تلویزیون OLED ال‌جی و Xbox Series X، نسل جدید تجربه بازی کنسولی

تلویزیون OLED ال‌جی و Xbox Series X

با تصاویر فوق‌العاده، بالاترین کیفیت صدایی و جدیدترین امکانات بازی، ال‌جی و Xbox رویای گیمرها را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس و Xbox مشارکت بازاریابی انحصاری را شروع کرده‌اند که تجربه گیمینگ شگفت‌انگیز کنسول مورد انتظار Xbox Series X را با تلویزیون OLED ال‌جی در بازارهای کلیدی سراسر اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا اقیانوسیه برجسته خواهد نمود. LG OLED TVدر بسیاری از کشور های منتخب تلویزیون همراه رسمی کنسول جدید مایکروسافت است و در مراسم های ویژه‌ای که فروشگاه های منتخب برگزار می‌گردد ، فرصت تجربه لذت ناب بازی با جدیدترین کنسول ایکس باکس را روی تلویزیون‌های OLED ال‌جی ۲۰۲۰ برای مصرف‌کنندگان فراهم می آورد.

ترکیب پیشرفته‌ترین تلویزیون ال‌جی با قدرتمند‌ترین کنسول بازی Xbox، به گیمرهای حرفه‌ای و معمولی اجازه می‌دهد تا همینک از نسل بعدی گیمینگ لذت ببرند. با امکاناتی همچون زمان پاسخگویی فوق‌سریع یک میلی‌ثانیه‌ای، لگ ورودی پایین و پشتیبانی از جدیدترین قابلیت‌های HDMI از قبیل نرخ تجدید متغیر (VRR)‌، حالت زمان تأخیر پایین خودکار (ALLM) و کانال صوتی بازگشتی بهینه‌شده (eARC)‌، بازی‌ها نه‌تنها کیفیت صدا و تصویر بهتری خواهند داشت، بلکه تعاملی‌تر خواهند بود. تلویزیون‌های OLED ال‌جی با تجهیز به چهار پورت HDMI باقابلیت پشتیبانی از تمامی این امکانات، همه قابلیت‌های ارتباطی یکپارچه و روان برای استفاده از چندین کنسول یا کامپیوتر را فراهم می‌آورند. 

قدرت پردازش ترکیبی پیشرفته دوگانه امکان لذت از بازی ‌4K تا سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و بهره‌مندی از مزایای پیشرفته‌ترین تکنولوژی گرافیکی رهگیری پرتو لحظه‌ای را برای بازیکنان ممکن می‌سازد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی ۲۰۲۰ اولین نمایشگرهایی هستند که از پروفایل HGiG پشتیبانی می‌کنند و ال‌جی و مایکروسافت به‌عنوان اعضای مؤسس HDR Gaming Interest Group اطمینان دارند که تازه‌ترین عناوین بازی HDR دقیقاً همان‌گونه که توسعه‌دهندگان مدنظر داشته‌اند، به نمایش درخواهند آمد.

با تکنولوژی پیکسل‌های خود-نورده، تلویزیون OLED ال‌جی کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ بارنگ‌هایی پرطراوت و طبیعی و کنتراست بی‌نهایت را به رخ می‌کشد؛ و به‌عنوان اولین تلویزیون و اولین کنسول بازی که از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند، تلویزیون OLED ال‌جی و Xbox Series X با صدا و تصاویر پویا، گیمر را بیش‌ازپیش به عمق بازی می‌کشانند.

ازآنجایی‌که خستگی چشم هنگام بازی موضوعی مهم و جدی است، تلویزیون‌های OLED ال‌جی مدل ۲۰۲۰ از پنل‌های OLED دارای تأییدیه Eye Comfort Display از سوی TÜV Rhineland بهره می‌برند که دریافت آن نیازمند عبور از یکی از سخت‌گیرانه‌ترین معیارهای سنجش است که توسط این شرکت تست بین‌المللی پیاده‌سازی می‌شود. این گواهی نشان می‌دهد این تلویزیون‌ها بدون لرزش و سوسو بوده و کمترین میزان نور آبی ممکن را منتشر ساخته و هنگام تماشا از زوایای باز طرفین طیف رنگی گسترده، عملکرد HDR فوق‌العاده و کیفیت تصویر ثابت و استواری را ارائه می‌کنند. برای اطمینان از آسایش بیشتر چشم‌ها، تلویزیون‌های OLED ال‌جی در آزمون‌های Underwriters Laboratories هم تأییدیه عدم لرزش و سوسو، میزان انتشار پایین نور آبی و عدم ایجاد هیچ خطر فوتوبیولوژیکی را دریافت کرده‌اند.

S.P. Baik مدیر واحد برنامه‌ریزی محصول تلویزیون شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: ((ما هنگام توسعه تلویزیون‌های OLED درباره نیازهای گیمرها کاملا جدی بوده‌ایم و همین باعث شده تا بتوانیم همکار رسمی Xbox Series X باشیم که شراکتی بسیار مهم برای‌ ماست. ما مطمئنیم که از ترکیب تلویزیون OLED ال‌جی و Xbox Series X بالاترین کیفیت تصویری ممکن به دست آمده و تمامی گیمرها را جذب خواهد نمود)).

  • Xbox Series X در زمان عرضه از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و امکان پشتیبانی Dolby Vision به زودی به آن افزوده خواهد شد.
  • علاقه مندان جهت خرید عمده لوازم خانگی به دسته بندی لوازم خانگی ایکسب می توانند مراجعه کنند.
مطلب قبلیآغاز همکاری مشترک شرکت های پخش سایه سمن و سارا دیبا (بیک)
مطلب بعدیمقاومت حرارتی لوله پلی اتیلن چقدر است؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید