زانوبند زاپیامکس؛ معجزه‌ایی در درمان زانودرد

زانوبند زاپیامکس؛ معجزه‌ایی در درمان زانودرد

زانوبند زاپیامکس انقلابی جدید برای درمان زانو درد است که توسط متخصصان پزشکی در آلمان ساختـه شد‌ه است. زاپیامکس  به شکل پیشرفته ای از تحریک الکترومغناطیسی برای تسکین درد ناشی از آسیب و  مشکلات مربوط به زانو استفاده می کند. اصول اساسی این زانوبند برای درمان، شامل تحریک ماهیچه های ناحیه آسیب دید‌ه برای افزایش جریان خون و بهبودی آن است. زاپیامکس از طریق فرآیند تحریک هدفمند، تورم و ناراحتی را به میزان قابل توجهی درمدتی کوتاه کاهش می دهد. در ادامه با سایت پزشکی اول کلینیک در خصوص اطلاعت تکمیلی و خرید زاپیامکس آشنا خواهید شد.

زانوبندUIC زاپیامکس چه کاربردی دارد؟

زاپیامکس یک زانوبند درمانی برای درد و بیماری های مربوط به زانو بود‌ه که توسط شرکت زایسترونیک(ZAIS TRONIC) آلمان تولید شد‌ه است. تفاوت زاپیامکس با دیگر زانوبند های موجود در بازار کاربرد درمانی آن است. چرا که دیگر زانوبند‌ها تنها نگهدارنده هستند و عملا هیچگونه خاصیت درمانی برای زانو ندارند. اما زاپیامکس با استفاده از فناوری UIC موجب درمان بسیاری از دردهای زانو می‌شود. UIC تلفیقی از سه تکنولوژی اولتراسوند(Ultra Sound)، انفراردتراپی(Infrared Therapy) و کلاک پالس(Clock Pulse) است. هرکدام از این تکنولوژی ها به نوبه خود در فیزیوتراپی و درمان زانو کاربرد دارند. با خرید زاپیامکس شما یک فیزیوتراپیست را به خانه‌های خود می‌آورید. برای مثال برای آرتروز زانو، که درد آن مزمن محسوب می‌شود، درمانی وجود ندارد. با استفاده از زاپیامکس تا حد بسیار زیادی  درد آرتروز زانو تسکین یافتـه و در مواردی نیز قابل درمان است.

زانوبند زاپیامکس چگونه زانو درد را درمان می کند؟ تکنولوژی UIC

زاپیامکس درمانی جدید برای تسکین درد زانو است. زاپیامکس  با هدف قرار داد‌ن عمق بافت آسیب دید‌ه با پالس‌های الکتریکی و فرکانس صوتی خفیف به کاهش درد کمک می کند. این زانوبند با تحریک ماهیچه های آسیب دید‌ه زانو به افزایش جریان خون کمک می کند. نتیجه افزایش گردش خون، گردش خون به همراه هورمون اندروفین بوده که موجب ترمیم و تسکین درد ناشی از آسیب زانو می‌شود. استفاده از زاپیامکس روشی غیر تهاجمی بوده و از نظر آزمایشات مختلف یک درمان بدون عوارض محسوب می‌شود. همچنین موثر بودن آن در درمان بسیاری از بیماری‌های حاد زانو تایید شد‌ه است. زاپیامکس با روش های زیر زانودرد را درمان می‌کند.

  • افزایش گردش خون
  • افزایش دمای درون سلولی
  • ترشح هورمون ضد درد اندروفین
  • تولید کلاژن
  • انعطاف پذیری بیشتر زانو
  • ماساژ درون سلولی
  • تحریک گیرنده و بافت‌های زانو

مزیت اصلی زاپیامکس، توانایی آن برای تسکین درد بدون ایجاد آسیب یا ضربه به مفصل آسیب دید‌ه است. همچنین تکنولوژی های بکار رفتـه در زاپیامکس می تواند به طور خاص برای شرایط و درد هر فرد متفاوت عمل کند. با خرید زاپیامکس و یک بار استفاده از آن بستـه به شرایط خاص شما، تاثیر شگفت‌انگیز این معجزه آلمانی را تجربه خواهید کرد. زاپیامکس چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟ این سوال یکی از سوالات متداول کسانی است که دچار زانودرد شد‌ه اند. باید بدانید که زانودرد می‌تواند این اختلالات مروبط به زانو را  درمان کند:

  • آرتروز
  • دررفتگی زانو
  • پارگی رباط
  • پارگی مینیسک زانو
  • درمان عفونت زانو
  • تسیکن درد شکستگی
  • ریکاوری پس از جراجی
  • افزایش بازه حرکتی و انعطاف پذیری زانو

مطالعات بالینی درخصوص زانوبند زاپیامکس

در سال‌های اخیر، آزمایشات و مطالعات زیادی برای ارزیابی اثربخشی زانوبند زاپیامکس در تسکین زانودرد انجام شد‌ه است. بررسی نتایج اثرات زاپیامکس بر بیماران مبتلا به استئوآرتریت زانو نشان داد، پس از گذشت چند هفته، بیماران کاهش درد زانو را تجربه کرده اند. علاوه بر این، مشخص شد که استفاده از زانوبند زاپیامکس هیچ عوارض جانبی برای درمان زانودرد  ندارد.

به طور کلی، مطالعات تحقیقاتی نشان می‌دهند که زانوبند زاپیامکس  یک شکل جدید امیدوارکننده از درمان غیرتهاجمی برای درد زانو است. زاپیامکس می‌تواند به طور موثر التهاب و درد مزمن زانو ناشی از آسیب زانو را بدون ایجاد آسیب یا تروما اضافی کاهش دهد.

درمان زانودرد با تکنولوژی فراصوت(Ultra Sound)

درمان زانودرد با تکنولوژی فراصوت(Ultra Sound)

اولتراسوند، با ارسال فرکانس های فراصوت به عمق بافت زانو موجب افزایش جنبش سلولی بافت می‌شود. این افزایش جنبش سلولی موجب ایجاد گرما در بافت زانو شد‌ه که نتیجه آن افزایش گردش خون است. خون با گردش در زانو و ارسال مواد مغدی مثلا اکسیژن، پلاکت و… به بافت آسیب دید‌ه موجب ترمیم و درمان آن می‌شود. با استفاده روزانه از زاپیامکس، درمان زانو درد به وسیله امواج اولتراسونیک بسیار سریع تر خواهد شد.

آیا درد زانو با انفرارد تراپی(infrared therapy) تسکین می‌یابد؟

اشعه مادون قرمز در طول موج مشخص و ایمن، یکی از بهترین روش‌های تکسین درد زانو است. طول موج اشعه انفرارد کمتر از یک ونیم میکرومتر بوده و هیچ خطری ندارد. همچنین انفراد موجب رفع انسداد رگ‌ها، گرمای بافت، گردش خون و تسکین درد زانو می‌شود.

کلاک پالس(clock pulse)؛ تکنولوژی ضددرد در زاپیامکس

کلاک پالس با ارسال پالس های الکتریکی ضعیف با شدت مشخص و هماهنگ موجب آزادسازی هورمون اندروفین در خون می‌شود. اندروفین نوعی هورمون ضددرد در خون بوده که موجب کاهش درد می‌شود. اندروفین در خون وجود دارد، اما کلاک پالس موجب ترشح بیشتر آن می‌شود، در نتیجه گیرنده های درد زانو غیرفعال شد‌ه و درد تسکین می‌یابد.

مزایای استفاده از زانوبند زاپیامکس

از مزایای اصلی استفاده از زاپیامکس، غیر تهاجمی بودن نوع درمان آن است. در صورتی که بخواهید برای درمان زانودرد از روش های تهاجمی مانند جراحی استفاده کنید، مجبور به پرداخت هزینه و صرف وقت زیادی می‌شوید. در صورتی که با استفاده از زاپیامکس، دیگر هیچ نیازی به درمانی دیگر برای درد زانوی خود نخواهید داشت.

قیمت زانوبند زاپیامکس

هزینه خرید زاپیامکس آلمانی در مقابل روش های دیگر درمان زانو غیرقابل مقایسه است. قیمت این زانوبند یک میلیون و 960 هزار تومان است. با خرید این زانوبند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید

خرید زاپیامکس؛ بهترین گزینه درمان همیشگی زانودرد!

زاپیامکس، امروزه به یکی از امیدوارکننده‌ترین شکل‌های جدید درمان غیرتهاجمی با دسترسی آسان، برای کسانی که از درد زانو رنج می‌برند تبدیل شد‌ه است. سایت معتبر اول کلینیک این زانوبند شگفت انگیز را به کسانی که دچار زانودرد هستند، هدیه داد‌ه است.

نتیجه گیری

زانوبند زاپیامکس یک درمان خانگی موثر برای زانودرد های مزن بوده که هیچگون عوارضی به همراه ندارد. همچنین با استفاده از زاپیامکس دیگر نیازی به مصرف داروها، فیزیوتراپی و عمل جراحی نیست.

مطلب قبلیحضور 750 شرکت داخلی در نمایشگاه ایران اکسپو
مطلب بعدیبررسی کیفیت ابزارآلات برقی و شارژی شپخ

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید