خرید عمده انواع شیرآلات ساختمانی از ولوزآرس

خرید عمده انواع شیرآلات ساختمانی از ولوزآرس

برای خرید عمده شیر برنجی باید حتما از فروشگاه صادقی اقدام نمایید، همان گونه که حتما مشاهده کرده اید از آلیاژ برنجی به دلیل ضریب اطمینان و امنیت بالا، در طراحی و تولید شیرهای گاز استفاده می شود. به طور کلی در تمام صنایعی که در ارتباط با اتصالات هیدرولیک باشد کاربرد اتصالات و شیر آلات برنجی اهمیت می یابد. در تولید این آلیاژ از عناصر مس و روی و یک سری آلیاژهای دیگر به میزان کمتر استفاده می شود بنابراین بسیار اهمیت دارد که درصد مشخص و صحیحی برای تولید به کار رفته باشد تا محصولات تولید شده برای طراحی شیر های گازی ضمانت شده باشند.

یکی از انواع شیر های برنجی شیر قفل شونده هستند که به شیر قفل شونده برنجی نیز معروف هستند.

این شیر با نام شیر قفلی گازی هم  متداول است . و در واقع برای قطع جریان گاز در کنتور های گاز در آنها تعبیه میشود اما در کل به عنوان بیشترین مورد استفاده ی این شیرها میتوان به استفاده از آنها در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و سیستم های گاز کشی صنعتی و سوله ها و غیره اشاره کرد

از ویژگی های این شیر ها میتوان به موارد متعددی اشاره کرد که به همین علت هم توصیه به استفاده از آنها در تاسیسات میشود .

  • در وهله ی اول همانطور که میتوان حدس زد این شیر ها از جنس آلیاژ برنج میباشند. و چون دارای  هزینه ی مناسبی نسبت به سایر اقلام هستند مناسب برای استفاده های متعدد میباشد هم چنین برای جریان گاز و  قطع یا وصل جریان سیالات به شدت مناسب طراحی شده اند

این شیرها جزو دسته  شیرهای سبک به حساب میایند و در نتیجه حمل و نقل سختی نخواهند داشت

و چون طوری طراحی شده اند که به صورت ربع گرد باشند با چرخش نود درجه ای  به سمت راست یا چپ به راحتی امکان قطع یا وصل جریان مورد نظر وجود دارد

این نوع شیر ها دارای قطعه های داخلی یک پارچه هستند و نیاز به ران کاوی ندارد و هم چنین دارای قابلیت نصب و استفاده آسان میباشند و دارای مقاومت در مقابل خورده شدن و پوسیده شدن و فرسوده شدن میباشد.

شیر های برنجی از اجزای مختلفی تشکیل شده است مثل دسته و ساقه و غیره.

دسته از روکش پلاستیکی ای ساخته شده است که بالای شیر قرار میگیرد و ساقه به قسمتی که نیرو را منتقل میکند میگویند .

این شیر ها همچنین انواع گوناگونی دارند که به طور مثال میتوان به شیر فلکه کشویی و شیر سوزنی و شیر صافی و غیره  اشاره کرد که برای مثال شیر فلکه کشویی برای قطع و وصل جریان به کار میرود و در سایز های بین یک الی سه اینچ وجود دارد.

شیر سوزنی برنجی هم یکی دیگر از انواع این شیر هاست که بیشتر در مواقعی به کار میرود که نیاز به تنظیم جریان باشد که بین دو اینچ در بازار موجود است .

شیر صافی برنجی هم برای تمیز کردن سیال ها از ذره های اضافی و مازاد و تصفیه شدن همین سیال ها قبل از اینکه به مناطقی که دارای حساسیت بیشتری هستند برسد به کار میرود. 

شیر یک طرفه برنجی اجازه میدهد که سیال ها در یک جهت تنها عبور کنند. گاهی وقت ها این جریان سیال ها در مسیر برعکس مسیر اصلی خود حرکت میکنند که احتمال دارد دیگر اجزا آسیب ببیند فلذا در چنین موقعیتی برای اینکه سیال از جهت درست عبور کند باید از این نوع شیر های یک طرفه استفاده کرد.

شیر گازی برنجی نوع دیگری از این دسته شیر هاست که برای قطع و وصل جریان ها به کار میرود و با توجه به اینکه برای چه مصرفی میخواهیم از آن اسفاده کنیم برای سیالذ هایی مثل آب و گاز و غیره استفتده میکنیم.

شیر دروازه ای هم برای تنظیم جریان آب به کار میرود و بیشتر برای جاهایی است که آب باید کمتر خاموش شود

شیر دریچه ای هم که بهترین انتخاب نوع شیر ها است و بیشتر برای خاموش شدن آب اصلی مورد استفاده قرار میگیرد

شیر گلوب هم نوعی از این شیر هاست که برای تنظیم یا شتاب جریان آب در لوله کشی ها مورد مصرف قرار میگیرد و دسته روی آن به طور معمول به صورت پیچشی میباشد.

شیر پروانه ای هم دسته های اهرم مانند دارند که باعث باز و بسته شدن شیر ها میشوند و بیشتر برای تنظیم جریان آب به چرخش در میایند.

شیر کاهش فشار برای کم کردن فسار کل در یک سیستم کلی لوله کشی مورداستفاده قرار میگیرد و بیشتر دارای دیافراگم و چشمه مانندی میباشند که بسته به نوع فشاری که منبع وارد میکند تا حد مشخصی تنظیم میشوند و در نهایت  شیر های چک از انواع مخصوص تری از این نوع شیرهای برنجی میباشند که بیشتر برای حفظ جریان آب تنها در یک جهت خاص و پیشگیری از جریان آن در جهت مخالف استفاده خواهد شد.

شیر پلاستیکی برای خرید عمده

خرید شیر پلاستیکی

در خرید عمده شیر پلاستیکی بسیار دقت نمایید. شیر آب پلاستیکی معمولا قسمتی از دسته شیرهای  پلاستیکی منزل ها  به حساب میاید  که به دو صورت  فلکه‌ای و پیچی  یا دسته گازی شناسانده میشوند.

این شیر آلات را برای فروش  به طور زیاد و مصرف عمده  برای مثال آب دهی گیاهان و بوستان ها  و یا شستن داخل  حیاط‌ها و یا غیره مورد مصرف قرار میگیرد.

با توجه به عنوان آن این شیرها طوری  مورد طراحی قرار گرفته اند  که نصب آن به واسطه شلنگ هایی آسان است.

استفاده از شیرهای پلاستیکی سهل تر از سایر اقلام موجود در بازار است و برای وصل آن احتیاج به امکانات و ابزار خاصی نیست و قطعه های آن در هنگام بروز هر  مشکلی خیلی  آسان  معاوضه میشود .

یکی از چیز هایی که حائز اهمیت در این بحث است این است که شاید توسط نصب کنندگان مورد اهمیت قرار نمیگیرد و اینکه شیرهای  پلاستیکی  مانند  شیرهای  فلزی  با وسایل مقاوم  وخیلی سفت   نباید بسته بشود  و و در این موارد نیروی دست کافی میباشد. چرا که هنگام بسته شدن شیر ها با تجهیزات مقاوم احتمال دارد که بیشتر موجب بسته شدن و چرخش و یا ترک خوردن و شکستن آنها بشویم.

از خوبی های این شیرها میتوان به انعطاف آنها در برابر سرما یا گرما و فصل های مختلف نام برد و یا به راحتی میتوان آنها را مورد استفاده و نصب قرار داد.

شیر های مورد خطاب دارای قیمت مناسب تری به نسبت سایر اقلام هستند و همین بحث هم آنهارا به شدت محبوب کرده است. هم چنین این نوع شیر ها موجب کاهش رسوب آب میشوند.

این شیر ها دو مدل مختلف دارند که هرگونه را با طراحی گوناگون ساخته اند اما در مجموع این شیر ها برای انواع سیال ها مثل بنزین و روغن و غیره مناسب است و میاتوان گفت کاملا  در استفاده از آنها آسوده خاطر باشید.

خرید عمده شیر حیاطی

یکی دیگر از انواع شیرهای محبوب شیر حیاطی می باشد، برای خرید عمده شیر حیاطی باید از سایت https://valvesrs.com/  اقدام کنید که دارای بهترین شیرها هست، و همین طور مناسب ترین قیمت را برای شیرها ارائه می دهد. این عمده فروشی شیرآلات دارای سال های متمادی تجربه در این زمینه می باشد. امیدواریم که با مراجعه حضوری یا اینترنتی به این مجموعه از مزایای قابل توجه ما بهره مند شوید. 

یکی از انواع پرکابرد شیرها شیر حیاطی می باشد. این شیرها دارای انواع مختلفی هستند، از جمله جنس های معروف آن ها می توان به شیر حیاطی برنجی و شیر حیاطی پلاستیکی اشاره نمود، می توان گفت که این شیرها دارای کاربردهای متنوعی می باشند که ما در اینجا به آن ها خواهیم پرداخت، این شیرها که اخیرا شیر حیاطی پلاستیکی بسیار پر کاربرد شده است، می توان به کاربردهای متنوع آن اشاره نمود، این شیرها از آن جهت به شیر حیاطی معروف شده اند که بیشتر کاربرد آن ها در حیاط می باشد ولی در جاهای دیگری نیز کاربرد دارند.

قیمت شیر حیاطی

خرید شیر حیاطی

قیمت شیر حیاطی تحت تاثیر عوامل بسیاری است، بسته به این که جنس آن از چه باشد، برنجی باشد، یا پلاستیکی می تواند بر قیمت آن موثر باشد، این نوع از شیرها دارای استفاده های فراوانی می باشد، می توان از مغزی و توپی به کار برده شده در آن اشاره نمود که بر قیمت آن اثر می گذارد، استفاده از این نوع از شیر آلات دارای بالاترین بهره برای خریداران عمده شیرآلات می باشد، این نوع از خریداران با دانستن این نکته و جنس شیرهای مختلف اقدام به خرید این شیر می کنند در ادامه در خصوص نحوه خرید این شیر نکاتی را بیان خواهیم نمود.

مطلب قبلیایکسب،در میان 10 مارکت پلیس برتر آسیا
مطلب بعدیمعرفی کامل شهرک دریابیشه + مزایای خرید ویلا در شهرک

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید