کلید پریز ترکیه ای بخریم یا ایرانی؟

کلید پریز ترکیه ای بخریم یا ایرانی؟

امروزه کلید و پریزها از اجزاء اصلی دکوراسیون یک خانه به شمار می روند. کلید و پریزها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف تولید و به دست مصرف کنندگان می رسند و از این راه، می توانند محیط و فضای داخلی خانه را زیبایی ببخشند. این محصول در انواع داخلی و خارجی تولید می شود. علاوه بر تولید کنندگان داخلی کلید و پریز، یکی از کشورهایی که در صنعت تولید این محصول در حال پیشروی می باشد، ترکیه است. در حال حاضر، کشور ترکیه یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه کلید پریز در جهان به شمار می رود که محصولات آن به تمام کشور های جهان از جمله ایران، صادر می شود. همچنین کشور ما دارای شرکت ها و کارخانجات بزرگی در تولید این محصول می باشد. در اینجا یک سوال در ذهن مشتریان این محصول مطرح می شود و آن این است که از کدامین کشور تولید کننده، این محصول را خریداری کنیم؟ ایران یا ترکیه؟ در ادامه این متن ما سعی خواهیم کرد تا کاربران را در پاسخ به این سوال، راهنمایی نماییم تا بتوانند خریدی آگاهانه تر داشته باشند.

کلید و پریزهای ایرانی: قیمت مناسب ، کیفیت مطلوب

زمانی که صحبت از محصولات ایرانی در میان می آید، خریداران در جست و جوی محصولاتی با قیمت های نازل و کیفیتی راضی کننده می باشند. خوشبختانه در ایران شرکت هایی بزرگ و معتبر همچون ایران الکتریک، دلند و آسیا الکتریک در حال تولید محصولاتی مرغوب هستند که می توانند به طور کامل نیازهای خریداران را برآورده کنند. در ادامه این مقاله، قصد داریم تا کاربران را بیشتر با این سه شرکت آشنا نماییم.

ایران الکتریک: تنوع چشمگیر، عمر طولانی و مقاوم

در حال حاضر، محبوبترین و بهترین شرکت در تولید کلید و پریز، شرکت ایران الکتریک می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1361 شروع کرده و توانسته با تولید محصولات متنوع، اعتماد مشتریان را جذب کند. کلید و پریزهای شرکت ایران الکتریک دارای استحکام و مقاومت بالایی است؛ از این رو می توانند برای سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرند. محصولات این شرکت دارای تنوع چشمگیری میز می باشند، پس دست خریداران را برای خرید محصول مورد سلیقه خود باز می گذارند.

دلند: با تجربه، مشتری مدار، رقیب شرکت های خارجی

شرکت دلند از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده کلید و پریز است و حدود 4 دهه سابقه فعالیت دارد. شرکت دلند همواره تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت محصولات خود، به کار برده است. از این رو می توان محصولات این شرکت را هم رده و هم کیفیت محصولات خارجی دانست. محصولات شرکت دلند دارای مدل ها و رنگ های گوناگونی است و تنوع چشمگیری را برای مشتریان فراهم می کند. این شرکت برای مشتریان خود، احترام زیادی قائل شده و توانسته  با شعار همیشه حق با مشتری است، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را نیز کسب کند.

دلند: با تجربه، مشتری مدار، رقیب شرکت های خارجی

آسیا الکتریک : کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، دارای استاندارد های ملی

شرکت آسیا نیز نامی آشنا و پرسابقه در صنعت تولید کلید و پریز به شمار می رود. این شرکت فعالیت خود را از سال ها قبل شروع کرده است و تا به حال توانسته با کسب انواع گواهینامه های استاندارد، مقبولیتی را در میان مشتریان کسب نماید. کلید و پریز آسیا الکتریک دارای کیفیت مناسب و همچنین تنوع بالایی از محصولات مدرن است. علاوه بر آن محصولات این شرکت از لحاظ صرفه اقتصادی برای مشتریان بسیار مناسب می باشد.

کلید و پریزهای ترکیه ای: کیفیت بالا ، مکانیزم های قدرتمند

کلید و پریزهای ترکیه ای در ایران به سادگی یافت می شوند و خریدارن زیادی را به سوی خود جذب کرده اند. در بازاری که اکثر کلید و پریزها دارای ظاهری با طراحی ساده هستند، کمپانی های ترکیه ای سعی در ساخت کلید و پریزهایی با ایجاد خلاقیت و نبوغ دارند. از این رو، مشتریانی که زیبایی محیط خانه برای آن ها در درجه بالاتری نسبت به قیمت محصول اهمیت دارد، به سراغ کالاهای خارجی از جمله کلید و پریزهای ترکیه ای می روند. در ادامه مطلب ما به بررسی دو شرکت معتبر ترکیه ای صادرکننده کلید و پریز خواهیم پرداخت.

کلید و پریزهای ترکیه ای: کیفیت بالا ، مکانیزم های قدرتمند

گونسان: کیفیت بالا ، برندی معتبر، شیک و مدرن

کمپانی گونسان از مهم ترین شرکت های مادر و تولید کننده کلید و پریز در ترکیه می باشد. این شرکت توانسته است با ارائه کیفیتی قابل توجه و مناسب، به یک برند معتبر و معروف تبدیل شده و محصولات خود را به 60 کشور در نقاط مختلف جهان، صادر کند. در حال حاضر، این شرکت تولید کننده سه گروه بزرگ کلید و پریزهایی با ظواهری زیبا و شیک به نام های مدرنا، اکونا و ویسیج است. هرکدام از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که کاربران می توانند در مقالات اختصاصی آن ها را دنبال نمایند.

ویکو:  نصب آسان، زیبا و در عین حال ساده، آنتی باکتریال و پاکیزه

ویکو که هم اکنون به اسم شرکت پاناسونیک شناخته می شود، از بزرگترین تولید کنندگان کلید و پریز و ملزومات برقی در دنیا است که در سال 1980 در شهر استانبول تاسیس گردید. این شرکت با افزایش کیفیت و تنوع محصولاتش، توانسته است کالاهای خود را به 70 کشور در سراسر جهان صادر نماید. انواع کلید و پریزهای ویکو دارای ویژگی هایی همچون استحکام بالا، قابلیت نصب آسان، خاصیت آنتی باکتریالی و… می باشند که به همراه طراحی هایی زیبا، محیط خانه را جلا می بخشند.

ویکو:  نصب آسان، زیبا و در عین حال ساده، آنتی باکتریال و پاکیزه

پاسخ نهایی ما به کاربران

همانطور که در این مقاله ذکر شد، پیشنهاد ما به آن دسته از مشتریانی که به دنبال زیبایی، طراحی متفاوت و قابلیت های ویژه هستند، خرید محصولات ترکیه ای است. از طرفی دیگر، توصیه ما به مشتریانی که قیمت و ماندگاری به همراه تنوع بالا، برایشان اهمیت بیشتری دارد، خریداری محصولات ایرانی می باشد.

مطلب قبلیدر هنگام خرید هدایای تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
مطلب بعدیآشنایی با وظایف ادمین اینستاگرام

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید