قیمت آینه دکوراتیو طرح لوزی در اکسون دکور

قیمت آینه دکوراتیو طرح لوزی در اکسون دکور

منظور از آینه کاری، برش و تبدیل آینه‌های بزرگ به قطعات کوچکتر است که به اشکال و طرح‌های گوناگون اجرا می‌شود. امروزه با وجود فناوری‌های پیشرفته، استفاده از آینه دکوراتیو بسیار مطرح شده و در واقع یکی از راه‌های طراحی دکوراسیون به شمار می‌رود.

اگر شما هم می‌خواهید با این المان زیبا خانه خود را طراحی کنید، گزینه‌ها و طرح‌های زیادی از آینه‌های دکوراتیو پیش روی شما هستند.

یکی از این نمونه‌ها، آینه‌های طرح لوزی است که در این مطلب از گروه اکسون دکور قصد داریم در مورد این طرح زیبا و جذاب در صنعت آینه‌کاری دکوراتیو، با شما صحبت کنیم.

آینه دکوراتیو طرح لوزی

 طرح کاغذ دیواری جدید بدون شک یکی از بهترین عناصری که می‌تواند ظاهری منحصر به فرد و خاص به فضا ببخشد و آن را زیبا‌تر جلوه دهد، آینه‌های دکوراتیو است. استقبال بی‌نظیر مخاطبان از آینه‌های دکوراتیو باعث شده که امروزه طراحان مد و دکوراسیون داخلی، استفاده از این نوع آینه‌ها را بیشتر از قبل در دستور کار خود قرار دهند. قطعا تزئین فضا با این عنصر زیبا، تاثیر بسزایی در جذابیت و ایجاد حس آرامش در خانه و محیط کار دارد.

با این حال، نوع آینه دکوراتیو با توجه به کارایی آن در محیط متفاوت است و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، از انواع گوناگون آینه استفاده نمایید. یکی از طرح‌های خاص و منحصر به فردی که جلوه بسیار زیبایی به منزل می‌دهد، آینه دکوراتیو طرح لوزی است. این طرح از آینه با رنگ‌های جذاب و متنوع، هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

 آینه‌های دکوراتیو طرح لوزی معمولاً در 4 رنگ اصلی برنزی، مسی، نقره‌ای و آبی دودی ساخته می‌شوند. رنگ‌های ترکیبی و لوکس خاصی مانند نقره‌ای طلایی، نقره‌ای سفید، برفی و … نیز وجود دارند که انتخاب آن‌ها کاملا سلیقه‌ای بوده و با توجه به دکوراسیون فضای شما صورت می‌گیرد. معمولاً از بین این رنگ‌ها، برنزی و نقره‌ای دارای بیشترین مخاطب هستند.

قیمت آینه‌های لوزی شکل

قیمت آینه‌های لوزی شکل

آینه‌های لوزی شکل در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی ارائه می‌شوند و قیمت هرکدام از آن‌ها، به میزان کاری که بر روی آینه انجام شده است، بستگی دارد. یعنی هر چقدر که طرح‌های بیشتری روی آینه کار شده باشد، طبیعتا قیمت آن بالاتر است. به عنوان مثال، در حاشیه برخی از آینه‌های لوزی شکل می‌توان از گرد طلا یا ترکیب رنگ‌های خاص استفاده کرد که زیبایی چشمگیری به آن می‌دهد.

به طور کلی، عوامل متعددی بر قیمت آینه‌های طرح لوزی تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، آینه‌های آبی و دودی گران‌ترین نوع آینه‌های این طرح هستند؛ آینه‌های طلایی و برنزی در رده پایین‌تر قیمتی قرار می‌گیرند و نقره‌ای رنگ هم ارز‌ترین نوع این مدل آینه‌ها است.

 اگر نمی‌دانید از چه نوع آینه طرح لوزی برای منزل خود استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های اضافی و دریافت بهترین نتیجه، از مشاوران و کارشناسان ما در گروه اکسون کمک بگیرید. مشاوران ما که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، راهنمایی‌های فوق‌العاده‌ای را به شما  عزیزان ارائه می‌دهند تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

جدیدترین محصولات ما

آینه‌های طرح لوزی را در کجاها می‌توان نصب کرد؟

شما می‌توانید در هر قسمتی از دکوراسیون منزل و محل کار خود از این طرح آینه‌ها استفاده کنید و حال و هوای محیط را به کلی تغییر دهید. آینه‌های طرح لوزی بر روی سقف، ستون و دیوار کار می‌شوند و به خاطر انعکاس نور‌های دریافتی از محیط، جلوه بی‌نظیری به فضا می‌بخشند. با نصب این نوع آینه در یک فضای ساده، در کمترین زمان و با قیمت مناسب، فضای شما به محیطی مدرن و لاکچری تبدیل می‌شود.

 معمولا اتاق خواب، سالن پذیرایی، راهرو، سرویس‌های بهداشتی و … مکان‌های مناسبی برای نصب آینه‌های لوزی شکل هستند. فقط یک نکته مهم در به‌کارگیری این طرح از آینه‌ها وجود دارد که هرگز نباید از آن غافل شوید و آن هم مطابقت طرح و رنگ آینه با دکوراسیون و اشیاء موجود در محیط است. هماهنگی این المان‌ها با یکدیگر، جلوه خاصی به فضا می‌بخشد و موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود.

 آینه‌های طرح لوزی در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند تا برای انواع دکوراسیون‌ها قابل استفاده باشند. توصیه می‌شود آینه‌های دکوراتیو طرح لوزی را در مکان‌هایی نصب شوند که بیشتر در معرض دید قرار دارند. با این کار، جلوه و بازتاب فضا، بهتر به نمایش گذاشته می‌شود. به عنوان مثال، اتاق نشیمن مکان مناسبی برای این گونه آینه‌کاری‌ها است. شما با نصب یک آینه دکوراتیو طرح لوزی در اتاق نشیمن می‌توانید فضایی خاص‌تر و بزرگ‌تر ایجاد نمایید و موجی از انرژی مثبت را در آن جاری کنید.

 از دیگر مکان‌هایی که برای اجرای آینه‌کاری لوزی شکل مناسب هستند، عبارتند از:

 راهرو‌ها و فضاهای ورودی: فضاهای ورودی معمولاً ساده و بدون تزئین هستند. اغلب این فضاها متراژ کوچکی دارند و نور طبیعی در آن‌ها جریان ندارد؛ بنابراین استفاده از یک آینه لوزی‌شکل هماهنگ با اشیاء داخل راهرو، هم کمک شایانی به تزئین فضا می‌کند و هم آن را بزرگ‌تر و دلبازتر جلوه می‌دهد؛ زیرا با این کار انعکاس نوری بیشتری به وجود می‌آید.

اتاق نشیمن و پذیرایی: گفتیم که استفاده از ترفند آینه‌کاری در اتاق نشیمن، فضا را روشن‌ می‌کند و آن را باز‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. کاربرد آینه برای نشیمن‌هایی که دکوراسیونی با رنگ سرد دارند نیز بسیار مناسب است؛ زیرا این آینه‌ها به محیط گرما می‌بخشند و انرژی خوبی را در فضای آن به جریان می‌اندازند. اگر در بخش‌هایی از فضای پذیرایی منزل و در کنار یا مقابل آینه‌ها از شمع نیز استفاده کنید، سردی محیط به کلی از بین می‌رود و گرما و صمیمیت جایگزین آن می‌شود تایل بین کابینتی

اتاق خواب: یکی از روش‌هایی که با آن می‌توانید اتاق خوابتان را به فضایی رمانتیک و آرامش‌بخش تبدیل کنید، نصب آینه‌های دکوراتیو در آن است. از آنجایی که آینه‌های لوزی‌شکل نسبت به طرح‌های دیگر دید بهتری دارند، گزینه مناسبی برای اتاق خواب محسوب می‌شوند. با نصب این آینه‌ها روبروی پنجره اتاق خواب، نور فضای بیرون بازتاب بهتری پیدا می‌کند و اتاق روشن‌تر می‌شود.

نصب آینه‌های لوزی شکل در دکوراسیون اداری

نصب آینه‌های لوزی شکل در دکوراسیون اداری

آینه کاری دکوراتیو لوزی در هر فضایی به منظور خاصی صورت می‌گیرد. معمولاً در دفاتر اداری، آینه باید با دقت بیشتری نصب شود. مثلا اگر آینه را مقابل میز اداری افراد قرار دهید، تمرکز کارمندان را به هم می‌ریزد و بازتاب نور از آینه می‌تواند چشم آن‌ها را آزار دهد. با این حال ترفند آینه‌کاری کمک بزرگی به بزرگ‌تر نشان دادن فضا می‌کند و جلوه دیداری محیط را گسترش می‌دهد.

در پشت آینه‌های تزئینی طرح لوزی، چسب دو طرفه قرار داده شده است تا به راحتی بر روی دیوار ثابت بمانند. از این رو، برای نصب آن‌ها نیازی به سوراخ کردن و پیچ کردن آینه بر روی دیوار ندارید. گاهی اوقات و در مواقع مورد نیاز می‌توانید از قاب‌هایی برای دور تا دور آینه‌های دکوراتیو کمک بگیرید. مثلا اگر اشیاء اتاق کار شما چوبی هستند، از قاب‌های چوبی با همان رنگ برای اطراف آینه استفاده کنید. با این کار شما یک آینه دکوراتیو شکیل خواهید داشت که علاوه بر نوربخشی به فضا، جنبه‌های بصری و زیبایی فراوانی نیز دارد.

جنس آینه‌های لوزی شکل

همیشه کیفیت، حرف اول را می‌زند. از این رو توصیه می‌شود در آینه‌کاری محیط منزل یا محل کار خود، همواره به کیفیت آینه‌ها اهمیت زیادی بدهید. یک آینه نامرغوب و موج‌دار، تصویری نازیبا از افراد و اشیاء را در خود نمایان می‌سازد و رنگ‌ها را غیر‌واقعی نمایش می‌دهد.

 آینه‌های دکوراتیو طرح لوزی در جنس‌های مختلفی عرضه می‌شوند. آینه‌هایی که کیفیت پایین‌تری دارند، پس از مدتی شفافیت خود را از دست می‌دهند. در ساخت آینه‌های لوزی شکل از شیشه یا پلکسی‌گلاس استفاده می‌شود. آینه‌های شیشه‌ای درخشش و شفافیت بیشتری نسبت به آینه‌های پلکسی‌گلاس دارند؛ اما به دلیل وزن بالاتر، احتمال شکستن آن‌ها بیشتر است. همین مسئله باعث تنوع پایین‌تر و قیمت بالاتر این گونه آینه‌ها شده است.

 در این مطلب از اکسون دکور، مشخصات و نحوه قیمت‌گذاری آینه‌های دکوراتیو طرح لوزی را بررسی کردیم. این آینه‌ها در رنگ‌بندی‌های متنوع و باکیفیت‌های مناسب در فروشگاه اکسون دکور به فروش می‌رسند. به طوری که دست شما در انتخاب رنگ و ست کردن آن با محیط اطراف بسیار باز است. مشاوران گروه اکسون دکور با تجربه چندین ساله در این صنعت، آماده هستند تا راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب بهترین و با‌کیفیت‌ترین آینه‌ها به شما ارائه دهند. همچنین برای مشاهده نمونه آینه کاری

جنس آینه‌های لوزی شکل

http://exonco.com

مطلب قبلینقد و بررسی جک j5
مطلب بعدینحوه خرید و فروش ارز نیمایی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید