بهترین مدل های کرکره برقی و جک درب پارکینگ و دزدگیر اماکن

بهترین مدل های کرکره برقی و جک درب پارکینگ و دزدگیر اماکن

یکی از وقتگیرترین امورات روزانه که هر روز همه با آن روبرو می‌شوند، باز و بسته کردن درب پارکینگ منزل و کرکره مغازه است که در هر دو صورت ورود و یا خروج از پارکینگ ، علاوه بر زحمت و سنگینی کار و اینکه برای خانم ها امری است بعضاً طاغت فرسا، باید بیرون از پارکینگ جهت بستن یا باز کردن درب پارکینگ خودرو را رها کرده و این خود از نظر ایمنی بسیار خطرناک است. یکی از راه های مناسب برای رهایی از این مشکل اتوماتیک کردن درب ها با نصب جک پارکینگی و یا تعمیر جک پارکینگی است.

کرکره برقی، درب اتوماتیک ، جک پارکینگی برقی ، دوربین مداربسته و دزدگیر بخشی از خدماتی هستند که باید در هر ساختمان و اماکنی این روزها نصب شود تا کارهای روزمره به سرعت انجام گیرد.

کرکره برقی

یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و کرکره درب برقی پارکینگ لازم است.

از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می شود مخصوصا پارکینگ هایی که می خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند.اولین راهنمایی و نکته ای که در خرید کرکره  اتوماتیک باید به ان توجه کرد مرغوب بودن تیغه ها می باشد که باید دقت شود تا از تیغه هایی که از ضایعات الومینیوم ساخته شده اند استفاده نشود زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل و سروصدای زیاد هنگام عملکرد می شود.پس اگر کسی پیشنهاد قیمت کرکره برقی پایین تری به شما داد بدانید که ممکن است تیغه ها مرغوب نبوده ویا سبک باشند که سبک بودن هم باعث فرورفتگی در اثر ضربه می شود.مهمترین مزیت کرکره اتوماتیک فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از  نیروی کمتر است. شما می توانید باز یا بسته شدن کرکره برقی را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید. فقط با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید.

انوع کرکره برقی

همانگونه که از اسم کرکره برقی پیداست این نوع حفاظ با برق کار می کند. در واقع با توجه به وجود موتور الکتریکی که در آن تعبیه شده است به آسانی و با فشردن کلید ریموت کنترل می توانیم آنرا حرکت دهیم و برخلاف سایر حفاظ های متحرک که نیاز است با نیروی دست آنها را حرکت دهیم این محصول کاملاً User Friendly است و حتی یک فرد مسن و یا کودک کم سن سال به آسانی می تواند از آن استفاده کند.

کرکره اتوماتیک برقی ( درب ریموت دار ) مناسب ، باید از مواد اولیه خالص و آلومینیوم تهیه شود. این نوع از تیغه کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار که ریخته گری تولید شده ، نسبت به تیغه کرکره برقی یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود استحکام کمتری دارد. مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد : فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود ، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی چنین فرایندی صورت نپذیرد.

تنوع در طرح و رنگ کرکره برقی به چه صورت است ؟

امروزه تنوع در طرح و رنگ کرکره برقی بسیار زیاد است و در انواع آلومینیومی تک و دو جداره ، مشبک و پانچ شده ، شفاف طرح شیشه ای و… تولید می شوند. همچنین تیغه های کرکره در رنگ های گوناگون الکترواستاتیک کوره ای ، طرح های چوب دکوراتیو ، آبکاری شده و غیره تولید می شوند و می توان جهت هماهنگی با نمای ساختمان نوع و طرحی را انتخاب نمود تا در هنگامی که کرکره برقی پایین است بیشترین هماهنگی با سایر اجزای ساختمان داشته باشد.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی اتومات

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی اتومات

بعضی از این قطعات اجزای و اصلی کرکره برقی هستند و برخی دیگر تجهیزات جانبی است و وجود آن ها اختیاری است.

تیغه کرکره

تیغه کرکره برقی را می­ توان در رنگ و جنس دلخواه انتخاب کرد. تیغه در واقع بدنه اصلی کرکره است که ظاهر آن را می­ سازد.

موتور کرکره

موتور کرکره برقی وظیفه بالا و پایین بردن کرکره را برعهده دارد موتور در واقع ماشینی الکترونیکی است که به وسیله نیروی برق کار می­کند موتورهای کرکره برقی در دو نوع ساید و توبلار موجود هستند.

ریل کرکره برقی اتوماتیک

ریل­های کرکره برقی پروفیلی هستند که معمولا از جنس آلومینیوم یا آهن ساخته شده اند. شکل آن شبیه U بوده و محل قرارگیری آن در دو طرف دهنه است. تیغه­های رولی در داخل این ریل­ها بالا و پایین می ­روند.

قوطی

برای اینکه بتوان ریل­ها را نصب کرد دو طرف آن از قوطی­ هایی با اندازه مشخص استفاده می­ شود.

صفحه پلیت

صفحه پلیت برای نگهداری و نصب موتور و کرکره برقی استفاده می­شود. و به صورت دو صفحه فلزی است که روی قوطی چهارچوب نصب شده است که شفت را از اطراف نگه می­ دارد.

شفت

لوله­ ای است که در سایز­های مختلف وجود دارد و رول تیغه کرکره روی آن نصب می­ شود. یک سمت شفت موتورو در سمت دیگر آن اندکپ وصل شده است.  موتور شفت را به چرخش در میاورد و رول کرکره حرکت می­ کند.

جا قفلی

جا قفلی قطعه­ ای است که در بخش انتهایی تیغه کرکره متصل شده و برای امنیت بیشتر کرکره برقی استفاده می ­شود.

کاور موتور کرکره برقی

کاور موتور عموما برای موتورهای ساید استفاده می­شود چرا که این موتورها بیرون از شفت نصب می­شوند. کاور، موتور را در برابر بارش برف و باران مصون کرده و همچنین صدای آن را کمتر کرده و زیبایی موتور را افزایش می­ دهد.

کرکره های مجهز به یو پی اس (UPS)

UPS دستگاهی است که مجهز به دو باطری است و برق را در این باطری­ها ذخیره می کند. کرکره در زمان قطعی برق از انرژی باطری برای باز و بسته شدن استفاده می­کنند. البته نصب این دستگاه اختیاری است چرا که تمامی کرکره­های برقی ابزاری برای باز و بسته شدن در زمان قطع برق دارند.

جک درب پارکینگی

جک های ریلی و بازویی درب های اتوماتیک که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند و به دو شکل مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ریموت دستی و یا استفاده از حسگر چشمی. درب های جک دار (هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی) که در دسته درب اتوماتیک قرار دارد. با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی خود، از یک ریموت دستی استفاده می کنند. در مواقع لازم به باز و بسته شدن در کمک می کند. مورد استفاده اصلی این درب ها، بیشتر برای تردد آسان و ایجاد امنیت بالا در پارکینگ می باشد. نوع دیگری از درب های اتوماتیک درب های کشویی شیشه ای هستند که از حسگری استفاده می کنند که با تشخیص حرکت در مقابل درب، به طور اتوماتیک باز می شوند، این درب ها در مکان هایی مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها و… کاربرد دارند. از دیگر گام هایی که شرکت جک های پارکینگی برای آسانی در تردد به محصولات خود اضافه کرده اند، کنترل جک پارکینگی به وسیله نمایشگر درون منزلی است تا در صورت عدم دسترسی به ریموت به بازگشایی درب پارکینگ خود بپردازید.

جک پارکینگی

جک پارکینگی در واقع وسیله‌ای است که با استفاده از تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی کار می‌کند. عملکرد جک پارکینگ به این صورت است که نیروی برق به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی در بازوهای جک منتقل می‌شود و درب باز یا بسته می‌شود. جک درب پارکینگ شامل قطعاتی مانند مرکز کنترل، جک بازویی، حسگر چشمی، ریموت و فلاشر است.

نصب جک پارکینگ زمان زیادی نیاز دارد بنابراین منطقی نیست هزینه نصب رایگان باشد،زیرا مانند تلوزیون نیست که فقط سیم آن را داخل پریز بزنید. اگر فروشنده به شما گفت هزینه نصب رایگان است بدانید که هزینه نصب را بر روی جک کشیده است. اگرتعداد ریموتهای مورد نیاز شما زیاد است بجای ریموت اصلی از ریموت های چینی ویا ایرانی استفاده کنید زیرا ریموتهای اصلی قیمت بالایی دارند. اما با نصب یک رسیور رله به مدار فرمان جک در میتوانید به تعداد دلخواه ریموت ارزان قیمت کد دهی کنید. برای مناطقی که قطع برق زیاد است از جکهای پارکینگ ۲۴ ولت که قابلیت نصب باتری بکاپ دارند استفاده کنید که شامل دو عدد باتری ۱۲ ولت میباشند که بهتر است هر کدام ۷ امپر باشد. نصب قفل برقی روی درب باعث امنیت بیشتری می‌شود تا در صوردت فشار درب از جهت بیرون لای دربها باز نشود. مخصوصا برای دربهای تک لنگه که طول درب زیاد است حتما باید از قفل برقی استفاده شود.

دزدگیر اماکن و منزل

دزدگیر اماکن و منزل

دزدگیر ها کارکرد بسیار ساده و در عین حال مهمی دارند. استفاده بجا و مناسب از دزدگیر منزل می تواند تاثیر مهمی در امنیت منزل و محل کار شما داشته باشد. دزدگیر درب ورودی آپارتمان و کارخانه و دزدگیر مغازه از سنسور های خاص خود بهره می برند. به این شکل که سنسور ها با تشخیص شرایط خطر، آژیر را به صدا در می آورند. اصلی ترین این سنسور ها سنسور تشخیص حرکت است. تشخیص دادن حرکت توسط این سنسور ها با استفاده از حسگر مادون قرمز انجام می گیرد.

بهترین راه حفاظت از حریم شخصی و محل آرامش شما استفاده از دزدگیر منزل است. بهترین دزدگیر منزل با هدف حفاظت از محیط داخلی و بیرونی منزل , خانه یا آپارتمان در برابر ورود افراد غیر مجاز نصب می شود و به خوبی هرگونه تحرکی را در محیط دریافت کرده و اعلام می کند. قطعا دزدگیر منزل بهترین و موثر ترین راه برای پیشگیری از سرقت و اطلاع رسانی بعد از ورود سارق به محل است . در اکثر مواقع دزدان با فهمیدن اینکه منزلی دارای دزدگیر است از سرقت آن صرف نظر می کنند و در مواردی هم که از وجود سیستم دزدگیر و اعلام سرقت اطلاعی ندارند پس از ورود با شنیدن صدای آژیر پای به فرار می گذارند . دزدگیر منزل را می توان طوری برنامه ریزی کرد که پس از تشخیص ورود غیر مجاز علاوه بر اعلام سرقت توسط آژیر به پلیس و دیگر همسایگان نیز تماس بگید و پیغام اخطار سرقت و  آدرس را جهت مراجعه آنها اعلام کند.

گروه امنیت ساختمان و اماکن ایمن صنعت با شماره تماس 09126788378 بزرگترین فروشگاه محصولات جک درب اتوماتیک پارکینگ، درب شیشه ای اتوماتیک، اپراتورهای درب شیشه ای ، راهبند پارکینگ ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته و شیشه سکوریت می باشد که در طی یک دهه تلاش و انجام بیش از صدها پروژه با تکیه بر نیروهای متخصص و مجرب خود به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد . نصب انواع کرکره برقی و جک پارکینگ درب شیشه ای راهبند و قفل برقی ریموت دار از فعالیت های اصلی فروشگاه ایمن صنعت است.

مطلب قبلیافت رتبه ایران در شاخص آزادی اقتصادی
مطلب بعدیچرا انسان خواب می‌بیند؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید