چسب سیلیکون مخصوص شیشه اتومبیل چیست؟

چسب سیلیکون مخصوص شیشه اتومبیل چیست؟

چسب شیشه ماشین و چگونگی استفاده از آن در نصب شیشه خودرو یکی از تخصصی ترین مسائل در امور مربوط به اتومبیل است چرا که در صورت اشتباه در انجام این کار امنیت سرنشینان بویژه در جاده های پر پیچ و خم به خطر می افتد.  بنابر این چسب آکواریوم مخصوص شیشه ماشین ارزان قیمت ممکن است سلامتی شما را بخطر بیاندازد. این محصول که سیلیکونی تک جزئی، اکثرا مشکی رنگ و بر پایه اسید می باشد با قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بالای خود، انتخابی مطمئن و البته مرسوم در چسباندن انواع شیشه های خودروهای سبک و سنگین به شمار می آید. چسب سیلیکون شیشه خودروی مپل مکس یکی از مناسب ترین برندهای ایرانی قابل اعتماد در این زمینه و پیشنهاد ما به شما می باشد. شما می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه ها و سایت هاي معتبر همچون www.maplemax-co.com  اقدام به خرید عمده چسب آکواریوم شیشه ماشین مپل مکس و یا دریافت مشاوره و راهنمایی برای خرید تکی نمایید‌.  

کاربردهای چسب سیلیکون شیشه ماشین:

درزگیری و چسابندن شیشه اتومبیل اصلی ترین کاربرد این محصول است که دارای قابلیت چسابندن شیشه به فلز، سرامیک، چوب، پی وی سی، بتن و… است. این محصول که به دلیلی خاصیت الاستیکی و انعطاف پذیری بالا برای نگه داری شیشه ماشین در فراز و نشیب جاده ها بسیار مناسب است، جهت از بین بردن منافذ و جلوگیری از نشت رطوبت در اتصالات شیشه اتومبیل نیز قدرتمندانه عمل می کند.

طرز استفاده از چسب آکواریوم شیشه خودرو در ۴ مرحله:

۱) تمیز کردن

در توضیح نحوه استفاده از چسب شیشه ماشین باید گفت مانند بسیاری از چسب های دیگر در قدم اول باید هر گونه گرد و خاک، زوائد، چربی و آلودگی را پاک کنید. محل اتصال شیشه اتومبیل باید کاملا تمیز باشد.

۲) تفنگ چسب آکواریوم، کارتریج و نازل را آماده کنید.

اکنون باید با استفاده از وسیله ای مناسب مانند کاتر سر نازل را ببرید. توجه داشته باشید که هر چقدر محل برش به بالای نازل نزدیکتر باشد حجم چسب خروجی بیشتر و در حالت عکس حجم آن کمتر خواهد بود. سپس سر کارتریج را نیز برش دهید و پس از بستن نازل به دهانه آن، کارتریج را در تفنگ یا گان مخصوص بگذارید. فراموش نکنید که در فواصل چسب کاری ضامن مخصوص را فشار دهید تا مانع از خروج چسب های اضافی  شود.

۳) چسب کاری محل اتصال

تفنگ را به سطح مورد نظر نزدیک کرده و ماشه را فشار دهید. سراسر محل اتصال را ترجیحا به شکل یکدست چسب کاری کنید، سپس شیشه اتومبیل را روی آن قرار دهید.

۴) فیکس کردن شیشه اتومبیل

در نهایت با استفاده از چسب پهن شیشه ماشین را در محل خود فیکس نموده و با گذشت ۲۴ ساعت چسب های پهن را جدا کنید. دقت داشتهدباشید که در این و تا خشک شدن چسب سیلیکون شیشه خودرو، اتومبیل را حرکت ندهید.

انواع چسب شیشه ماشین

برای چسباندن شیشه اتومبیل از چسب های گوناگونی می توان استفاده کرد که دو نوع از مرسوم ترین های آنها چسب پلی اورتان و چسب سیلیکون یا چسب آکواریوم شیشه اتومبیل می باشند.

۱) چسب پلی اورتان

این محصول شناخته شدن ترین و پرفروش ترین چسب برای چسباندن شیشه اتومبیل می باشد. بطوری که اغلب تعمیرکاران به منظور نصب شیشه خودرو به سراغ این محصول می روند و بیشتر از مدل مشکی رنگ آن استفاده می کنند هرچند که این چسب در رنگ های سفید و طوسی نیز ارائه می شود. طول عمر و  قدرت چسبندگی بالای این محصول در کنار نداشتن بوی بد از مواردی هستند که در محبوبیت آن نقش بسزایی داشته اند.

۲) چسب سیلیکون مخصوص شیشه ماشین

این چسب نیز به دلیل خنثی بودن بوی زننده ای ندارد و با انعطاف پذیری بالای خود چسبی مناسب برای چسباندن شیشه اتومبیل شما به حساب می آید. چسب سیلیکون مخصوص شیشه ماشین مپل مکس یکی از بهترین برندهای ایرانی در این زمینه می باشد. البته باید دقت داشته باشید که متاسفانه بعضی از سودجویان چسب سیلیکون عمومی یا ساختمانی مشکی رنگ را به دلیل تشابه رنگی به عنوان چسب شیشه ماشین عرضه می نمایند اما درواقع این محصولات به دلیل عدم برخورداری از ویژگی های یاد شده بویژه حالت ارتجاعی بالا، نمی توانند جایگزین مناسبی برای چسب آکواریوم مخصوص شیشه ماشین باشند.

چسب سیلیکون مخصوص شیشه اتومبیل چیست؟

بهترین چسب شیشه اتومبیل چیست؟

به دلیل کیفیت چسبندگی عالی، نداشتن بوی بد، خاصیت ارتجاعی و طول عمر بالا، بهترین چسب برای چسباندن شیشه ماشین چسب پلی اورتان مشکی رنگ می باشد که در دو نوع سوسیسی و کارتریجی قابل تهیه است. 

۴ نکته برای استفاده از چسب آکواریوم شیشه خودرو

۱) بهتر است پس از نصب شیشه در صورت کهنگی یا وجود مشکل در برف پاک کن آن را تعویض کنید.

۲) در صورتی که چسب سیلیکون شیشه ماشین پس از چسب کاری اضافات یا لکه هایی را در سطوح اطراف بر جای گذاشت می توانید قطعات بزرگتر را با استفاده از کاتر جدا نموده و برای تمیز کاری بیشتر می توانید از اسپری پاک کننده سیلیکون مپل سیل که از تولیدات شرکت آنا شیمی آراز می باشد کمک بگیرید. 

۳) دقت داشته باشید که استفاده از چسب با کیفیت برای چسباندن شیشه اتومبیل در کیفیت آب بندی شیشه ماشین شما تاثیر مستقیم خواهد داشت.

۴)  بهتر است تا ۴۸ ساعت پس از چسب کاری، ماشین خود را به کارواش نبرید.

طرز تهیه و خرید چسب شیشه ماشین:

پس از توجه به توصیه های مطرح شده در این مقاله اکنون به منظور خرید عمده چسب سیلیکون اتومبیل مپل مکس و انجام مشاوره برای خريد تکی می توانید به فروشگاه ها و سایت های معتبر همچون سایت شرکت آنا شیمی آراز به نشانی maplemax-co.com  مراجعه نمایید. جهت خرید بهترین چسب شیشه ماشین مشاوره باکارشناسان ما کمکی تاثیر گذار برای شما خواهد بود. دقت داشته باشید که قیمت چسب سیلیکون اتومبیل مپل مکس مانند تمامی محصولات آنا شیمی آراز رقابتی بوده و اگر ارزان ترین نمونه از این محصول در بازار ایران نباشد، با توجه به کیفیت آن یکی از بهترین قیمت های چسب سیلیکون خودرو می باشد. اما حتما قبل از خرید، انواع لیست قیمت چسب آکواریوم شیشه اتومبیل را مطالعه فرمایید. آنا شیمی آراز تولید کننده انواع چسب های صنعتی و غیر صنعتی با برندهای مپل مکس، تاپ فیکس، مپل فیکس، نیوباند،اینسرت باند و نیوفیکس.

چسب سیلیکون مخصوص شیشه اتومبیل چیست؟

 برخی از مهمترین مزایای خرید عمده چسب آکواریوم شیشه ماشین از مجموعه آنا شیمی آراز:

هفت مورد از خصوصیات اصلی چسب سیلیکون شیشه اتومبیل مپل مکس به شرح زیر مي باشند.

  1. 1.    ٪۱۰۰ سیلیکون
  2. مقاوم در برابر اشعه uv
  3. خنثی و بدون بوی زننده
  4. قدرت و کیفیت چسبندگی بالا
  5. تک جزئی
  6. انعطاف پذیری بالا جهت نگه داشتن شیشه های ماشین های سبک و سنگین در انواع جاده ها
  7. فروش عمده چسب شیشه ماشین با قیمت مناسب
مطلب قبلیسلاح‌ ورزی استعفا داد + متن استعفا
مطلب بعدیافزایش ٢٠ درصدی صادرات تعاونی ها

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید