چگونه بهترین مشعل ایران رادیاتور را انتخاب کنیم

چگونه بهترین مشعل ایران رادیاتور را انتخاب کنیم

مشعل ها از تجهیزات گرمایشی هستند که انرژی حرارتی لازم را برای انجام امور مختلف فراهم می کنند. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه بهترین مشعل ایران رادیاتور را انتخاب کنیم. مشعل ها حرارت را به وسیله ی ترکیب هوا با سوخت فراهم می کنند و گرمایش تامین می شود. این انرژی به روش های مختلف به محیط خارجی منتقل می شود. مدل های مختلفی از این مشعل ها وجود دارد که بر اساس سوخت مصرفی به مدل های گازسوز، گازوئیل سوز، دوگانه سوز و سه گانه سوز تقسیم می شود.

برند ایران رادیاتور از سازنده های صاحب نام و معتبر تجهیزات گرمایشی می باشد و انواع مختلفی از سیستم ها را تولید و به بازار عرضه می کند. این شرکت از سال 1358 آغاز به کار کرد و در سال 1370 تولید انواع مشعل را نیز در محصولات خود قرار داد. محصولات تولید شده توسط ایران رادیاتور در 30 کشور جهان به فروش می رسد و در سراسر جهان مورد استقبال قرار دارد. در ادامه سعی داریم به این سوال بپردازیم که چگونه بهترین مشعل ایران رادیاتور را انتخاب کنیم و برای این منظور مدل های مختلف مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز این برند را بررسی خواهیم کرد.

گفتنی است که کاربرد مشعل برای تامین حرارت مورد نیاز دیگ های فولادی و چدنی می باشد و با ایمنی بالا در فضای بسته این گرمایش را فراهم می کند. برند ایران رادیاتور در این محصول از فناوری LOW EXCESS AIR استفاده می کند و مدل های مختلف تولید شده توسط آن تحت لیسانس شرکت درایزلر آلمانی می باشد. در مدل های گازی با عبور گاز طبیعی از فیلتر به سر نازل، با هوا ترکیب شده و بعد از آن که تراس جرقه را فعال کند، شعله ایجاد می شود. برای اطمینان از ایمنی این دستگاه، با بروز اختلال در هر مرحله از عملکرد، مشعل خاموش خواهد شد. بنابراین برای آن که بدانیم چگونه بهترین مشعل ایران رادیاتور را انتخاب کنیم ، می توانید به دسترسی منطقه ی خود به سوخت گاز توجه داشته و در صورتی که با کمبود آن مواجه نیستید، مدل های گازی را مورد انتخاب قرار دهید.

نحوه ی عملکرد این مشعل ها به صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای می باشد. هر مدل ظرفیت حرارتی مخصوص خود را دارد. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر و بررسی قیمت انواع مشعل گازی ایران رادیاتور و حتی گازوییلی به صفحه ی آن در فروشگاه آنلاین دماپویا مراجعه کرده و آگاهانه دست به انتخابی متناسب با بودجه ی خود بزنید. مشعل های گازی این برند در ظرفیت های 17000 الی 5000000 کیلو کالری در ساعت طراحی و عرضه می شوند تا نیاز مشتریان مختلف پوشش داده شود.

برای انتخاب بهینه در نظر بگیرید که مشعل های گازوئیل سوز ایران رادیاتور نیز در بازار موجود اند و می توانید در صورتی که دسترسی کافی به گاز ندارید، این مدل را انتخاب نمایید. در نتیجه در صورتی که این سوال مطرح است که چگونه بهترین مشعل ایران رادیاتور را انتخاب کنیم باید بدانیم که این مدل ها نسبت به گاز طبیعی مصرف انرژی کمتری دارند. مشعل های گازوئیل سوز این برند در ظرفیت حرارتی 40000 الی 4000000 کیلو کالری در ساعت طراحی می شوند و نحوه ی عملکرد آن ها نیز به صورت تک مرحله ای، دو مرحله ای، سه مرحله ای و همچنین مدولیتینگ می باشد.

علاوه بر نکات گفته شده، در نظر داشته باشید که ایران رادیاتور مدل های دوگانه سوز را هم طراحی و روانه ی بازار می کند. در این مدل ها کلیدی وجود دارد که با چرخاندن آن می توان از سوخت گاز یا گازوئیل برای تامین حرارت استفاده کرد. در مصارف مختلف صنعتی و پروژه ها که دسترسی به گاز محدود است، بهترین انتخاب استفاده از مدل های دوگانه سوز می باشد. بنابراین برای این که بدانیم چگونه بهترین مشعل ایران رادیاتور را انتخاب کنیم لازم است به دسترسی منطقه ی مورد نظر به سوخت ها نیز توجه داشت. ظرفیت حرارتی مدل های مختلفن دوگانه سوز در بازه ی 17000 الی 5000000 کیلو کالری در ساعت می باشد. تمامی آن ها مطابق استانداردهای لازم طراحی می شود و خدمات آن نیز ارائه خواهد شد.

در صورتی که شما عزیزان قصد خرید مشعل یا دیگر تجهیزات مختلف در عرصه ی تاسیسات ساختمان را دارید، می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را از فروشگاه دماپویا ثبت کرده و با خرید اینترنتی محصول را درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه به سراسر کشور ارسال داشته و کارشناسان آن نیز در تمامی ساعات اداری آماده ی خدمت رسانی به مشتریان هستند.

مطلب قبلیپیامدهای اقتصادی تغییر ساعت کاری چیست؟
مطلب بعدیپالایشگاه فراسرزمینی، فرصتی برای صادرات نفت ایران

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید