بازگشت آرامش به بازار طلا

طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: طی ۱۰ روز گذشته آرامش نسبی چه از نظر تقاضا و چه از نظر قیمت، به بازار طلا بازگشته است.

ابراهیم محمد ولی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت بازار طلا اظهار داشت: سرازیری و سربالایی در صنعت طلای کشور طی یک سال اخیر بسیار زیاد بوده است و حتی در مقطعی کار به جایی رسید که گاهاً داد و ستد خاصی درون صنعت طلا انجام نمی‌شد و تقاضایی در این بخش نبود؛ اگر تقاضایی هم بود مربوط به بخش طلای آب شده و سکه بود. افرادی برای خرید طلای خام اقدام می‌کردند که اطلاعات فنی نداشتند و همین مساله، معضلاتی برای صنعت طلا به وجود آورد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: علیرغم رکودی که بر بازار حاکم بود و استقبال چندانی در خرید مصنوعات طلا نداشتیم اما در ۱۰ روز گذشته آرامش نسبی به بازار بازگشته است و امیدواریم این روند تداوم یابد چراکه در ماه‌های پایانی سال هستیم و مردم تمایل به خرید طلا پیدا می‌کنند از این رو نیاز است که این آرامش ادامه یابد.

وی تصریح کرد: در ۱۰ روز گذشته تقاضا در بخش مصنوعات حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.آرامش به بازار طلا بازگشتوی تصریح کرد: در ۱۰ روز گذشته تقاضا در بخش مصنوعات حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مطلب قبلینیمی از درآمد تهرانی‌ها خرج مسکن می‌شود
مطلب بعدیچرا غول‌های فناوری در حال ترک سیلیکون ولی هستند؟

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید