همکاری ال‌جی و Jaguar Land Rover، کسب جایزه AUTOBEST اروپا

به‌عنوان نمونه‌ای دیگر از تحسین صنعتی بخش در حال رشد راهکارهای قطعات اتومبیل ال‌جی، سازمان اتومبیلرانی اروپا با اعطای جایزه AUTOBEST به سیستم اطلاع‌رسانی-سرگرمی Pivi Pro آن را مستحق عنوان بهترین تکنولوژی ارتباطی در این صنعت و کسب عنوان SMARTBEST 2020 دانست. این سیستم اینفوتینمنت (اطلاع‌رسانی-سرگرمی) پیشرفته نتیجه همکاری مشترک Jaguar Land Rover (JLR) و ال‌جی است.

سیستم اینفوتینمنت همیشه روشن و همیشه متصل Pivi Pro در قلب بسیاری از ماشین‌های مدل ۲۰۲۰ Jaguar، Land Rover و Range Rover جا خوش کرده است. به‌عنوان رویکردی کاملاً جدید از سوی این اتومبیل ساز، سیستم تمام لمسی Pivi Pro رابط کاربری انسان-ماشین یکپارچه‌ای را ارائه می‌کند که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد بدون از دست دادن قابلیت‌هایی همچون پخش مستقیم موسیقی و استفاده از اپلیکیشن‌های ارتباطی در حال حرکت، از امکانات کامل  Software-Over-The-Air (اصلاح، بهینه‌سازی و بهبود عملکرد ماشین از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری از راه دور) بهره ببرند.

نمایشگر لمسی رزولوشن بالای این سامانه از رابط کاربری گرافیکی و تجربه کاربری نفیس و باکیفیتی بهره می‌برد که نتیجه همکاری مشترک تیم‌های طراحی JLR و ال‌جی است و به مصرف‌کننده امکان کنترل کامل تمامی بخش‌های اتومبیل با استفاده از سخت‌افزار پردازشی یکسانی با توانی همچون جدیدترین تلفن‌های هوشمند را فراهم می‌آورد. علاوه بر این مصرف‌کننده می‌تواند به‌طور هم‌زمان دو تلفن هوشمند را با استفاده از بلوتوث به سیستم اینفوتینمنت مرکزی اتومبیل متصل نماید تا راننده و مسافر بدون نیاز به جابجایی میان دستگا‌های متصل، هر دو از امکانات هندزفری اتومبیل بهره‌مند شوند.

Peter Virk مدیر بخش اتومبیل متصل و تکنولوژی آینده Jaguar Land Rover می‌گوید: « Pivi Pro نشانه‌ای از همکاری شگفت‌انگیز میان تیم‌های مهندسی نرم‌افزار ما است و خوشحالیم که برنده این جایزه بوده‌ایم. توسعه این سیستم با همراهی ال‌جی الکترونیکس به ما اجازه داد تا بر آنچه تمرکز کنیم که مصرف‌کنندگان از سیستم اینفوتینمنت اتومبیلشان توقع دارند، و این چیزی است که واقعاً برای‌مان مهم است.»

Kim Jin-yong رئیس شرکت راهکارهای اجزا اتومبیل ال‌جی می‌گوید: «ما واقعاً احساس افتخار می‌کنیم که Pivi Pro به‌عنوان یک پیشرو در این صنعت انتخاب گردید و باید از Jaguar Land Rover تمجید کرد که به چنین محصول رؤیایی رنگ واقعیت بخشید. ال‌جی همچنان تلاش خواهد کرد به‌عنوان یکی از شرکا، به فهم نیازهای مصرف‌کنندگان پرداخته و با آن‌ها رشد کند.»

تاریخچه طولانی جوایز و تأییدیه‌های نوآوری در صنعت اتومبیل، نشان‌دهنده نقش حیاتی ال‌جی در خلق استانداردهای جدید برای اتومبیل‌ها و چشم‌انداز منحصربه‌فرد آن برای آینده است. این رویکرد نه‌تنها به معنی ماشین‌هایی امن‌تر خواهد بود، بلکه ماشین را به خانه‌ای چرخ‌دار تبدیل می‌نماید. کابین ماشین‌های آینده راهی به‌جز تبدیل به فضای زندگی دوم ندارد که به راننده و سرنشینان امکان تجربه آسایشی همچون حضور در خانه را خواهد داد.

مطلب قبلیمعیار حفاظت کاتدیک در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی
مطلب بعدیمهدی خان محمدی، بنيانگذار نان سحر

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید