نکات کلیدی در خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد

خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد
خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد

با شیوع ویروس کرونا، تهیه و خرید عمده ماسک سه لایه به یکی از محصولات و کالاهای ضروری هر خانواده ای تبدیل شده است. اکنون خرید ماسک سه لایه یکی از مهمترین خریدهایی است که باید به دقت انجام شود چون به صورت مستقیم با سلامتی آدم ها ارتباط دارد. 

حال سوال این است که چه نوعی ماسکی را باید بخریم تا از ایمنی و بهداشتی بودن آن خیالمان راحت باشد؟

قطعا همه ماسک های که در بازار هستند به یک میزان در برابر نفوذ ویروس کرونا مقاوم نیستند و از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند و ممکن است اگر خرید عمده ماسک سه لایه به درستی انجام نشود سلامتی مان به خطر بیافتد. 

بنابراین ما باید در خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد به یک سری نکات توجه کنیم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

توجه به کیفیت در خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد

ماسک ها معمولا در انواع مختلفی مثل ماسک سه لایه اسپان باند، ماسک سه لایه SMS، ماسک سه لایه اسپان باند با یک لایه ملت بلون، ماسک جراحی، ماسک N95 و غیره تولید و ارائه می شود. 

بیشترین ماسکی که در بازار مورد توجه است و برای استفاده نیز بهینه میباشد ماسک های سه لایه اسپان باند، ملت بلون و SMS است. که از استاندارد مورد تایید جهانی برخوردار هستند. و شما با توجه به شرایطی که در طول روز در آن احتمالا قرار دارید می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید. برای مثال اگر شما در طول بیرون بودنتون در فضای باز باشید ماسک سه لایه اسپان باند برای این محیط مناسب است و شاید نیازی به سخت گیری بیشتری نباشد. 

ولی اگر شما در محیط بسته و پرخطر قرار دارید حتما باید از ماسک های با جنس SMS و ملت بلون در حداقل ترین حالت استفاده کنید. 

برای نحوه تشخیص استاندارد بودن ماسک سه لایه و آشنایی بیشتر با این سه نوع  به مقاله «در خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد به چه مواردی باید دقت کنیم؟» مراجعه نمایید. 

توجه به کد بهداشت و استاندارد بودن آن در خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد

یکی از مواردی که در تشخیص کیفیت و استاندارد بودن ماسک علاوه بر موارد بالا می تواند به شما کمک کند توجه به علامت استاندارد بر روی جعبه و همچنین داشتن کد بهداشت است. حتما در خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد به این موارد دقت کنید چون احتمال دارد ماسکی که تهیه می کنید در واحدهای غیر بهداشتی تولید شده باشند یا تقلبی و با کیفیت پایین باشند یا ماسک هایی باشند که از کانال های قاچاق وارد شده و هیچ نظارتی بر کیفیت و ایمن بودن آنها انجام نشده است.

توجه به قیمت محصول در خرید عمده ماسک سه لایه

قیمت یکی دیگر از مهمترین عواملی است که در خرید و فروش همه ی کالاها موثر است ماسک نیز از این قاعده مستثنی نیست. معمولا قیمت ماسک ها با توجه به کیفیت آنها متغیر است. اگر شما دنبال ماسک ارزان قیمت هستید ماسک های سه لایه اسپان باند ارزان ترین آنها هستند و به ترتیب معمولا بعد از آن SMS و در نهایت ملت بلون قرار دارد. البته شایان ذکر است که اختلاف این مدل ها خیلی قابل توجه نیست و شما برای حفظ سلامتی تان می توانید بهترین مدل آن یعنی ماسک های دارای لایه ملت بلون را خریداری و استفاده کنید تا از سلامتی خود مطمئن شوید.

بنابراین قیمت را در خرید عمده ماسک سه لایه خیلی حساسیت نشان ندهید و سعی کنید در وهله اول کیفیت ماسک را بررسی کنید.

استفاده راحت و در دسترس بودن ماسک سه لایه

نکته ی دیگری که در خرید عمده ماسک سه لایه استاندارد باید به آن توجه داشته باشید اینست که همیشه سعی کنید یک تامین کننده یا تولید کننده مناسب را انتخاب کنید و همیشه از آن خریداری کنید تا از کیفیت ماسک خیالتان راحت باشد.
پس توجه داشته باشید آن شرکت حتما کانال فروش آنلاین داشته باشد تا شما در صورت نیاز بتوانید در سریعترین زمان ماسک مورد نظر خود را خریداری کنید.

مورد بعدی استفاده راحت آن است و ماسکی که خریداری می کنید باید از اندازه استانداردی برخوردار باشد تا مورد آزار و اذیت شما نباشد و همچنین قابلیت اتصال قلاب از پشت سر نیز داشته باشد.

نکاتی که بعد از استفاده از ماسک سه لایه استاندارد باید رعایت شود

 همانطور که می‌دانید با شیوع ویروس کرونا، بازار خرید و استفاده از ماسک سه لایه استاندارد، دستکش یکبار مصرف و دیگر اقلام پیشگیری از این بیماری داغ شده است اما متاسفانه یکی از راه‌های انتقال این بیماری می تواند همین ماسک‌ها و دستکش های رها شده در خیابان ها باشد که بدون توجه و رعایت موارد بهداشتی در کیسه زباله‌ های در باز یا خیابان‌ها رها می‌شود که این بی‌توجهی می‌تواند دامنه شیوع این ویروس را گسترده کند. بنابراین ضروری است بعد استفاده از این اقلام، آنها را به صورت بهداشتی در کیسه‌های زباله‌ قرار داده و درب آن را بسته و سپس برای جمع‌آوری توسط مامورین شهرداری، داخل سطل‌های زباله کنار خیابان قرار گیرد.

خرید عمده ماسک سه لایه اسپان باند با یک لایه ملت بلون و اس ام اس

شرکت بهبود بهداشت پارسیان یکی از شرکت‌های برتر در تولید ماسک سه لایه است که موفق به تولید ماسک‌های سه لایه با استاندارد بالا و با رعایت ویژگی‌هایی که در بالا ارائه شد شده است.

ماسک‌های تولید شده این شرکت در دو رنگ سفید و آبی و سه مدل اسپان باند با سه لایه اسپان باند ۲۵ گرمی و یک مدل دیگر با دو لایه اس ام اس ۱۷ گرمی و یک لایه وسطی اس ام اس ۳۰ گرمی و مدل سوم ماسک‌های این شرکت با تکنولوژی پیشرفته و پیشرو شامل دو لایه اسپان باند ۲۵ گرمی و یک لایه وسطی ملت بلون ۱۷ و ۲۴ گرمی است.

این شرکت آماده عقد قرارداد جهت تامین ماسک‌های مورد نیاز شرکت‌ها، سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، عمده فروشی‌ها، خرده فروشی‌ها و جذب نمایندگی در شهرستان‌ها است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده ماسک سه لایه می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۶۴۶۱۹۳۶ و  ۲۶۳۰۲۴۱۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

مطلب قبلیتجربه نظافت آسان با جدیدترین جاروبرقی LG CORDZERO ThinQ مجهز به پایه شارژ جدید
مطلب بعدیتعرفه واردات موبایل‌های بیش از ۶۰۰ دلار دو برابر شد

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید