آمازون پنجمین کارفرمای بزرگ جهان در سال 2020 شد

آمازون پنجمین کارفرمای بزرگ جهان در سال 2020 شد

خرده فروش آنلاین آمازون امسال 427،300 کارمند جدید به شرکت خود اضافه کرده و تعداد کل کارمندان خود را به 1.2 میلیون نفر افزایش داده است. این اعداد حاکی از استخدام آمازون به افزایش حدود 1400 کارمند جدید در روز دارد.

این شرکت در حال حاضر به عنوان پنجمین کارفرمای بزرگ جهان شناخته شده است، این در حالی است که دو سال پیش رتبه دهم از لحاظ رتبه کارفرمایی داشت.
در سال 2020 با وجود کرونا اکثر شرکت‌ها مجبور به اخراج گسترده کارگران خود شدند اما آمازون در این سال روند استخدامی صعودی را تجربه کرد.

بر اساس گزارشی از نیویورک تایمز، تا ماه اکتبر، این شرکت 427،300 کارمند اضافه کرده و نیروی کار خود را به 1.2 میلیون نفر افزایش داده است. امسال آمازون تقریبا روزانه 1400 نفر را به مجموعه خود اضافه کرده است.

آمازون در حال حاضر به عنوان پنجمین کارفرمای بزرگ جهان در Fortune ذکر شده این در حالی است که ممکن است تا انتهای سال و یا سال آتی سطح تاریخی استخدام آمازون ممکن است باعث شود این شرکت به رتبه سوم هم برسد.

والمارت، بزرگترین کارفرمای دنیاست که در حال حاضر 2.2 میلیون کارگر دارد. با سرعت فعلی استخدام آمازون، این شرکت دو سال دیگر می‌تواند عنوان رتبه اولی را به دست آورد. (البته، والمارت هم در طی همه‌گیری کرونا، نیروی کار خود را افزایش داده است.)

مطلب قبلیمهدی خان محمدی، بنيانگذار نان سحر
مطلب بعدیسرنوشت صنعت با «هوش مصنوعی»

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید