در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را در معرفی محصول و شناخت برند ایفا می کند. برنامه و طرح های تبلیغاتی شرکت ها و سازمان ها به شکلی گسترده انجام می پذیرد و اگر شما این رویه را دنبال نکنید به طور حتم دیده نخواهید شد. کارشناسان بازاریابی می گویند برای شناخته شدن برند شما گاهی باید بیش از 90 درصد درآمد خود را برای تبلیغات خرج کنید.

هدایای تبلیغاتی یکی از راه هایی است که با آن می توانید وفاداری مشتریان را افزایش دهید. برند سازی و ایجاد شناخت مشتری نسبت به برند و محصولات شما دومین نتیجه از هدیه و کالای های تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی کاربردی

هدیه های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند اما انتخاب اینکه کدام یک برای شما کاربردی و مفید است کار آسانی نخواهد بود. در انتخاب هدیه های تبلیغاتی به این نکته توجه داشته باشید که یک هدیه خوب کالایی است که یکی از نیاز های فرد را برطرف سازد. کالاهای الکترونیکی به دلیل ماهیت پیشرفت تکنولوژی همواره مورد استقبال قرار می گیرد. کالاهایی مانند پاوربانک، فلش، اسپیکر و کالاهایی در این زمینه مورد توجه مشتریان قرار می گیرند.

هدایای تبلیغاتی ارزان

برنامه تبلیغاتی خوب برنامه ای است که با کمترین هزینه بیشترین برآیند را برای ما داشته باشد. هدایای تبلیغاتی ارزان مانند خودکار، کاور و پوشه می توانند بهترین هدیه در نمایشگاه ها و همایش های گروهی باشد. اینکه هدایای گران قیمت تهیه کنیم و یا هزینه های هنگفت انجام دهیم ولی در نتیجه چیزی عایدمان نگردد کار بیهوده ای خواهد بود. بهترین راه کار برای تبلغات داشتن پلن تبلیغاتی و اجرای متنوع تبلیغات و گرفتن بازخورد از هر کدام است. با این روش می توانید به بهترین شکل تبلیغات دست یابید و با کمترین هزینه بتنوانید بیشترین بازگشت سرمایه را داشته باشید. به یاد داشته باشید تبلیغات یک سرمایه گذاری بلند مدت است که نتیجه بلند مدت نیز خواهد داشت.

هدیه تبلیغاتی را با توجه به مخاطب انتخاب کنید

هدیه های تبلیغاتی با توجه به مخاطب هدیه می توانید انواع مختلفی انتخاب کنید. مثلا برای هدیه دادن به مدیران و کارشناسان بلند پایه باید از کالاهای نسبتا لوکس استفاده کنید. ماهیت این نوع هدیه ها تاثیر گذاری شما و برند شماست، با این کار به مخاطب خود القا خواهید کرد که برند شما توانایی ارائه  بهترین محصولات با بهترین کیفیت را دارد. هدیه تبلیغاتی هرچقدر لوکس باشد نشان می دهد که برند شما یک برند شناخته شده و بزرگ است که توانایی دادن همچین هدیه هایی را دارد.

چه زمانی هدیه تبلیغاتی دهیم؟

یکی از بهترین زمان ها برای دادن هدیه های تبلیغاتی همایش ها و نمایشگاه هایی است که برگزار می شوند. اینکه بتوانیم برند خود را در قالب یک هدیه کوچک هم شده به مشتریان بالقوه دهیم، می توانیم این مشتریان را به مشتریان بالفعل تبدیل کنیم. هدیه در تاریخ خاص مناسبتی هم می تواند بسیار مفید باشد که نسبت به آن مناسبت هم می تواندی هدیه خود را تهیه کنید. برای مثال هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا، روز پدر و یا روز مادر، روز پزشک، روز مهندس و…

بهترین هدیه برای عید نوروز

سال نو و عید نوروز بهترین موقعیت برای دادن هدایای تبلیغاتی است. شروع سال جدید با دریافت هدیه، شیرین تر خواهد بود و برندی که این هدیه را می دهد تا پایان سال در یاد ها خواهد ماند. سررسید های تبلیغاتی پروفروش ترین کالا برای هدیه های تبلیغاتی سال نو محسوب می شوند. این کالاها به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ و کاربردی که در طول سال دارند، می توانند جزء بهترین گزینه ها برای هدیه های تبلیغاتی باشند. هدیه های مسافرتی هم در این دوران به دلیل تعطیلات طولانی مدت و بهترین زمان برای سفر و گشت و گذار، بسیار مناسب هستند. هدیه هایی مانند پاور بانک و فلاسک های مسافرتی هم گزینه خوبی برا تعطیلات عید به شمار می آیند.

جمع بندی پایانی

خرید هدایای تبلیغاتی مستلزم برنامه ریزی شما برای تبلیغات می باشد. هر کالایی باید در مناسبت های خاص خود خریداری شود و هدیه داده شود. همچنین باید توجه داشته باشید مخاطب این هدیه ها چه افرادی هستند. برای مثال برای دادن هدیه به مدیران و مشتری های ثابت هیچ وقت دیر نیست و ابراز قدردانی از این افراد باعث می شود بیش از پیش به برند شما تعهد داشته باشند. حتما نیاز افرادی که به آن ها می خواهید هدیه دهید را در نظر بگیرید و سعی کنید با دادن هدیه یکی از نیاز های اساسی او را برطرف کنید. برای هدیه های سال نو سررسید های تبلیغاتی جزء گزینه هایی است که می توانید در کیفیت ها و طرح های مختلف سفارش دهید.

مطلب قبلیوضعیت سرعت اینترنت در ایران
مطلب بعدیکلید پریز ترکیه ای بخریم یا ایرانی؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید