خرید سیلیکات سدیم با بهترین قیمت از صنایع سیلیکات ایران

خرید سیلیکات سدیم با بهترین قیمت از صنایع سیلیکات ایران

ترکیبات شیمیایی زیادی هستند که در طول زندگی خود با آن ها مواجه می شویم اما از حضور آن ها آگاهی نداریم. یکی از ترکیبات شیمیایی که تاثیر بسیار زیادی را در صنعت کشورمان داشته است، سیلیکات سدیم می باشد. این ترکیب دارای فرمول شیمیایی Na2SiO3  بوده و مانند پودری سفید رنگ با حالت جامد است. یکی از مزیت های اصلی سیلیکات سدیم، ایجاد یک محیط شیمیایی با خواص قلیایی می باشد. سیلیکات ها از مهم ترین مواد معدنی بوده که در ساخت آب شیشه، سرامیک، کاشی و … نقش زیادی را دارند.

در حال حاضر به دلیل نیاز صنعت های مختلف کشورمان به این ماده بی نظیر، شرکت های زیادی به تولید این ماده می پردازند. بدین جهت خرید سیلیکات سدیم در تناسب با گذشته بسیار راحت تر شده و امکان خرید آن از روش های مدرن تری وجود دارد. اما نیاز است تا قبل از خرید این محصول، حتما اطلاعاتی را در رابطه با فروشنده آن و مسائلی از این قبیل کسب کنید. این موضوع باعث می شود سطح کیفی خرید شما تا میزان بسیار زیادی افزایش یابد.

مزیت های سیلیکات سدیم

یکی از اصلی ترین بخش های هر ماده شیمیایی، مزیت ها و خواص آن می باشد. به طور کلی افرادی که به خرید سیلیکات سدیم می پردازند از این موضوع آگاه هستند که این ماده در محلول های قلیایی و پایدار ثابت می باشد. علاوه بر این موضوع سیلیکات سدیم می تواند در برابر آتش مقاومت زیادی را از خود نشان دهد و دچار آسیب نشود. نیاز است که بدانید هر چه میزان SiO3  و Na2 بیشتر باشد، محلول چسبناک تری خواهید داشت و غلظت آن نیز بیشتر است.

یکی از مسائلی که سبب شده تا میزان خرید سیلیکات سدیم در سال های اخیر افزایش یابد، قیمت پایین این محصول بوده است. بسیاری از صنعت های مختلف کشورمان به دلیل محدوده قیمتی ارزان این محصول، استفاده زیادی از سیلیکات سدیم می کنند.

نیاز است که بدانید شرکت های تولیدکننده سیلیکات سدیم، توانسته اند نوع مایع این محصول را نیز به بازار ارائه دهند. سیلیکات سدیم مایع تحت شرایط اسیدی واکنش هایی را از خود بروز می دهد تا بتواند یک ژل شیشه ای سخت بسازد. این خاصیت سیلیکات سدیم باعث می شود تا این محلول به عنوان عامل باندینگ در محصولات سیمانی مختلفی مانند چرخ های ساینده و بتن استفاده شود.

کاربرد های اصلی سیلیکات سدیم

بر اساس تحقیقات انجام شده از سیلیکات سدیم می توان در صنعت های متنوعی استفاده نمود. برخی از صنعت هایی که در حوزه شوینده و بهداشتی، تولید چسب، تولید کاشی، تولید سرامیک و … فعالیت دارند، به این محصول نیاز زیادی را دارند.

درصد به کار رفته در محصولات مختلف

یکی از مسائلی که در سال های اخیر نیز به آن توجه زیادی شده، میزان سیلیکات سدیم به کار رفته در محصولات گوناگون می باشد. همان طور که می دانید اکثریت مراکزی که به خرید سیلیکات سدیم می پردازند، از این ماده در محصولات خود استفاده می کنند.

برای مثال در تولید مواد شوینده و بهداشتی استفاده زیادی از سیلیکات سدیم می شود. اما میزان تعیین شده برای استفاده از این ماده در صنعت شوینده و بهداشتی 1 الی 2 درصد می باشد. در صنعت ریخته گری، سرامیک و کاشی نیز شاهد استفاده از این ماده به میزان 2.5 الی 3 درصد هستیم. اما اگر درصد سیلیکات سدیم در یک صنعت بیشتر از 3.5 درصد باشد، به نشانه این مسئله بوده که از این ماده در تولید چسب و صنعت فولاد استفاده می شود.

خرید سیلیکات سدیم با بهترین قیمت از صنایع سیلیکات ایران

به طور کلی شرکت های بسیار زیادی در تمامی نقاط کشور ایران به تولید و ارائه سیلیکات سدیم با قیمت های مختلف می پردازند. این مراکز توانسته اند تا کنون، موفقیت های بسیار زیادی را در حوزه تولید این ماده به دست آورده و عناوین مختلفی را کسب کنند.

کاربرد های شگفت انگیز سیلیکات سدیم

کاربرد های شگفت انگیز سیلیکات سدیم

در این بین شرکت ایران سیلیکات توانسته است همواره پیش از رقبای خود باشد و در تولید و فروش این محصول عملکرد بهتری را داشته باشد. مردم کشور ایران نیز می توانند برای خرید سیلیکات سدیم به وب سایت ایران سیلیکات یا فروشگاه سیلیکات سدیم ما مراجعه و با مشاهده اطلاعات این ماده نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. محصولات تولید شده ایران سیلیکات از لحاظ کیفی بسیار مرغوب بوده که این مسئله تاثیر زیادی در محبوبیت این شرکت داشته است. همچنین شما می توانید در حین خرید سیلیکات سدیم از پشتیبانی یا کارشناسان مراکز فروش سیلیکات سدیم شرکت کمک گرفته تا خرید بسیار بهتری را از شرکت صنایع سیلیکات ایران تجربه نمایید.

مطلب قبلیفلنج و گسکت چیست؟
مطلب بعدیمشخصات کامل و قیمت گوشی‌ سری آیفون ۱۴ افشا شد

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید