بهترین مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران

بهترین مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران

کیفیت و خدمات پس از فروش هر محصول مهم ترین نکته در خرید لوازم و دستگاه های ضروری می باشد. کیفیت یک محصول وابسته به برند آن می باشد و به همین دلیل خرید بهترین مارک اهمیت ویژه ای دارد. دستگاه تصفیه آب یکی از لوازم ضروری در هر خانه است که نقش بسیار مهمی در سلامت و کیفیت آب دارد. خرید یک آب تصفیه کن خوب نیازمند شناخت دقیق برند های معتبر و کارکرد های متفاوت آن است. امروزه خرید های اینترنتی بسیار رونق یافته است و شما آب تصفیه کن منزل خود را نیز می توانید به صورت آنلاین تهیه نمایید اما قبل از آن باید در رابطه با انواع دستگاه های تصفیه آب اطلاعاتی داشته باشید. ما در ادامه به این بحث خواهیم پرداخت و هم چنین معتبر ترین نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرف خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید خرید اینترنتی آب تصفیه کن خود را انجام دهید.

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی

سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از مطرح ترین مارک های دنیا و بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشند که در بازار ایران بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند. تایوان سابقه ی زیادی در تولید دستگاه های تصفیه آب دارد و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند. به همین دلیل از نظر کیفیت با برند های آمریکایی برابری می کند و حتی از نظر قیمتی بسیار مناسب تر از آن ها می باشند. اما ارزان بودن قیمت آن ها دلیل بر بی کیفیتی و ضعف آن ها نیست. ارزان بودن نیروی کار در تایوان و همچنین نمایندگی های زیادی که این برند ها در سرتاسر دنیا دارند باعث شده تا قیمت مناسبی داشته باشند. برند های تایوانی انواع دستگاه های تصفیه آب را تولید و عرضه کرده اند که تفاوت هایی باهم دارند و در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی

تصفیه آب اسمز معکوس

اسمز معکوس یک روش نوین برای عمل تصفیه آب است که طی این فرایند تا 99 درصد آلاینده ها و املاح مضر آب از بین می روند. این کار از طریق فیلتر ممبران در دستگاه های اسمز معکوس صورت می گیرد که دارای منافذ بسیار ریز تا 0001/0 میکرون می باشد و هر نوع مواد سمی و شیمیایی، کلر و رسوبات و املاح آب را به دام می اندازد. تصفیه آب اسمز معکوس دارای 5 فیلتر اصلی به نام های پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران و پست کربن می باشد. هر یک از این فیلتر ها وظیفه ی جدا کردن بخشی از آلاینده های آب را دارند و مهم ترین آن ها ممبران می باشد. در این روش بو و مزه ی آب نیز بهبود می یابد و برای شیرین کردن آب نیز مناسب است. یک فیلتر مینرال در انتهای دستگاه نیز قرار می گیرد تا مواد و املاح مفید بدن که در فیلتر ممبران از بین رفته اند به آب برگردد. این دستگاه 6 مرحله ای برای تصفیه آب اکثر مناطق بسیار مناسب و کامل می باشد.

تصفیه آب قلیایی

یکی دیگر از انوع دستگاه تصفیه آب که کاربرد بسیار مفیدی دارد تصفیه آب قلیایی می باشد. در روش اسمز معکوس به دلیل آن که سختی آب تا حد بسیار زیادی پایین می آید و تقریبا تمام املاح و مواد معدنی آن از بین می رود، آب دیگر خاصیتی نخواهد داشت. فیلتر مینرال به حل این مشکل کمک می کند اما یک فیلتر دیگر به نام فیلتر آلکالاین یا قلیایی به دستگاه نیز اضافه می شود تا  سختی آب را تنظیم و تا حد استانداری بالا ببرد. به این کار یونیزه شدن آب می گویند. آب یونیزه ی قلیایی آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که برای جلوگیری از اواع سرطان ها موثر است. هم چنین کسانی که از ناراحتی های معده و دستگاه گوارشی رنج می برند نیز خواص فراوانی دارد و مشکلات سوزش معده را کمتر می کند. به همین دلیل اگر قصد خرید تصفیه آب اسمز معکوس را دارید توصیه می کنیم نوع 7 مرحله ای آن که قلیایی کننده است را تهیه نمایید.

تصفیه آب فرا بنفش

در برخی مناطق به خصوص ویلا ها و ساختمان هایی که منبع آب آن ها از چاه تامین می شود، آب آلودگی های زیادی دارد. این آلودگی ها از نوع میکروبی می باشند که بسیار خطرناک و مضر هستند و تنها با روش اسمز معکوس به طور کامل از بین نمی روند. بنابراین برای حل این مشکل متخصصان تصفیه آب فیلتری را ساختند که بتواند این موجودات زنده آب را تا 99.99 درصد از بین ببرد. فیلتر فرا بنفش که از طریق یک لامپ جیوه درون دستگاه تولید می شود با تابیدن بر آب ساختار میکرو ارگانیسم های آب را تغییر می دهد و مانع از رشد آن ها می شود.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه خرید اینترنتی برای کسانی که مشغله ی زیادی در طول روز دارند کار را راحت تر کرده است. اما یکی از نگرانی هایی که ممکن است خریداران داشته باشند معتبر بودن فروشنده و شرکت مربوطه است. چرا که کیفیت یک محصول وابسته به فروشنده مطمئن و قابل اعتماد است. فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین بزرگ ترین وارد کننده ی دستگاه های تصفیه آب تایوانی و هم چنین تجهیزات و قطعات مربوط به این دستگاه ها از جمله انواع فیلتر ها، لوله و اتصلات و پمپ و مخزن در ایران می باشد.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

بنابراین خیالتان از بابت اصل و اورجینال بودن دستگاه ها راحت می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت لیستی از بهترین برند دستگاه تصفیه همراه با اطلاعات کامل مشاهده نمایید. از مهم ترین ویژگی های خرید از این فروشگاه اینترنتی تصفیه آب،  قیمت دستگاه تصفیه آب است که با مناسب ترین و به روز ترین قیمت به شما ارائه می شود. هم چنین مزایایی از جمله گارانتی یک ساله طلایی شرکت که ضمانت کننده ی کیفیت دستگاه است، خدمات پس از فروش از جمله تعویض فیلتر ها، پشتیبانی و ارسال و نصب رایگان دستگاه را برای شما به همراه خواهد داشت. برای اطمینان هر چه بیشتر شما پس از نصب دستگاه نیز کیفیت سختی آب توسط تکنسین شرکت سنجیده می شود.
برای افزایش کیفیت و سلامت آب آشامیدنی منزلتان با خرید بهترین و معتبر ترین دستگاه های تصفیه آب از راد گستر نوین سلامت خود و خانواده تان را تضمین خواهید کرد و کارشناسان و تیم حرفه ای متخصص این شرکت آماده ی ارائه مشاوره رایگان در انتخاب مناسب ترین دستگاه به شما مشتریان گرامی می باشند.

مطلب قبلیراهکارهای نوین تجارت الکترونیک با ایکسب
مطلب بعدیتیلر باغی و کشاورزی از کجا بخرم؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید