برند اینسایز، غول ابزار دقیق

برند اینسایز، غول ابزار دقیق

کمپانی اینسایز به عنوان یک شرکت تولید کننده‌ی ابزارهای اندازه‌گیری دقیق در سال 1995 میلادی تاسیس شد. دفتر مرکزی برند اینسایز در کشور چین است و شعبه‌هایی در سراسر دنیا از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا، اسپانیا، هند و برزیل دارد.

اینسایز می‌گوید: “تعهد ما به کیفیت، نوآوری، خدمات و ارزش باعث ایجاد تقاضای جهانی برای محصولات INSIZE شده است.”
همچنین به گفته‌ی این برند، محصولات INSIZE با کیفیت استاندارد در کشور تایوان و با کیفیت بسیاربالا در کشورهای آلمان و ایتالیا طراحی و تولید می‌شوند. اگر بخواهیم برندهای برتر تولید کننده‌ی ابزار دقیق با کیفیت ساخت بالا را نام ببریم حتما اینسایز یکی از آنها است.

3 محصول شناخته شده‌ی برند اینسایز

در سایت اینسایز بیش از 25 گروه محصول متنوع برای فروش ارائه می‌شود. اما سه گروه پرمصرف و محبوب در میان محصولات این شرکت است که به معرفی آنها می‌پردازیم. کولیس اینسایز، میکرومتر و ساعت اندیکاتور اینسایز سه گروه انتخاب شده برای معرفی در اینجا هستند.

جعبه ابزار اینسایز

کولیس اینسایز

مرسوم است که اندازه گیری طول، عرض و ارتفاع اجسام را با ابزاری مانند خط کش یا متر انجام می‌دهیم. اما در مواقعی که پای اندازه‌گیری های دقیق و حساس مهندسی به میان می‌آید، دیگر متر جوابگو نیست و به ابزاری با حساسیت بالا نیازمندیم. اگر مهندس باشید یا به نحوی با کارهای مهندسی سر و کار داشته باشید بی شک کولیس را می‌شناسید. اندازه‌گیری دقیق حتی در ابعاد بسیار کوچک از ویژگی‌های اصلی کولیس است.

کولیس اینسایز به دلایل مختلفی از جمله طراحی مناسب، کیفیت ساخت بالا، سهولت در استفاده و خوش دست بودن، در سراسر دنیا مورد قبول کاربران قرار گرفته است.

ساعت اندیکاتور اینسایز

ساعت اندیکاتور وسیله‌ای است برای مشاهدۀ تغییرات اندازه ابعاد انواع اجسام نسبت به یک مرجع یا رفرانس که سیستم نمایشگر آنها درانواع آنالوگ یا عقربه‌ای و دیجیتالی ساخته می‌شود. این ابزار با نام‌های ساعت اندیکاتور ناخنی یا شیطانکی یا پامورچه‌ای شناخته می‌شود که نسبت به کاربرد مورد انتظار جهت اندازه گیری ابعاد مطلق یا تلرانس‌های هندسی بکار می‌روند.

میکرومتر اینسایز

میکرومتر یا ریزسنج ابزاراندازه گیری ابعادی  بسیار دقیقی است که در انواع مختلف طراحی و ساخته شده اند و جهت اندازه گیری ابعاد درونی یا بیرونی یا عمق و غیره بکار می روند. میکرومترهای این برند در دو مدل ساده و دیجیتال در دسترس مشتریان است.

خرید امن و تشخیص ابزارهای اصل از تقلبی

برای یک خرید امن، نیاز است که ابتدا فروشنده‌های مطمئن را شناسایی کنید. در میان ده‌ها سایت فروشگاهی که در حوزه‌ فروش ابزارآلات فعالیت دارند، مرکز فروش قطعات صنعتی پارتینه یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک خرید امن و راحت محسوب می‌شود. چرا که قبل از خرید محصولات اینسایز می‌توانید از مشاوره رایگان با متخصصین این شرکت بهره‌مند شوید.

و در آخر پس از خرید ابزار مورد نیاز خود باید بدانید که محصولات اینسایز یک کد 14 رقمی منحصر به فرد روی جعبه‌ی خود دارند که شما می‌توانید با ورود به سایت insize.com و وارد کردن سریال 14 رقمی در آنجا پیام تایید اصالت کالا را مشاهده کنید.

مطلب قبلینوشتن طرح کسب و کار چه مزایایی دارد؟
مطلب بعدیتولید و عرضه تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود و کافی شاپ

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید