توافق ال‌جی و برند لوکس ایتالیایی MOLTENI&C S.P.A برای توسعه پروژه‌های مشترک آینده

توافق ال جی الکترونیکس و برند لوکس ایتالیایی MOLTENI&C S.P.A

به گزارش ایکسب، ال جی الکترونیکس و برند ایتالیایی اعلای مبلمان و سبک‌زندگی Molteni&C S.P.A توافق کردند با استفاده از برند LG SIGNATURE اجرای پروژه‌های همکاری مشترک، از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌ها را دنبال کنند. این همکاری، مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا از طریق نمایش صنعتگری Molteni&C و پیشتازی فناورانه و طراحی LG SIGNATURE، سادگی و آسایش زندگی لوکس را تجربه کنند.

استفاده از تلویزیون‌ پیشگام LG SIGNATURE OLED 8K در موزه Molteni واقع در شهر جیوسانو خارج از میلان ایتالیا اولین همکاری مشترک و بیانگر فلسفه و دیدگاه مشترک دو شرکت است. دومین تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K هم طی سال جاری میلادی در فروشگاه و نمایشگاه اصلی Molteni&C واقع در پاریس نصب خواهد شد. همچنین محصولات دیگری از برند LG SIGNATURE در فروشگاه‌های اروپا و آمریکای شمالی Molteni&C نصب می‌شوند.

Molteni Group در سال ۱۹۳۴ توسط  Angelo Molteni پایه‌گذاری شد و با مبلمان‌ دست‌ساز نفیس و کیفیت عالی به سرعت مشهور شد و این شهرت طی سالها فراگیر گردید. امروزه این برند متمایز مخاطبان تازه‌ای پیدا کرده که به دنبال جذابیت و ظرافت ساده‌انگارانه و بی‌زمانی هستند که با طراحی معطوف به نسل هزاره، در مجموعه‌های مجلل این برند تجلی یافته است. فلسفه The Art of Living برند Molteni&C قرابت فراوانی با عقیده The Art of Essence برند LG SIGNATURE داشته و هر دو به دنبال تحقق سبک طراحی شیک و کاربردی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و تکنیک‌ها هستند که باعث نزدیکی هرچه بیشتر این برندهای اعلا شده است.

Kim Jin-hong رئیس مرکز بازاریابی بین‌المللی ال جی الکترونیکس می‌گوید: «همکاری با Molteni&C به عنوان شرکتی با دیدگاه‌های مشترک و مطابق با ارزش‌های بنیادین ما، یک معادله دوسر برد برای همه و به ویژه مصرف‌کنندگانی است که به دنبال جنبه‌های ظریف و عالی زندگی هستند. با این همکاری و تلاش مشترک، امیدواریم چگونگی اتحاد فناوری‌های پیشرفته با مد مدرن و زیبا و قدرت آنها در خلق فضای زندگی لوکس و ساده‌انگارانه را به تصویر بکشیم.»

Giulia Molteni مدیر بازاریابی و ارتباطات Molteni Group می‌گوید: «همکاری با LG SIGNATURE مایه مباهات است و ما به دنبال آن هستیم تا تجربه‌ای را برای مصرف‌کنندگان خلق کنیم که ارزش غیر‌قابل سنجش طراحی خوب را نمایان می‌سازد. با استفاده از مبلمان ما و محصولات LG SIGNATURE دسترسی به یک محیط زندگی امکان پذیر خواهد بود که زیبایی و کاربردپذیری را در نهایت هماهنگی با یکدیگر می‌آمیزد.»

مطلب قبلی

Electrical Hazards Analysis

مطلب بعدیعرضه تجاری تلویزیون رول شونده OLED ال‌جی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید