سوددهی بیشتر با خرید فالوور اینستاگرام

سوددهی بیشتر با خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام امروزه یکی از بهترین بستر ها برای ارائه خدمات و محصولات و افزایش میزان فروش است. اهمیت اینستاگرام از زمان شیوع ویروس کرونا و شروع قرنطینه، چند برابر شده است و همه افراد به دنبال افزایش فالوور و بیشتر دیده شدن از طریق خرید فالوور اینستاگرم هستند. یکی از روش های متداول به منظور جذب بیشتر مخاطبان، خرید فالوور است. در ادامه این مطلب درباره خرید فالوور ارزان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خرید فالوور ارزان

در حال حاضر شبکه های اجتماعی با رشد روزافزون محل مناسبی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات هستند. اینستاگرام با دارا بودن بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در جهان و بیش از 24 میلیون کاربر فعال در ایران (رتبه هفتم جهان) شبکه اجتماعی و بستر مناسبی برای رشد و بازاریابی در ایران است.

اگر دارای پیج اینستاگرام هستید و قصد دارید پیج یا برند یا محصول خود را تبلیغ کنید در کنار تولید محتوای مناسب و تعامل سازنده با فالوورها و مخاطبین خود، نیاز به خرید فالوور اینستاگرام واقعی دارید تا به این شکل اعتبار و محبوبیت و شهرت بیشتری کسب کنید و رشد سریعتری را در اینستاگرام تجربه کنید.

فالوور فیک یا واقعی؟

فالوور فیک اکانت هایی هستند که با ایمیل جعلی توسط برخی افراد برای فروش ساخته می شوند. و معمولا هیچ عکسی در پروفایل و توضیحی در بیو خود ندارند. این اکانت ها هیچ فعالیتی ندارند نه پست های شما را لایک می کنند و نه کسی را تگ خواهند کرد فقط تعداد فالوور شما را بالا خواهند برد.

این اکانت ها تنها تعداد فالوور های پیج شما را زیاد نشان می دهند و هیچ تاثیری در فروش و افزایش فالوور واقعی شما نخواهد داشت. تشخیص صفحه ای که دارای فالوور فیک است بسیار راحت است و آن هم با تعداد لایک و ویو های پست های آن پیج کاملا مشخص می شود. که معمولا کاربران حرفه ای اینستاگرام سریعا متوجه این مورد می شوند. تنها فایده ای که این اکانت ها دارند جذاب نشان دادن پیج شما در اولین برخورد یک اکانت واقعی با پیج شما می باشد.

نباید انتظار داشت که با افزایش فالوور فیک  اتفاق خاصی در کسب و کار و تعداد فالوور های واقعی ما پیش بیاید. این اکانت ها هیچ فعالیتی در پیج شما ندارند. تجربه نشان داده است که معایب استفاده از فالوور فیک بیشتر از مزایای آن است. زیرا که کاربران حرفه ای اینستاگرام تنها با بررسی چند پست و استوری پیج شما به این موضوع پی خواهند برد. و کاربران معمولی هم پس از مدتی این موضوع را خواهند فهمید که باعث از بین رفتن اعتماد آنها می شود. بهتر است با روش ها و تکنیک های خاص فالوورهای واقعی خود را افزایش دهیم. و با همین تکنیک ها این افزایش را تداوم بخشیم.  برای جلوگیری از تبعات فالوور فیک، می توانید از خدمات خرید فالوور واقعی استفاده کنید که با شما تعامل دارند و با لایک و کامنت، الگوریتم های اینستاگرام را دور می زنند.

خرید فالوور چه اهمیتی دارد؟

خرید فالوور چه اهمیتی دارد؟

همانطور که میدانید اعتبار در شبکه های اجتماعی حیاتی است. پروفایل محبوب اینستاگرام شما میتواند موفقیت های بیشتری را برای تجارت شما به ارمغان بیاورد. اینستاگرام محیط جذابی دارد که بیشتر کاربران آن جوان هستند. اگر شما تصاویر جذابی داشته باشید که محصولات و سرویس شما را نمایش بدهد مشتریان بالقوه شما تحت تاثیر قرار میگیرند. اینستاگرام راه دیگری برای نمایش تجارت شما میباشد و مشتریان از حالت دفاعی که در زمان خرید به خود میگیرند فاصله میگیرند و حس اینکه چیزی به آنها فروخته میشوند را ندارند. چون اینستاگرام فروش به معنی واقعی فروش را به آنها نمیدهد.

زمان گذاشتن برای ساختن پروفایل اینستاگرام میتواند یک سرمایه گذاری عالی باشد و فروش قابل توجه ایی را با ترکیب ترافیک ناشی از اینستاگرام برای مشتریانی که به واسطه آن به وب سایت مراجعه میکنند به ارمغان می آورد ولی ایجاد فالوور ها و محبوبیت دادن به پروفایل اینستاگرام راحت نیست.

شما باید استراتژی ها و روش های متفاوت زیادی را به کار ببرید و رشد دادن این فالوور ها کار طاقت فرسا و طولانی میباشد تمامی شرکت های بزرگ و کوچک به سرعت متوجه فواید و سود آوری خرید فالوور و لایک شده اند. چرا که این راه یک مسیر کوتاه و مییانبر برای این موفقیت در این شبکه اجتماعی است. شما با خرید فالوور های واقعی، می توانید سریعا به این هدف دست یابید.

جمع بندی

اگر دارای پیج اینستاگرام هستید و قصد دارید پیج یا برند یا محصول خود را تبلیغ کنید در کنار تولید محتوای مناسب و تعامل سازنده با فالوورها و مخاطبین خود، نیاز به خرید فالوور اینستاگرام واقعی دارید. متاسفانه برخی از افراد با ادعای فالوور های واقعی، فالوور فیک به شما می فروشند. فالوور فیک مانند یک ویروس کشنده، کسب و کار شما را در اینستاگرام نابود خواهد کرد و هیچ تاثیری نخواهد داشت. برای جلوگیری از تبعات فالوور فیک، می توانید از خدمات خرید فالوور واقعی استفاده کنید که با شما تعامل دارند و با لایک و کامنت، الگوریتم های اینستاگرام را دور می زنند. دکتر فالوور، یکی از بهترین وبسایت هایی است که فعالیت خود را در زمینه افزایش فالوور و لایک واقعی آغاز کرده است. خدمات ارائه شده توسط دکتر فالوور توسط کاربران حقیقی و واقعی ارائه می شود. برای دریافت و خرید خدمات نیازی به ارائه رمز اینستاگرام نیست. سفارش های این مجموعه در کمترین زمان ممکن پیگیری شده و مطابق با میل شما اجرا می گردد. یکی از مزایای فوق العاده این مجموعه پشتیبانی 24 ساعته است و در صورت بروز هر مشکل، می توانید آن سریعا برطرف کنید.

مطلب قبلی20 شرکت برتر آمریکا در انجام مسئولیت اجتماعی
مطلب بعدیبسته پیشنهادی صنعتگران به دولت سیزدهم

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید