پیشگام تولید محصولات بهداشتی مادر و کودک

پیشگام تولید محصولات بهداشتی مادر و کودک

شرکت Sansfrontieres عضو گروه شرکتهای Peligrin، یکی از شرکتهای پیشرو در بازار تولید و عرضه محصولات بهداشتی مادر و کودک در روسیه است و اکنون با عضویت در ایکسب، تلاش می کند تا محصولات متنوع خود را در بازار ایران عرضه کند.

 Sansfrontieres LLC یک شرکت صادراتی روسی و عضو گروه شرکت‌های «Peligrin» است. گروه شرکت های «پلیگرین» تولید کننده انواع محصولات بهداشتی برای مادر و کودک و همچنین حیوانات خانگی است.

عمده کالاهای صادراتی این شرکت عبارتند از: پوشک و زیرانداز جاذب یکبار مصرف برای نوزادان (کلاسیک، چسبی، سوپرجاذب و …)، پد سینه یکبار مصرف (به شکل گرد و آناتومیک، به رنگ سفید و مشکی)، نوار بهداشتی یکبار مصرف زنانه، پدهای حیوانات خانگی (کلاسیک، با نوارهای چسبنده، سوپرجاذب)، ماسک های بهداشتی یکبار مصرف، زیر پدهای پزشکی (دروشیت) یکبار مصرف برای بی اختیاری و بیماران بستری (کلاسیک، سوپرجاذب، دارای بال ثابت و …)

از برندهای معلق به گروه پلیگرین، می توان به Peligrin Maten وPeligrin، Dobrusha، Belle Epoque، Dobrozveriki و Gentlepets اشاره کرد.

برندهای Peligrin، Dobrusha و Belle Epoque محصولاتی برای مادران، کودکان و لوازم پزشکی، و برندهای Dobrozveriki و Gentlepets محصولات مراقبت از حیوانات خانگی تولید می کنند.

ماموریت  

ماموریت ما این است که به مادران کمک کنیم تا به این فکر نکنند که در زمان زایمان چه چیزی را با خود به زایشگاه ببرند یا در هنگام تعویض لباس نوزاد چگونه همه چیز را تمیز نگه دارند. تمام تلاش ما این است که آنها بتوانند به طور کامل روی جادوی زندگی نوظهور خود و اولین روزهای فراموش نشدنی مادر شدن تمرکز کنند.

ارزش مشتریان

 ما محصولات خود را با الهام از لبخند مادران و خنده نوزادان، مخصوص شما و برای شما تولید می کنیم. برای شما، ما هر روز پیشرفت می کنیم تا محصولاتی بهتر، زیباتر، راحت تر طراحی کنیم. لذا از اعتماد شما متشکریم. چرا که پلیگرین،شما را ناامید نخواهد کرد.

بهترین قیمت ها

تمام تلاش ما این است که اطمینان حاصل کنیم تا خرید محصولات ما به نفع مشتریان ماست: ما قیمت ها را افزایش نمی دهیم، ما محصولات را در بسته بندی های مختلف ارائه می کنیم -از بسته های کوچک برای تست، تا بسته های بزرگتر و مقرون به صرفه.

نوآوری

 ما دائماً در حال پیشرفت هستیم: محصولات خود را بهبود می‌بخشیم و مرتباً محصولات جدید را معرفی می‌کنیم تا همگام با زمان باشیم و برای مشتریان خود مفید باشیم.

تضمین کیفیت

 محصولات ما از مواد سازگار با محیط زیست با استفاده از فناوری های اروپایی ساخته شده اند و به این معنی است که همیشه می توانید به سلامت عزیزان خود مطمئن باشید.

 شادی

 خرید محصولات بهداشتی Peligrin آسان و دلپذیر است. ما با کمال میل به مشتریان خود هدیه می دهیم، تخفیف می دهیم و کمپینهای تبلیغات مختلفی برگزار می کنیم تا مشتریان خود را خشنود نگه داریم!ما مشتریان خود را دوستان خوبی می دانیم و تلاش می کنیم با آنها در ارتباط باشیم: همیشه از دیدن شما در غرفه خود در نمایشگاه های تخصصی خوشحالیم. ما اخیرا کانالهایی را در شبکه های اجتماعی پرطرفدار ایجاد کرده ایم و شما همیشه می توانید در فروشگاه اینترنتی ما سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید یا نظر خود را در مورد محصولات ما از طریق تلفن و ایمیل به ما بگویید.

قابلیت اطمینان

ما بیش از 20 سال است که محصولاتی را تولید و عرضه می کنیم و برای مشتریان روسی کاملاً شناخته شده هستیم و این عشق و اعتماد آنها است که به ما امکان تبدیل شدن به رهبر بازار در بخش پوشک بچه را داده است.

مطلب قبلیفواید گردو در بارداری
مطلب بعدیامسال ۲ میلیون نهال در شرکت پالیز نهال تولید شد

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید