچ ۷ نسبتا امکانات بهتری نسبت به گلکسی واچ ۴ دارد، اما گفتنی است که به ‌دلیل تفاوتی که در پلتفرم آن‌ها وجود دارد، کاربران آیفون 13 و مدل‌های دیگر بهتر است که به سراغ خرید اپل واچ ۷ رفته و کاربران اندرویدی هم به وضوح باید گلکسی واچ ۴ را برای خرید انتخاب کنند. سامسونگ با گوگل هم همکاری کرده است و طرفداران فیت بیت را هم می‌توانید به سمت خود بکشد.

بازرگانی سیب شرایط لازم را برای خرید اقساطی محصولات اکونومی اپل فراهم کرده است و می‌توانید در کنار خرید اپل واچ به گزینه‌های دیگری مانند خرید آیفون 13 پرو مکس و مدل‌های دیگر هم فکر کنید. خرید به‌صورت اقساطی بوده و با پرداخت حداقل ۴۰ درصد از مبلغ پیش، مباقی را در بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماه به‌صورت اقساطی پرداخت خواهید کرد. سایر محصولات اپل هم در کنار سری آیفون 13 و اپل واچ دارای چنین شرایطی هستند و می‌توانید مک بوک و آیپد را نیز در کنار آی مک به همین شیوه عالی از بازرگانی سیب خریداری کنید. این شیوه استرس شما را از بابت قیمت این محصولات کاهش می‌دهد.

مطلب قبلیراز و رمز درآمد شرکتهای بزرگ فناوری
مطلب بعدیراهنمای خرید تلویزیون فورکی هوشمند اسمارت برندهای سونی و سامسونگ ال جی 2022

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید