تجهیزات فروشگاهی مدرن، راهکاری برای فروشگاه شما

تجهیزات فروشگاهی مدرن، راهکار یورومارکت،برای فروشگاه شما

شرکت اس ای یورومارکت (SE Euromarket)، تولید کننده بزرگ انواع تجهیزات فروشگاهی و ویترین های یخچالی در کشور روسیه است.اگر شما هم به دنبال طراحی فروشگاهی مدرن با آخرین نوآوری‌ها در ساخت و طراحی انواع قفسه های فروش، استندهای نمایش محصول و ویترین و یخچالهای کارآمد و به روز هستید، محصولات این شرکت پیشنهادی جذاب و استثنایی است.

کارخانه تولید تجهیزات شرکت، شامل دو بخش است .بخش اصلی تجهیزات نمایش محصولات فروشگاهی و استندهای بدون فروشنده را تولید می کند و بخش جانبی که کیسهای نمایش محصولات و فریزرهای عمودی در آنجا ساخته می شود.

این شرکت به لطف تجربه چندین دهه حضور در بازار روسیه و کشورهای همسایه، قادر است تا هر نوع از تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز را با بهترین متریال و در کمترین زمان بطور اختصاصی و سفارشی برای مشتریان خود در سراسر جهان،تولید و تامین نماید.

محصولات شرکت SE Euromarket با طراحی منحصربفرد دپارتمان اختصاصی طراحی این شرکت و از انواع چوب نرم و سخت و چوب فشرده و پروفیل فلزی ساخته می شود.

حجم تولید و گستره عرضه محصول

شرکت یورومارکت، قادر است تجهیزات فروشگاهی تولیدی خود را در سراسر جهان به مشتریان تحویل دهد. در حال حاضر، قفسه ها و تجهیزات فروشگاهی را به جمهوری‌های شوروی سابق و برخی کشورهای دیگر صادر می‌شود. این شرکت سالانه بیش از 60.000 متر سخت افزار، سیستم های قفسه بندی و لوازم جانبی نصب تجهیزات فروشگاهی تولید می کند. فضای بخش تولیدی و طراحی شرکت 4500 متر مربع مساحت دارد.

ماموریت شرکت SE Euromarket تولید تجهیزات فروشگاهی و سوپرمارکتی(مبلمان تجاری) است که کاملاً متناسب با نیازهای مشتریان باشد و کارایی فضاهای خرده فروشی آنها را به حداکثر برساند.

محصولات

محصولات شرکت SE Euromarket طیف وسیعی از انواع قفسه های چوبی و فلزی فروشگاهای گرفته تا کانترهای فروش و ویترین های یخچالی سوپرمارکتها و مراکز فروش مواد غذایی است. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به صفحه شرکت در وب سایت ایکسب مراجعه کنید. بیش از 170 محصول این شرکت با جزییات کامل در این صفحه معرفی شده است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق اطلاعات تماس شرکت در این صفحه می توانید مستقیما با شرکت “اس ای یورومارکت” در ارتباط باشید. این شرکت آماده همکاری با تجار و شرکتهای ایرانی است.

مطلب قبلیروسیه به دنبال پیشتازی در هوش مصنوعی
مطلب بعدیسایت کسب درآمد رایگان: لیست بهترین سایت‌های درآمدزایی ایرانی+ آدرس

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید