ثروتمندان دنیا پول‌های خود را کجا خرج می‌کنند؟

ثروتمندان دنیا پول‌های خود را کجا خرج می‌کنند

ثروتمندان دنیا برای خرج کردن پول های خود روش های مختلفی دارند. این روشها از خرید خانه در نقاط مختلف دنیا آغاز و به انجام سفرهای عجیب و غریب می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مراکز تفریحی بسیاری در دنیا وجود دارند که برای این ساخته شده اند که ثروتمندان از آن ها استفاده کنند و بتوانند پول خود را در آنجا خرج کنند و همان طور که گفته شد رفتن به این اماکن برای مردم عادی شدنی نیست چراکه نیاز به پول هنگفتی دارد.

برخی از این سرگرمی‌ها برای خرج کردن ثروت را در ادامه می خوانید:

خرید خانه

خرید خانه برای بسیاری از ثروتمندان فعالیت مورد علاقه آن ها محسوب می شود و خیلی از آن ها پول هنگفتی برای خرید آن ها پرداخت می کنند. به طور مثال خرید یک پنت هاوس در منطقه ای در آمریکا نزدیک به ۳۵۰ میلیون دلار پول می خواهد که این رقم نزدیک به ۴ تریلیون تومان خواهد بود.

سفر در لایه استراتوسفر

از مهیج ترین تصاویر برای هر انسان دیدن زمین از ارتفاع بالا و مسافت دور است ولی این کار برای همه شدنی نیست.یکی از گران‌ترین فعالیت‌هایی که ثروتمندان علاقه زیادی به انجام آن دارند سفر به لایه استراتوسفر زمین با استفاده از بالن است. البته منظور از بالن، بالن های معمولی نیست بلکه آن ها نوع خاصی از بالن هستند که برای جو خارج از زمین ساخته شده است و می تواند در ارتفاع ۳۶ کیلومتری سطح زمین در لایه استراتوسفر قرار بگیرد.

تعداد مهمانانی که در این بالن جای می گیرند ۴ نفر است و این بالن می تواند به مدت دو ساعت در لایه استراتوسفر حرکت کند.

هزینه این پرواز ۵۱۵ هزار دلار امریکا یعنی نزدیک به ۶ میلیارد تومان است.

اجاره جزیره خصوصی

برخی از جزایر کوچک جهان که خالی از سکنه هستند توسط دولتمردان آن کشورها به اجاره گذاشته می شوند و اجاره یک جزیره خصوصی قطعا جز تجارت‌های گران قیمت جهان محسوب می‌شود.

اما ساختار این جزیره‌ها به گونه ای است که در صورت اجاره داده شدن مستاجر به هیچ چیز نیاز نخواهد داشت. از خدمه گرفته تا امکانات تفریحی دیگر در این جزیره مهیا شده است.تعداد متوسط افرادی که در یک جزیره برای ارائه خدمات به ثروتمندان ساکن هستند ۸۰ نفر است و متوسط تعداد ویلاهای یک جزیره ۲۵ ویلا است.

هزینه گذراندن یک شب در این جزیره ها به طور متوسط ۱۷۰ هزار دلار معادل ۲ میلیارد تومان است.

ثروتمندان دنیا پول‌های خود را کجا خرج می‌کنند

سفر به قطب جنوب

خیلی از مردم علاقه زیادی به گشت و گذار و دیدن مناطق مختلف جهان دارند و هر یک از آن ها با توجه به بضاعت خود مکان تفریحی مناسبی را انتخاب می کنند و در این بین ثروتمندان هستند که می توانند به نقاط دست نخورده و بکر سفر کنند. یکی از این مناطق قطب جنوب است.

شما می توانید با پرداخت ۱۸۵ هزار دلار یا به عبارتی بیشتر از ۲ میلیارد تومان به نقاط دست نخورده قطب جنوب سفر کنید و در ایگلو بخوابید و پنگوئن های امپراتور را تماشا کنید.

فتح قله اورست

گروهی از رهبران کوهنوردی که سابقه طولانی در این کار دارند می توانند افراد مشتاق در این کار را در ۴ هفته به قله اورست برسانند در حالی که این سفر به طور عادی دو ماه به طول می انجامد.

هزینه این سفر ۱۱۵ هزار دلار امریکا، یعنی یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان ایران است.

ثروتمندان دنیا پول‌های خود را کجا خرج می‌کنند

اقامت در هتل

منظور از اقامت در اینجا تنها گذراندن یک شب است اما گذراندن یک شب در گران‌ترین هتل جهان که در کشور سوئیس قرار دارد.

گذراندن یک شب در پنت هاوس هتل پرزیدنت ویلسون در کشور سوئیس ۷۵ هزار دلار هزینه دارد که حدود شبی ۱ میلیارد تومان است.

پروازهای لوکس

خیلی از افراد برای اینکه به جای لوکس سفر کنند حاضرند هزینه هنگفتی پرداخت کنند و بر همین اساس برخی از شرکت های هواپیمایی خدمات فوق لوکسی را به مشتریان ثروتمند خود ارائه می دهند و در ازای آن دستمزد هنگفتی نیز دریافت می کنند.

هزینه این سفرها با هواپیما ۳۲ هزار دلار یا به عبارتی نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان است.

مانیکور ناخن

شاید به نظر برسد مانیکور ناخن های دست نمی تواند جز فعالیت های گران قیمت محسوب شود ولی هیچ چیز از ثروتمندان بعید نیست و آن ها کاری می کنند که مانیکور ناخن نیز جز گران‌ترین فعالیت های دنیا به حساب آید.

البته همان طور که انتظار می‌رود این مانیکور یک مانیکور معمولی نخواهد بود و برای تزئین ناخن از الماس و طلا استفاده می کنند.

قیمت مانیکور برای هر فرد وابسته به الماسی که استفاده می کند متفاوت است ولی گران ترین الماسی که می توان از آن برای تزئین ناخن استفاده کرد ۲۵ هزار دلار ارزش دارد.

مطلب قبلیمالیات از سپرده‌های بانکی موجب افزایش تورم می‌شود؟
مطلب بعدیچگونه مهارت تفکر استراتژیک خود را نمایش دهیم؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید