بررسی کیفیت ابزارآلات برقی و شارژی شپخ

بررسی کیفیت ابزارآلات برقی و شارژی شپخ

ابزارآلات برقی و شارژی از مهمترین دستگاه‌ها و ابزارهایی هستند که در زندگی امروز نقش تاثیرگذار و به سزایی دارند.

 این ابزارآلات نه تنها در صنایع گوناگون مانند خودرو سازی، راه سازی، ساختمان سازی و … کاربرد دارند، بلکه در مصارف خانگی و DIY نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 یکی از برندهای پیشرو در حوزه تولید ابزارآلات برقی و شارژی، برند معتبر و صاحب نام شپخ است. این کمپانی طیف وسیعی از این ابزارآلات را تولید و روانه بازار می‌کند. در ادامه قصد داریم محصولات برند شپخ و کیفیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با برند شپخ

شپخ یک برند آلمانی است که در سال 1927 در شهر کرومباخ آلمان شروع به کار کرد. این کمپانی در بازار ابزار یک برند خوش نام و معتبر است که  در ابتدای کار خود ابزارآلات و ماشین آلات کشاورزی را تولید می‌کرد.

 سپس این کمپانی با تکیه بر دانش متخصصان خود توانست شروع به تولید ابزارآلات برقی و شارژی نماید. به مرور این برند توانست به یکی از شرکت‌های صاحب نام و پیشتاز در حوزه تولید این ابزارآلات مبدل شود.

 کمپانی شپخ تمرکز و توجه خود را روی بهینه سازی و محصولات خود گذاشته است و همواره در تلاش است تا بتواند خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا پیش ببرد. این برند با گسترش تولید ابزارآلات برقی و شارژی خود توانسته است هر سال بیش از 100 اختراع را به نام خود ثبت کند.

 یکی از خط مشی‌های اصلی برند شپخ، رضایت حداکثری مشتریان است. از این رو استفاده از مواد اولیه باکیفیت و توجه به ارگونومیک بودن محصولات، از جمله اصول تولیدات این برند است. برند شپخ ابزارآلات برقی و شارژی خود را هم در حوزه DIY و هم در حوزه صنعتی روانه بازار می‌نماید. بنابراین شما گزینه‌های متنوعی برای انتخاب خواهید داشت. محصولات تولید شده توسط برند شپخ عبارتند از:

  • ابزارآلات باغبانی
  • ابزارآلات برقی و شارژی
  • ابزارآلات ساختمان سازی

قیمت محصولات تولید شده توسط برند شپخ نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار مناسب و مقرون به صرفه است.

معروف‌ترین محصولات برند شپخ کدامند؟

اگرچه کیفیت، نوآوری، رعایت اصول استاندارد، ارگونومیک و کاربردی بودن در تمامی محصولات تولید شده توسط برند شپخ مشاهده می‌شود، اما با این حال برخی از این محصولات در میان برترین‌ها قرار دارند و به عنوان معروف‌ترین محصولات برند شپخ شناخته می‌شوند.

فارسی بر شپخ

بدون شک معروف‌ترین محصول کمپانی شپخ فارسی بر است. شپخ فارسی بر‌های خود را در انواع، ابعاد و با قدرت‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌کند. در صنعت نجاری به برش اریب یا زاویه دار، برش فارسی و به دستگاهی که این برش را انجام می‌دهد، فارسی بر می‌گویند.

دستگاه فارسی بر از یک پایه، یک بازویی و یک تیغ اره ساخته می‌شود. فارسی برها به طور کلی در دو گروه ثابت و کشویی قرار می‌گیرند. فارسی بر ثابت دستگاهی است که کاربر می‌تواند بازویی آن را تنها بالا و پایین کرده و عملیات برش را در زوایای گوناگون انجام دهد.

فارسی بر کشویی نیز دستگاهی است که کاربر می‌تواند تیغه را در یک محور افقی روی میز فارسی بر حرکت دهد تا عرض برش را بیشتر نماید. فارسی برهای شپخ تیغه‌هایی برنده و باکیفیت دارند و اغلب آن‌ها را می‌توانید از طریق یک دهانه به مکنده متصل نمایید تا محیط کارتان تمیز بماند.

اره میزی شپخ

از دیگر محصولات معروف و باکیفیت برند شپخ، می‌توانیم به اره میزی‌های این کمپانی اشاره کنیم. اره میزی دستگاهی پرکاربرد در صنعت نجاری است که در اغلب کارگاه‌ها و کارخانه‌ها یافت می‌شود.

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست یک میز مستحکم دارد که روی پایه‌ها سوار شده است. در وسط این میز تیغ اره قرار دارد که می‌تواند در زوایای مختلف صفحات چوبی مورد نظر را برش دهد. در اغلب موارد اره میزی‌های تولید شده توسط کمپانی شپخ قابلیت اتصال به جارو برقی یا مکنده را دارند.

موتور این اره میزی‌ها با اتصال به برق شهری، نیروی لازم را دریافت می‌کند تا تیغ اره را با سرعت بالا به چرخش درآورد. قیمت اره میزی‌های شپخ در مقایسه با نمونه‌های مشابه از برندهای دیگر، بسیار مناسب‌تر است در حالی که همان کیفیت را به شما ارائه می‌کند.

دریل شپخ

کمپانی شپخ انواع دریل را با قدرت‌های مختلف تولید کرده و روانه بازار ابزار می‌نمایند. با این حال دریل‌های شارژی شپخ بسیار مشهور و باکیفیت هستند. دریل‌های شپخ بر اساس نوع منبع تغذیه‌ای که دارند در دو دسته برقی و یا شارژی قرار می‌گیرند.

دریل شپخ

 دریل‌های برقی از جریان برق مستقیم شهری یا صنعتی تغذیه می‌کنند و دریل‌های شارژی انرژی مورد نیاز را از یک باتری قابل شارژ به دست می‌آورند. برخی از دریل شارژی‌های شپخ دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد هستند، از این رو می‌توانند پیچ‌ها را باز و بسته کنند.

این دریل‌ها به دریل پیچ‌گوشتی شهرت دارند و برای مصارف خانگی بسیار مناسب‌اند. دریل‌های صنعتی شپخ مانند دریل چکشی، دریل بتن کن، دریل گیربکسی و دریل ستونی نیز با بالاترین سطح کیفی ساخته می‌شوند.

سنگ رومیزی شپخ

سنگ رومیزی‌های شپخ از دیگر ابزارآلات برقی معروف این کمپانی هستند. سنگ‌های رومیزی دستگاه‌هایی پرکاربرد در صنایع مختلف به ویژه نجاری هستند که در انواع، اشکال و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند. مهمترین کاربرد سنگ رومیزی تیز کردن تیغه‌ها، زدودن زنگ، فرم دادن و تعمیر ابزار برشی است. سنگ‌های رومیزی شپخ اغلب دارای دو صفحه هستند که هر کدام از این صفحات یک کار را برای شما انجام می‌دهند. سنگ‌های رومیزی شپخ برای تیز کردن مغارها نیز کاربرد دارند.

کمپرسور یا پمپ باد شپخ

کمپرسور باد که در بازار با نام پمپ باد نیز شناخته می‌شود، دستگاهی برقی است که انرژی باد مورد نظر را برای ابزارآلات بادی مانند دریل بادی، میخکوب بادی و … فراهم می‌نماید.

کمپرسورهای باد شپخ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و با توان‌های مختلف یافت می‌شوند. یک کمپرسور باد با اتصال به برق شهری و دریافت انرژی الکتریکی، از هوای محیط استفاده کرده و انرژی بادی تولید می‌کند. پمپ‌های باد شپخ علاوه بر ابزارآلات بادی، برای باد کردن تایر خودرو نیز کارایی دارند.

کارواش خانگی شپخ

فرقی نمی‌کند بخواهید ماشین خود را بشویید و یا حیاط خانه‌تان را. در هر صورت این یک کار پر زحمت و خسته کننده است که می‌تواند وقت زیادی نیز از شما بگیرد.

کارواش خانگی شپخ

 خوشبختانه با وجود ابزارهایی مانند کارواش خانگی شپخ، این کار آسان و راحت شده است. کارواش خانگی شپخ یک دستگاه برقی است که موتور آن از جریان برق تغذیه کرده و به کمک آب وارد شده به مخزن، عملیات شست‌وشو را به آسانی و در یک زمان کوتاه برای شما انجام می‌دهد.

 کارواش‌های شپخ علاوه بر مدل‌های خانگی، در مدل‌های صنعتی پرقدرت نیز ساخته می‌شوند. این کارواش‌ها توان‌های بالایی دارند و برای نظافت محیط کارگاه، کارخانه و باغ‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سازوکار تنها نماینده رسمی و انحصاری برند شپخ در ایران

شرکت سازوکار تنها نماینده رسمی و انحصاری برند شپخ در ایران است که از طریق فروشگاه اینترنتی سازوکار https://sazokar.com/این محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به همین دلیل با خرید محصولات شپخ از سازوکار می‌توانید از اورجینال بودن محصول و قیمت مناسب آن اطمینان حاصل نمایید.

مطلب قبلیزانوبند زاپیامکس؛ معجزه‌ایی در درمان زانودرد
مطلب بعدیرئیس بانک مرکزی روسیه وارد تهران شد

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید