شرکت ام بستلی (mbestly) را بشناسید

ام بستلی (mbestly) نمایندگی رسمی برند سالوته در ایران
ام بستلی (mbestly) نمایندگی رسمی برند سالوته در ایران
ام بستلی (mbestly) یکی از نمایندگان رسمی برند سالوته (برند لوازم آرایشی و بهداشتی) در ایران است.

استارتاپ ام بستلی (mbestly) با یک ایده خلاقانه و ارزش افرین در سال 97 راه اندازی شده است که در حوزه خدمات مشاوره ای آنلاین و آفلاین در حوزه مد، استایل و زیبایی فعالیت می کند. این شرکت در چند سال فعالیت خود توانسته به موفقیت های زیادی دست یابد، همچنین این شرکت (mbestly) یکی از نمایندگان رسمی برند سالوته (برند لوازم آرایشی و بهداشتی) در ایران نیز است. در زیر داستان ام بستلی را باهم مرور می کنیم.

قطعا همه خانم‌ها تجربه‌هایی مشابه موارد زیر را داشته‌اند که:

یک کمد لباس که شاید بیش از نیمی آن را نمی‌پسندند و از خرید آن پشیمان هستند. چرا که در خرید تناسب خود با لباس را در نظر نگرفته بوده‌اند؛ تغییر وزن داده‌اند و یا در خرید عجله کرده‌اند و باز هم برای ست روزانه و یا مناسبتی خاص جمله معروف «چی بپوشم» را از خود پرسیده‌اند.

همچنین پیش آمده که برای مناسبتی خاص هزینه بالایی برای طراحی میکاپ و موی خود پرداخته‌اند و در نهایت بهترین خود نبوده‌اند و رضایت کافی نداشته‌اند.

شرکت مد،استایل و زیبایی mbestly با همکاری متخصصان داخل و خارج از کشور، این امکان را برای همه فراهم کرده است تا در هر موقعیت اجتماعی و رفاهی که هستند بتوانند مشاور تخصصی و رایگان استایل و زیبایی خود را داشته باشند و در صورت تمایل با مراجعه حضوری به مرکز ام بستلی و یا ارتباط مجازی، دیگر دغدغه سبک منحصر به فرد خود را نداشته باشند. این شرکت مد، زیبایی و استایل یعنی ام بستلی (MBESTLY) در سال 1397 در شهر تهران و برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شد.

این مرکز با همکاری چند متخصص داخلی و خارجی در حوزه‌های مد و پوشاک، زیبایی و چهره، طراحی و تولید لباس، زیورآلات و مواردی از این دست و برای رفع نیاز جامعه به وجود این حوزه، تشکیل شده است. و تاکنون فعالیت خارج از کشور این شرکت در کشورهای ترکیه و آلمان با استقبال متقاضیان همراه بوده است.

اهداف برند ام بستلی موارد زیر است:

  • – ارائه خدمات و محصولات با کیفیت مطابق با استاندارهای روز دنیا به متقاضیان
  • – رعایت اصول مشتری‌مداری و کسب رضایت مشتری
  • – کارآفرینی برای افراد دارای مهارت و رشد آنها
  • – ارائه جدیدترین سبک‌های روز دنیا به متقاضیان
  • – ایجاد فضایی برای ارائه خدمات جامع به مقاضیان و رفع دغدغه‌های آنها

مدیریت این مجموعه در خصوص فعالیت‌های این استارتاپ حوزه مد و لباس می‌گوید: امیدواریم خدمات، محصولات و مشاوره‌های ما به همه علاقه‌مندان به انتخاب بهترین ظاهر برای خود همراهی کرده و رضایت کامل آنها را جلب کند.

ام بستلی برند مد، زیبایی و استایل

شرکت ام بستلی نمایندگی رسمی توزیع و پخش محصولات سالوته در ایران است. علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس mbestly.ir مراجعه کنند.

مطلب قبلیسرنوشت صنعت با «هوش مصنوعی»
مطلب بعدیخبری از آزادسازی واردات خودرو نیست

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید