راهنمای کامل دریافت وام طلا در سال 1403

راهنمای کامل دریافت وام طلا در سال 1403

وام طلا یکی از جدید ترین مدل های وام موجود در ایران به حساب می آید که به خاطر داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم کسب کرده است. برای استفاده از این وام، شما هیچ نیازی به استفاده از خدمات یک ضامن ندارید! همین مسئله هم باعث شده تا افراد بتوانند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. جالب است بدانید که وام های ارائه شده همراه با ضمانت طلا هم مبلغ مناسبی دارند و هم با شرایط مطلوبی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. امروز ما قصد داریم تا چیستی این وام و نکات مهم برای دریافتش را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه شوید.

وام طلا چیست؟

بیایید کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی شروع کنیم: وام طلا چیست؟ در حالت عادی برای دریافت یک وام شما باید چندین ضامن را به بانک معرفی نمایید. هر کدام از این ضامن ها به نحوی خاص پروسه و مراحل اداری را تحت تاثیر خود قرار می دهند. از آنجایی که یافتن یک ضامن برای خیلی از افراد کار دشوار و پیچیده ای به حساب می آید، بانک ها و موسسات مالی تصمیم گرفتند تا روند ارائه وام را تغییر دهند.

در این شرایط، اولین نسخه از وام طلا ایجاد شد. از جمله دیگر نام های آن می توان به وام روی طلا اشاره نمود. زمانی که شما به جای استفاده از ضامن، طلا را در اختیار موسسات مالی می گذارید، از این وام استفاده کرده اید. وام هایی که روی طلا ارائه می شوند شرایط فوق العاده ای داشته و استفاده از آنها مزایای متنوعی را نیز در اختیار شما می گذارند. همین مسئله هم باعث شده تا افراد به استفاده از این وام علاقه زیادی نشان دهند.

مهم ترین مزیت این وام چیست؟

حتما شما هم از خود می پرسید که مهم ترین مزیت  استفاده از وام طلا چیست؟ این وام به شما اجازه می دهد تا ارزش سرمایه طلایی خود را حفظ کنید. قیمت طلا به صورت روزانه در حال افزایش است. حال اگر شما به جای فروش طلا با استفاده از این وسیله وام بگیرید، هم ارزش طلا های خود را حفظ کرده اید و هم می توانید مشکلات مالی خود را تا حدی حل نمایید. جدا از این مسئله، وام هایی که ضمانت طلا دارند، به صورت شرعی، رسمی و قانونی ارائه می شوند.

دریافت وام همراه با ضمانت طلا

اقساطی که برای این مدل از انواع وام در نظر گرفته شده است انعطاف پذیری بالایی داشته و افراد می تواند بر اساس شرایط خود بهترین را مورد استفاده قرار دهند. وام های سنتی به ضامن و هزینه های مازاد زیادی نیاز داشتند ولی وام های مخصوص طلا این مشکل را به همراه ندارند! شما می توانید با خیال راحت و بدون هیچ مشکلی نسبت به استفاده از این وام فوق العاده اقدام نمایید. در نهایت، این وام ها بدون طی کردن مراحل اداری پیچیده در اختیار مشتریان قرار می گیرند. پس استفاده از آنها در هر شرایطی مزایای زیادی را به همراه دارد.

شرایط دریافت وام با ضمانت طلا وام روی طلا

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که شرایط دریافت وام با ضمانت طلا چیست؟ اولین شرط دنبال کردن این پروسه به ارائه مقداری طلا با ارزش وام اشاره دارد. ضمانت طلای شما باید برابر با همان مبلغی باشد که شما به دنبال دریافت آن هستید. مثلا اگر شما قصد دریافت 50 میلیون تومان وام را دارید، باید 50 میلیون تومان طلا را در اختیار مراکز فعال در این زمینه قرار دهید. جدا از این مسئله، متقاضیان باید توانایی پرداخت اقساط وام دریافتی را در زمان مقرر شده داشته باشند.  عدم توجه به این مسئله، روند دریافت وام را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

شرایط دریافت وام روی طلا
شرایط دریافت وام روی طلا

بررسی مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام

البته که در حال حاضر نمی توان به صورت عمومی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام طلا را مشخص نمود. هر موسسه مالی و بانک های فعال در این زمینه، یک سری مدارک خاص را از افراد طلب می کند. مدارک شناسایی همچون کارت ملی، شناسنامه، کپی آنها و چند قطعه عکس به عنوان مهم ترین مدارک مورد نیاز برای دنبال کردن این پروسه به حساب می آیند. جدا از این مسئله، شما باید طلایی که به عنوان ضمانت در نظر گرفته اید را نیز در اختیار بانک بگذارید. علاقه مندان به استفاده از این مدل وام، می توانند مشاوره تخصصی و حرفه ای دریافت نمایند. تیم های مطرحی همچون مجموعه وام طلا بر اساس شرایط شما، بهترین راهکار را در اختیارتان خواهد گذاشت. پس برای دریافت این وام، شما می توانید با خیال راحت خدمات این مجموعه را مورد استفاده قرار دهید.

هنگام ثبت درخواست برای این وام باید چه نکاتی را به خاطر بسپاریم؟

آیا شما هم به دنبال دریافت وام طلا هستید؟ پس باید چند نکته مهم و کلیدی را مد نظر قرار دهید. اولین نکته به نوع ضمانت شما اشاره دارد. شما می توانید طلای آب شده، سکه های طلا، زیور آلات و جواهرات را به عنوان ضمانت در اختیار بانک های فعال در این زمینه قرار دهید. به خاطر داشته باشید که وام های ارائه شده روی زیور آلات و جواهرات، برابر با 85 درصد مبلغ کل هستند. یعنی اگر شما 100 میلیون تومان طلا در اختیار داشته باشید، می توانید 85 میلیون تومان وام بگیرید. ریسک تغییرات قیمت طلا همراه با نوسانات این فلز با ارزش باعث شده تا موسسات مالی روی این مورد حساسیت زیادی نشان دهند.

دومین نکته به شرایط در نظر گرفته شده برای وام با ضمانت طلا توسط شرکت های مالی اشاره دارد. بیایید بانک کارگشایی را به عنوان مثال در نظر بگیریم. بانک کارگشایی یکی از بهترین موسسات مالی فعال در زمینه ارائه وام طلا به حساب می آید. البته که وام ارائه شده توسط این موسسه مالی به شدت محدود بوده و مبلغ زیادی را به همراه ندارد. به ازای هر 25 گرم ترهین طلا، شما می توانید 5 میلیون تومان وام با سود 4 درصد و بازپرداخت یکساله دریافت نمایید.

در نهایت، برای دریافت وام روی طلا شما باید خدمات یک مشاور حرفه ای و خوش سابقه را مورد استفاده قرار دهید. استفاده از خدمات مشاورین حرفه ای برای بررسی شرایط و دریافت وام، همواره نتایج مطلوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که مشاورین سوم شخص فعال در این زمینه، می توانند خدمات خود را با استفاده از روش های متنوعی در اختیار مشتریان قرار دهند. برای دریافت وام طلا به صورت تضمینی و همراه با شرایط معقولانه، شما می توانید هم اکنون با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید تا اطلاعات جانبی در اختیارتان قرار گیرد.

نکات مهم برای دریافت انواع وام با ضمانت طلا
نکات مهم برای دریافت انواع وام با ضمانت طلا

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، وام طلا یکی از جذاب ترین مدل های وام موجود در ایران به حساب می آید که مزایای زیادی را نیز به همراه دارد. با استفاده از این وام شما دیگر نیازی به صرف وقت برای یافتن ضامن نخواهید داشت! این وام با درصد سود معقولانه ای در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گرفته و همین مسئله هم باعث شده تا کاربران به استفاده از آن علاقه زیادی نشان دهند. به خاطر داشته باشید که مدل های مختلف وام همراه با ضمانت طلا توسط موسسات و نهاد های مختلفی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

مطلب قبلیآشنایی با وکیل کلاهبرداری اینترنتی و وکیل سایبری
مطلب بعدیصنایع دستی اصفهان

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید