فروشندگان خردکن سیلورکرست تقلبی نمی خواهند شما این مطلب را بدانید!

فروشندگان خردکن سیلورکرست تقلبی نمی خواهند شما این مطلب را بدانید!

چکیده : در خرید خردکن سیلوکرست اصل نکاتی را باید در نظر داشته باشید که مهم ترین فاکتور ها، دارا بودن هولوگرام به همراه کارت گارنتی است.

به نقل از سایت فروشگاهی مدرن کالا، مقاله ای در مورد خردکن سیلورکرست تقلبی منتشر شد که راه های تشخیص خردکن سیلورکرست اصل را اعلام کرده است و بخشی از آن را در ادامه می خوانیم. خوشحال می شویم دراین مسیر یادگیری همراه ما باشید.

خردکن های برقی یکی از کاربردی ترین مواردی است که در آشپزخانه به آن نیاز خواهیم داشت، بنابراین باید در خرید آن به چند نکته توجه داشته باشیم.

خرید لوازم آشپزخانه از مهم ترین مواردی است که در خرید آن باید نهایت دقت را به خرج دهید، برای مثال خرید یک خردکن برقی بی کیفیت تنها باعث می شود که پس از مدتی به خرید مجدد این مورد نیاز داشته باشید.

خردکن سیلورکرست با بیش از 32 سال تجربه در تولید خردکن، مخلوط کن، آسیاب و… از سال 1991 تا کنون از بهترین های تولید کننده های خردکن برقی در جهان است و و با تولید خردکن سیلورکرست نیاز مشتری را به طور کامل از لوازمی مثل چرخ گوشت، سبزی خردکن، غذاساز و … برطرف کرده است.

خردکن سیلورکرست تقلبی در ایران وجود دارد؟

پاسخ به این سوال مثبت است و متاسفانه در ایران هم نمونه های تقلبی و اصل وجود دارد. تقلبی بودن درآلیاژهای به کار رفته در تیغه ها، بدنه خردکن، سیم پیچی دستگاه و… تاثیر می گذارد و باعث می شود که بی کیفیت ترین آلیاژ ها در دستگاه خردکن استفاده شود و همین مورد در انواع خردکن های برقی ایجاد اختلال می کند و باعث می شود شما بعد از اولین یا دومین استفاده از دستگاه، شاهد خرابی در قسمت موتوری، تیغه و حتی بدنه باشید. اما نگران نباشید، چون قصد داریم در اینجا شما را با نحوه تشخیص خردکن سیلورکرست اصل آشنا کنیم.

قیمت خردکن سیلورکرست ، تله فروشندگان

اولین موردی که به آن دقت کرده اید احتمالا تفاوت قیمت های این خردکن برقی در بازار است، باید به طور واضح به شما بگویم که یکی از راهکارهای ساده مقایسه قیمت است. خردکن های تقلبی با قیمت پایین تر با توجه به کیفیتی که دارند در بازار عرضه می شوند و همین مورد تله ای است که شما را به این فکر وا میدارد که با صرف هزینه کمتر می توانید خردکن مد نظر خودتان را خریداری کنید، اما باید حواستان جمع باشد که در این تله مقایسه قیمت نیوفتید.این خردکن با قیمت های مختلف در بزرگترین سایت های ایران همانند دیجی کالا، مدرن کالا، ترب و ایمالز وجود دارند، اما شما همچنان باید به مواردی که درادامه توضیح می دهیم هم در هنگام خرید توجه داشته باشید.

قدرت موتور خردکن سیلورکرست اصل

این مورد را در انتخاب خردکن حتما درنظر داشته باشید که سیلورکرست با توجه به نیاز مشتری تولیدات خود را انجام می دهد و برایش مهم است که کالایی که به دست مشتری می رسد، کارایی داشته باشد از این رو نمونه های اصل این خردکن حتما بالای هزار وات هستند، و در کنار این قدرت موتوری شاهد هولوگرام هم خواهید بود.

هولوگرام نشان اصالت کالا

این مطلب در انتخاب خردکن سیلورکرست اصل خیلی مهم است، زیرا اگر خردکن سیلورکرست را در بازار پیدا کنید که این هولوگرام را همراه گارانتی داشته باشد بدون شک این خردکن اصل است و با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید. به طور مفصل در سایت مدرن کالا درباره خردکن سیلورکرست اصل صحبت کرده ایم .

کارایی خردکن سیلورکرست اصل

در صورتی که بتوانید با رعایت موارد بالا خردکن سیلورکرست اصل را تهیه کنید، شما می توانید برای تمام موارد آشپزی از این خردکن همه کاره استفاده کنید و از کارایی بی نظیر این خرکن شگفت زده می شوید، یعنی از خردکردن سبزی گرفته تا چرخ کردن گوشت ، میکس کردن مواد کوکو، کتلت، شامی و… برای شما کاربرد دارد. حتی این خردکن جایگزین خوبی به عنوان همزن و مخلوط کن هم هست، میتوانید انواع شیک و اسموتی یا برای درست کردن مواد کیک و شیرینی از تیغه سس ساز این خردکن استفادده کنید.

در این مقاله سعی داشتیم با توضیح مهم ترین فاکتورها برای تشخیص خردکن سیلورکرست اصل به شما برای انتخاب بهترین خردکن برقی کمک کنیم.امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مناسبی را در مورد تشخیص اصل و تقلبی بودن این خردکن در اختیارتان قرار داده باشیم.

مطلب قبلیربات برمودا (ربات تمام اتوماتیک و نوسانگیر)
مطلب بعدیویژگی های که برای استخدام در اپل نیاز است

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید