طراحی سایت حرفه ای چگونه به افزایش فروش کمک می کند؟

طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت وردپرس از جمله مواردی است که این روزها زیاد در مورد آنها می شنویم. کسب و کارها پس از بررسی نمونه سایت های طراحی شده کار خود را به شرکت طراحی سایت می سپارند و برای ورود به دنیای اینترنت برنامه ریزی می کنند.

اینترنت در حال تبدیل شدن به بزرگترین پلت فرم کسب و کار است و اگر کسب و کارها در این فضا حضور نداشته باشند به زودی مشتریان زیادی را از دست می دهند. اما اکنون این سوال مطرح است که چگونه طراحی سایت به افزایش فروش کمک می کند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

شکسته شدن مرزهای زمانی و مکانی

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است طراحی سایت حرفه ای و یا معمولی مد نظر قرار گیرد شکسته شدن مرزهای زمانی و مکانی است. با این کار مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و از هر نقطه ای که قرار دارند وارد سایت شوند و کالا و خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهند. این موضوع باعث می شود تا درآمد کسب و کارها به طرز شگفت آوری افزایش پیدا کند و این چیزی است که تمامی کسب و کارها به دنبال آن هستند.

انتقال ماهیت کسب و کار به مشتریان

یکی از مواردی که باعث شده است طراحی سایت حرفه ای مد نظر کسب و کارهایی قرار گیرد که در دنیای اینترنت به دنبال موفقیت هستند، انتقال ماهیت کسب و کار به مشتریان است. به طور مثال، تصور کنید شما در زمینه فروش چمن مصنوعی و فضاسازی فعالیت دارید. مشتری می خواهد برای تراس خانه اش چمن بخرد. با جستجویی که در اینترنت انجام می دهد به سایت شما می رسد.

زمانی که سایت شما به خوبی طراحی شده است و در قالب سایت ماهیت کسب و کار شما مشخص است که تخصص شما در فروش چمن مصنوعی و ارائه ایده های مختلف برای زیباسازی فضاست، آن مشتری اعتماد بیشتری به کسب و کار شما می کند و همین امر او را ترغیب می کند تا از شما چمن مصنوعی بخرد. به طور کلی، قالب سایت اهمیت زیادی در جذب کاربران دارد و در طراحی سایت حرفه ای به این موضوع توجه ویژه ای می شود و این امر مهمترین مسئله در تبدیل به فروش است.

نمونه سایت های طراحی شده

سرعت زیاد و کاهش نرخ پرش

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است طراحی سایت حرفه ای مد نظر کسب و کارها قرار گیرد سرعت بالای این گونه سایت هاست. همانطور که می دانید تقریبا بیش از 70 درصد کاربران سایت هایی را که سرعت لود آنها بیشتر از سه ثانیه طول می کشد ترک می کنند. به همین دلیل، سایت های حرفه ای تمرکز ویژه ای را بر این امر می گذارند و تلاش می کنند با افزایش سرعت سایت کاربران را در سایت نگه دارند. زمانی که نرخ پرش کاهش پیدا می کند، رتبه سایت افزایش پیدا می کند و این امر تاثیر مستقیمی بر فروش دارد.

طراحی سایت وردپرس چه مزیت هایی دارد؟

شما می توانید برای طراحی سایت وردپرس اقدام کنید و از مزیت های ویژه این پلت فرم بهره ببرید. طراحی سایت وردپرس مزیت های زیادی دارد که در ادامه به معرفی مهمترین آنها می پردازیم:

  • در طراحی سایت وردپرس قالب های زیادی وجود دارد و آپشن های زیادی در اختیار کاربران قرار می گیرد.
  • سایت وردپرس در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می شود و این امر برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد.
  • سایت وردپرس قابلیت نصب افزونه های متعددی را دارد و همین امر استفاده از این سایت ها را بالا می برد.

در بررسی نمونه سایت های طراحی شده به چه نکاتی توجه کنیم؟

زمانی که می خواهید کار طراحی سایت حرفه ای را به شرکت طراحی سایت بسپارید باید به نمونه سایت های طراحی شده دقت کنید. اولا، به این موضوع توجه کنید آیا قالب و گرافیک نمونه سایت های طراحی شده می توانند ماهیت کسب و کار را نشان دهند. همچنین، آیا نمونه سایت های طراحی شده دارای منو مناسب هستند و می توانند نقشه راه را به درستی به کاربران نشان دهند. در کنار این موارد به این موضوع دقت کنید آیا موارد تکنیکال در نمونه سایت های طراحی شده رعایت شده اند یا خیر.

طراحی سایت حرفه ای

برای طراحی سایت حرفه ای به کجا مراجعه کنم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم چگونه طراحی سایت حرفه ای می تواند به افزایش فروش کمک کند. در سایت های حرفه ای سرعت سایت بالاست و همین امر نرخ پرش را کاهش می دهد. از طرف دیگر، قالب سایت متناسب با ماهیت کسب و کارهاست و به تعامل کاربران با سایت کمک می کند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

مطلب قبلیآیا برگزاری جسله مشاوره با شرکت طراحی سایت در تهران ضروری است؟
مطلب بعدیربات برمودا (ربات تمام اتوماتیک و نوسانگیر)

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید