تولید و عرضه تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود و کافی شاپ

تولید و عرضه تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود و کافی شاپ

تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار گسترده بوده و می‌تواند شخص یا اشخاصی که قصد راه اندازی چنین واحد تجاری داشته باشند را سردرگم کند. اگر شما هم قصد راه اندازی رستوران یا یک فست فود دارید، باید توجه داشته باشید که برای تجهیز یک رستوران، کافی شاپ و یا یک فست بود باید در کنار مناسب بودن قیمت‌ها و هزینه کردن منطقی بودجه به کیفیت و عملکرد صحیح و بلند مدت تجهیزاتی که قصد خرید آنها را دارید نیز توجه زیادی بکنید.

در این رابطه استفاده از فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان خوشنام و معتبر مانند گروه صنعتی آرسین تجهیز می‌تواند بخش زیادی از نگرانی‌های شما را برطرف کند. مشاوره با کارشناسان گروه صنعتی آرسین تجهیز به شما در انتخاب و خرید بهترین محصولات مورد نیاز شما کمک زیادی خواهد کرد. در این مطلب نگاهی به برخی از تجهیزات اصلی مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود و کافی شاپ خواهیم داشت.

فریزر و یخچال ایستاده ویترینی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر به دنبال تجهیزات رستوران یا فست فود باشید، فریزر و یخچال فروشگاهی را نمی‌توانید نادیده بگیرید. خرید این تجهیزات را براساس نیاز بلند مدت خود انجام بدهید تا نیاز به تعویض و خرید دوباره پیدا نکنید. در میان انواع فریزر و یخچال فروشگاهی، در بیشتر مواقع، فریزر و یخچال ایستاده ویترینی از وسایل مورد نیاز شما خواهد بود. این نوع از یخچال‌ها و یا فریزرها کاربرد و مزایای فراوانی برای شما خواهند داشت. این نوع یخچال یا فریزر فضای کمی را از شما اشغال خواهند کرد و در مقابلفضای زیادی برای قرار گرفتن مواد اولیه و مصرفی شما تامین خواهند کرد.

از سوی دیگر در شیشه‌ای این نوع دستگاه سرمایشی می‌تواند شما را برای بررسی موجودی سریع‌تر کمک کند، دسترسی به مواد غذایی نیز در این دستگاه‌ها راحت‌تر از مابقی یخچال‌ها و فریزرها است. اگر در فضای خارج از آشپزخانه خود از این خنک کننده مواد غذایی استفاده کنید، می‌تواند بخشی از دکور شما را نیز با توجه به نورپردازی داخلی و رنگبندی بدنه تامین کند.

در خرید فریزر و یخچال ایستاده ویترینی به جنس بدنه، موتور یا کمپرسور دستگاه، فضای داخلی قابل استفاده و همچنین به کیفیت درزبندی درب شیشه‌ای آن دقت کنید.

فر پیتزا ریلی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از محصولاتی که در بین تجهیزات فست فود اهمیت زیادی دارد، فر پیتزا ریلی است. شما با استفاده از این فر می‌توانید انواع اغذیه‌های فست فودی تنوری مانند هات داگ تنوری و همچنین انواع پیتزاها را برای مصرف مشتریان خود آماده کنید. شاید مهمترین مزیت فر پیتزا ریلی سرعت عمل این دستگاه است. در واقع شما می‌توانید تعداد بیشتری از مشتریان خود را در زمان کمتری با این دستگاه پذیرایی کنید.

یکنواختی در پخت از مزایای دیگر این محصول است. در نتیجه کیفیت فست فودهایی که برای مشتریان خود آماده خواهید کرد، افزایش خواهد یافت. اگر فر پیتزا ریلی مناسبی را خریداری کنید، مصرف انرژی شما نیز بهتر مدیریت خواهد شد و در مصرف گاز شما صرفه جویی خواهد شد. به یاد داشته باشید که این نوع فر نسبت به فرهای گردان قیمت مناسب‌تری دارند و در نتیجه با خرید فر پیتزا ریلی در بودجه اولیه شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

کباب پز در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شاید بتوان پرطرفدارترین غذای ایرانی را انواع کباب‌ها دانست. در نتیجه رستوران‌هایی که با غذاهای ایرانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند، باید برای پخت انواع کباب، برنامه مشخصی داشته باشند. کباب پزها شبیه یک میز مستطیل هستند، در این دستگاه از تعدادی لوله برای خروج شعله و یا حرارت استفاده می‌شود که به آنها برنر نیز گفته می‌شود. سنگی که بر روی برنرها قرار می‌گیرد وظیفه اصلی انتقال حرارت به کباب را برعهده دارد. در نتیجه در زمان خرید کباب پز، به جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. به یاد داشته باشید که دستگاه کباب پز شما تاثیر زیادی در نتیجه نهایی که رضایت مشتریان است خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید همیشه کف و بسیاری از وسایل موجود در آشپزخانه باید شستشو داده بشوند. در نتیجه استفاده از استیل ضد زنگ در بدنه این دستگاه می‌تواند شما را از عمر طولانی‌تر آن مطمئن کند.

به یاد داشته باشید که برای یک خرید مطمئن و بدون نگرانی از کیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یا برای تجهیز رستوران‌ها، فست فودها و همچنین کافی شاپ‌ها با تجهیزاتی با کیفیت و همچنین قیمت مناسب، همیشه می‌توانید از پیشنهادهای گروه صنعتی آرسین تجهیز استفاده کنید.

تاپینگ پیتزا در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تاپینگ پیتزا برای رستوران‌ها و فست فودهایی که برنامه ریزی برای پذیرایی از مشتریان زیادی دارند، ضروری است. تاپینگ پیتزا یک میز استیل است که در داخل آن حفره‌هایی با لگن‌های مخصوص وجود دارد. این لگن‌ها محلی برای قرار گرفتن انواع مواد مصرفی در یک پیتزا یا ساندویچ است. وجود تاپینگ کمک می‌کند تا آماده سازی پیتزا یا ساندویچ با سرعت بیشتری انجام بشود. در کنار افزایش سرعت، این وسیله از اتلاف مواد اولیه نیز جلوگیری کرده و همچنین در حفظ کیفیت و تازگی مواد اولیه نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

در زیر ظروف لگنی استیل تاپینگ، در بیشتر مواقع یک دستگاه خنک کننده قرار دارد در نتیجه تاپینگ به یک یخچال با دسترسی فوق العاده سریع برای آشپزها تبدیل خواهند شد. آشپزها می‌توانند مواد غذایی تازه را از داخل لگن‌ها برداشته و بر روی پیشخوان تاپینگ، غذای مورد نظر خود را آماده کنند. بدنه مقاوم، عایق بندی مناسب و استفاده از کمپرسور مناسب در تاپینگ‌ها اهمیت زیادی داشته در زمان خرید به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

کانتر گرم در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کانتر گرم یکی دیگر از تجهیزات مهم در انواع رستوران‌ها و فست فودها است. با استفاده از کانتر گرم می‌توانید غذای پخته شده را در یک مدت طولانی گرم و تازه نگه دارید. به عنوان مثال، رستوران‌ها برای مهمانی‌ها، عروسی‌ها و مراسم‌های خود از این دستگاه در جهت سرعت بخشیدن به سرو غذا استفاده می‌کنند. رستوران‌های سلف سرویس نیز برای ارائه غذای گرم و تازه از امکانات کانتر گرم بهره می‌برند.  بن ماری‌های داخل کانتر گرم بر روی یک مخزن آب گرم قرار دارند و مواد غذایی پخته شده، گرمای مورد نیاز خود را به صورت غیر مستقیم از این مخزن تامین می‌کنند. کانترهای گرم گازی یا برقی بوده و با استفاده از گاز یا برق، آب را گرم می‌کنند.

سرخ کن در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از تجهیزات کافی شاپ‌ها و فست فودها یا رستوران‌ها سرخ‌کن‌ها هستند. این دستگاه‌ها باعث بالا رفتن سرعت طبخ و همچنین افزایش کیفیت اغذیه‌های سرخ کردنی می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس نیاز و شرایط خود، این دستگاه را در ظرفیت‌های متعدد و همچنین در دو نوع گازی و یا برقی خریداری کنید.

آبسردکن در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

هرچند آب‌های بسته بندی شده امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده‌اند، اما همچنان آبسردکن‌ها به عنوان یکی از امکانات رفاهی موجود در انواع محیط‌ها کاربرد دارند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور اختراع‌های جدید، مشکلاتی که در آبسردکن‌های قدیمی دیده می‌شد، از بین رفته و با خرید یک آبسردکن با کیفیت می‌توانید خدمات خود به مشتریان و مراجعین خود را افزایش بدهید.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی چند مورد از تجهیزات آشپزخانه‌ای پرداختیم. به یاد داشته باشید که برای راه اندازی و یا به روز رسانی یک آشپزخانه با تجهیزات گسترده با مشخصات متفاوت و تولیدکنندگان متعدد روبرو خواهید بود که در نتیجه می‌تواند زمان زیادی از شما را به خود اختصاص داده و ممکن است شما را با مشکلاتی نیز روبرو کند، ما در گروه صنعتی آرسین تجهیز تلاش کرده‌ایم تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات و تجهیزات مورد نیاز در یک آشپزخانه صنعتی یا نیمه صنعتی را برای شما آماده کنیم. شما می‌توانید از طریق وب سایت این مجموعه و یا ارتباط و مشاوره با کارشناسان ما، بهترین انتخاب را برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی یا رستورانی خود انجام بدهید.

مطلب قبلیبرند اینسایز، غول ابزار دقیق
مطلب بعدیدیجی کالا و باسلام چگونه شکل گرفته‌اند؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید