نقش اکسسوری های چوبی در تزیین و زیبایی دکوراسیون خانه

محصولات چوبی کارنزا
محصولات چوبی کارنزا

کارنزا: برند برتر اکسسوری های چوبی

محصولات چوبی می توانند زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون و زیبایی اتاق و خانه شما بدهند همچنین استفاده از این محصولات چوبی در دکوراسیون و فضای خانه شما زیبایی زاید الوصفی را ایجاد می کند. گزینه های بسیاری از اکسسوری های چوبی وجود دارد که در طراحی و زیبایی خانه شما می تواند کمک زیادی داشته باشد از محصولات دکوری گرفته تا محصولات و ظروف مورد استفاده در آشپزخانه می توانند از جنس چوب انتخاب شوند که البته بستگی به فضای خانه شما هم دارد که در کدام بخش خانه، از محصولات و اکسسوری های چوبی برای تزئین و دکوراسیون استفاده کنید.

درباره شرکت کارنزا

یکی از شرکت های با تجربه و با سابقه که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه می کند شرکت کارنزا با برند کارنزا است. شرکت کارنزا در چندین سال فعالیت خود توانسته به موفقیت های بسیار زیادی دست یابد و محصولات تولیدی این شرکت در بازار با استقبال بی نظیری نیز روبرو شده است. برای همین منظور و بخاطر استقبال خوب از محصولات برند کارنزا، این شرکت تصمیم به معرفی بیشتر محصولات خود در فضای آنلاین کرده است تا آگاهی از وجود محصولات زیبایی دهنده به خانه شما و خوب کننده حس و حال شما را افزایش دهد تا همه ی افراد بتوانند از این محصولات در دکوراسیون خانه و یا اتاق خود استفاده کنند.

نحوه ساخت و مواد استفاده شده در محصولات برند کارنزا

شایان ذکر است بیشتر تولیدات این شرکت به صورتی دستی ساخته می شود و می توان اداعا کرد که بالای 70 درصد از محصولات این شرکت به صورت دستی ساخته می شود و برای همین محصولات تولیدی شرکت کارنزا در زمره محصولات صنایع دستی نیز به شمار می روند همچنین این شرکت در زمینه تولید محصولات صنایع دستی چوبی شهرت خوبی در بازار دارد.

محصولات برند کارنز بیشتر از جنس چوب هایی مثل بلوط، گردو، افرا، گیلاس و دیگر چوب های کاربردی در این صنعت تولید و به مشتریان عرضه می شود.

ویژگی های محصولات کارنزا

محصولات تولیدی شرکت کارنز بخاطر موارد زیر پرطرفدار شده و توانسته خودش را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز کند:

کیفیت عالی

طراحی زیبا

جنس خوب

در نظر گرفتن سلیقه و نظرات مشتریان

دست ساز بودن

طرح های بروز و در مقابل طرح های کلاسیک و خاطره انگیز

قیمت مناسب و اقتصادی

طرح های چشم نواز با قابلیت انطباق با شرایط و دکور خانه و اتاق

اندازه استاندارد

نصب و استفاده آسان

اینها و موارد مختلف بسیار زیادی باعث شده است این شرکت نسبت به بقیه فعالیت این حوزه رضایت بالایی را از طرف مشتریان خود کسب کند.

محصولات شرکت کارنزا یا محصولات برند کارنزا:

لوستر چویی: این لوسترهای سقفی از جنس چوب و در سایزهای مختلف میباشد. که میتواند زیبایی خاصی را به هر قسمت از خانه مثل اتاق خواب، آشپزخانه و سایر قسمتهای خانه ببخشد.

لوستر چوبی Karenza: این لوسترهای سقفی نیز از جنس بهترین چوبها در سایزهای مختلف تولید و عرضه می شوند که میتواند زیبایی خاصی را به هر قسمت از خانه مثل اتاق خواب، آشپزخانه و سایر قسمتهای خانه بخشد. همچنین این مدل از لوسترها، یک عدد سرپیچ و سیم برق نیز همراهش ارائه می شود.

پایه گیتار چوبی کارنزا مدل 4030: این پایه گیتار، با یک طراحی زیبا که به شکل گیتار الکتریک ساخته شده و جلوه ویژه‌ای را به محیط شما میدهد. این پایه گیتار دست ساز از زیباترین و بهترین چوبها ساخته شده است. برند کارنزا سعی کرده طرح های مختلفی از انواع گیتارها را با توجه به سلیقه شما تولید کند تا بتواند جلوه زیبایی را به اتاق یا منزل شما بدهد.

پایه گیتار چوبی: این پایه های گیتار با توجه به ساخت، از جنس چوب طبیعی و همچنین ساختار چوبی خود ساز، هارمونی و زیبایی خاصی به ساز و محیط شما میدهد استفاده راحت برای گذاشتن و برداشتن ساز همچنین حمل و نقل و جابجایی راحت این پایه و نحوه ی قرارگیری ساز روی پایه از ویژگیهای بارز این محصول میباشد در صورت محدودیت جا و یا جهت زیبا سازی دکوراسیون اتاق خود می توانید پایه گیتار دیواری کارنزا را تهیه و نصب کنید.

جای ادویه چوبی karenza: این جعبه ادویه از جنس چوب طبیعی میباشد. جعبه فوق علاوه بر تزیین دکوراسیون آشپزخانه، کالایی است که با طرح سنتی و کاربردی در کنار سایر لوازم آشپزخانه های ایرانی بسیار پرکاربرد است. همچنین این جعبه شامل یک باکس، چهار عدد پایه فلزی از جنس برنج و چهار عدد کاسه چوبی به همراه یک قاشق میباشد.

روش های خرید و ثبت سفارش محصولات کارنزا

علاقه مندان جهت خرید و تهیه محصولات برند کارنزا می توانند به صفحه این شرکت در سایت ایکسب مراجعه کرده و سفارش خرید یا استعلام قیمت خود را ثبت کنند همچنین این شرکت توانایی تولید محصولات سفارشی در حجم بالا را نیز دارا است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط تولید و تحویل با شماره شرکت تماس حاصل نمایید.

مطلب قبلیداوود عابدی آملی؛ بنیانگذار گروه صنعتی تاژ
مطلب بعدیآيا زمينه‌ اجرای قانون چك فراهم است؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید