قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک میان ال‌جی و MAGNA برای توسعه بازار پیشرانه الکتریکی

قطعات ماشین‌ ال‌جی الکترونیکس
قطعات ماشین‌ ال‌جی الکترونیکس

هم‌افزایی توانمندی دو بازیگر اصلی در زمینه پیشرانه‌های الکتریکی برای تسریع زمان ورود محصول به بازار و سرمایه‌گذاری بر حرکت جهانی نو ظهور به سوی الکتریکی شدن

ال‌جی الکترونیکس و Magna International Inc اعلام کردند که سرمایه‌گذاری مشترکی را برای تولید موتورهای برقی، اینورترها و شارژرهای داخلی محصولات آغاز کرده‌اند و برای پشتیبانی از تغییر روند صعودی جهانی به سمت خودروهای برقی، برای تعدادی از خودروسازان، سیستم‌های رانندگی الکتریکی مرتبط را نیز تولید خواهند نمود. این شرکت جدید که فعلاً LG Magna e-Powertrain  نام دارد، توانمندی MAGNA در تولید سیستم‌های پیشرانه برقی و تولید خودرو در کلاس جهانی را با تخصص ال‌جی در توسعه و تولید قطعات برای موتورهای برقی و اینورترها ادغام نموده و رشد هر دو شریک در بازار پیشرانه‌های الکتریکی را تسریع خواهد نمود.

Ground roads and the city skyline of Chongqing; Shutterstock ID 561479467; Purchase Order: -; Producer Name: –

این سرمایه‌گذاری مشترک امکان رشد روز‌افزون و ارائه محصولات جدید و پیشنهاداتی برای بهره‌گیری از تکنولوژی‌های گذشته، توانمندی‌های مهندسی برای مقابله با گرمایش جهانی را برای دو شرکت ممکن می‌سازد. پیش‌بینی می‌شود بازار موتورهای الکتریکی، اینورترها و سیستم‌های رانندگی الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ رشد چشمگیری را تجربه کند و این سرمایه‌گذاری مشترک با گنجینه توانمندی‌هایی در سطح بین‌المللی، همین بازار جهانی با رشد سریع را هدف قرار داده است.

ال‌جی تجربیات گران‌بهایی در توسعه قطعات ماشین‌های الکتریکی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Chevrolet Bolt EV و Jaguar I-PACE اشاره کرد. ال‌جی می‌تواند بازه زمانی ورود به بازار Magna را تسریع نموده و حجم تولید قطعات برای الکتریکی شدن را گسترش دهد و در مقابل یکپارچه‌سازی نرم‌افزار و سیستم‌ها از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که Magna در اختیار این شرکت مشترک می‌گذارد. این شرکت مشترک مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا از میان مجموعه گسترده قطعات مطمئن که نتیجه یکپارچگی کامل پیشرانه الکتریکی است، دست به انتخاب بزنند.

Swamy Kotagiri مدیرعامل و رئیس Magna می‌گوید: این شراکت کاملاً همسو با استراتژی ما برای حضور در خط مقدم الکتریکی شدن و حمایت از خودروسازان، با تجربیات متنوع‌مان درسطح جهانی است. ما انتظار داریم با تجمیع توانایی‌ها، و بهره‌وری از سرمایه‌گذاری با سرعت بیشتر به بازار وارد شویم، دستاوردهای بیشتری به دست آوریم  و هم چنان در بازار پرشتاب پیشرانه‌های برقی سرمایه‌گذاری کنیم.

دکتر Kim Jin-yong رئیس شرکت راهکارهای قطعات ماشین‌ ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: تولیدکنندگان برای کسب و حفظ پیشتازی در بازار خودروهای برقی باید نوآور باشند، و با این قرارداد ال‌جی وارد مرحله تازه‌ای از تجارت قطعات اتومبیل می‌شود که فرصت رشدی با پتانسیل‌های بسیار زیاد است. ما معتقدیم تجمیع و ترکیب قدرت داخلی‌مان باتجربه و تاریخچه پرافتخار Magna، با سرعتی بسیار بیشتر از حرکت انفرادی و قائم‌به‌ذات فضای پیشرانه‌ ماشین‌های برقی را دگرگون خواهد ساخت.

این سرمایه‌گذاری مشترک شامل بیش از۱۰۰۰ کارمند مستقر در دفاتر و کارخانه های ال‌جی در ایالات‌متحده، کره جنوبی و چین خواهد بود.

انتظار می‌رود این معامله تا ژولای ۲۰۲۱ نهایی شود. البته این امر هنوز منوط به برخی تصمیم‌گیری‌ها همچون اخذ تأیید از سهامداران ال‌جی و تمامی تأییدیه‌های نظارتی و قانونی است.

مطلب قبلیمسئولیت اجتماعی و برابری در فرصتهای شغلی
مطلب بعدیآموزش روایتگری و ترفندهای داستان‌سرایی در کسب و کار

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید