استارت آپ چیست؟ معرفی استارت آپ نوپا در حوزه عمده فروشی

استارت آپ چیست؟ معرفی استارت آپ نوپا در حوزه عمده فروشی

اگر نگاهی به چرخه کسب و کارها در سال های گذشته بیندازید، تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد؛ یکی از این تغییرات، شروع فعالیت استارتاپ ها است. استارت آپ یک موضوع قدیمی و کهنه نیست و از تولد آنها چند سال بیشتر در کشورمان نمی گذرد، اما به دلیل جذابیت هایی که در این حوزه به چشم می خورد، وضعیت استارت آپ ها در حال بهتر شدن است. اگر به دنبال کسب ثروت هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا چند ایده استارت آپی جدید به شما معرفی کنیم.

تعریف ساده مفهوم استارت آپ چیست؟

تعاریف زیادی در حوزه مفهوم استارت آپ وجود دارد، اما یکی از ساده ترین و واضح ترین پاسخ هایی که می توان در چیستی و چرایی این مفهوم ارائه کرد، این است که استارت آپ به پژوه هایی می گویند که در آن یک ایده، یک محصول و یا یک خدمت، به دست یک گروه، تولید و یا ارائه می گردد. موفقیت در تولید محصول و ارائه آن، هدف نهایی در ایجاد و تشکیل یک استارت آپ است.

کسانی که می خواهند در این حوزه ورود پیدا کنند، صفر تا صد یک ایده را در ذهن حلاجی و بررسی کرده و سپس سعی می کنند به صورت کاملا واقع بینانه در مسیر حرکت کنند. شروع کار استارت آپ ها سخت و پیچیده است و به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد.

چرا یک استارتاپ راه بیندازیم؟

اگر یکی از دلایل زیر را دارید، حتما برای شروع یک استارپ آپ اقدام کنید و اجازه ندهید ایده هایی که دارید در پستوی ذهنتان خاک بخورد و از بین برود:

  • اگر خلاق هستید و ایده های زیادی برای شروع یک کار در ذهن خود دارید.
  • اگر می خواهید روی کسب و کار و تجارت خودتان کار کنید.
  • اگر به دنبال به دست آوردن پول و ثروتمند شدن هستید.
  • اگر می خواهید کارآفرینی کنید و چند نفر دیگر را از بیکاری نجات دهید.
  • اگر همیشه آرزوی شروع یک کسب و کار جدید را در سر می پرواندید.
  • اگر دوست دارید منحصر به فرد عمل کنید.
  • اگر دوست از صفر تا صد یک کار را خودتان انجام دهید.

اگر تمامی مواردی که در فوق اشاره کردیم در شما وجود دارد، وقت را تلف نکرده و ایده هایی را انتخاب کنید که فکر می کنید به تولید منتهی می شوند. تشکیل یک تیم منسجم و با انگیزه، کار بعدی است که برای شروع کار نیاز دارید.

ایده های جدید برای شروع یک استارتاپ

تمام صفات و ویژگی هایی را که در فوق اشاره کردیم، در خود دارید اما ایده ای برای انجام پیدا نمی کنید؟ هیچ ایرادی ندارد؛ ما چند ایده جذاب و پولساز استارتاپی را در ادامه معرفی خواهیم کرد. این استارت آپ ها به این شرح هستند:

ایده های جدید برای شروع یک استارتاپ

فروش دارو به صورت آنلاین

یکی از استارت آپ هایی که جای خالی آن در کشورمان ایران حس می شود، داروخانه های آنلاین هستند. از آنجایی که امروزه در کشورمان، نسخه نویسی به صورت الکترونیک درآمده است، ایجاد چنین استارت آپی و رساندن داروها به دست بیماران در کوتاه ترین زمان می تواند ایده خوبی برای کسب درآمد باشد. این استارپ آپ، هم در نوع خود جدید است و هم کمک خوبی به بیماران می باشد.

عمده فروشی به صورت آنلاین

از دیگر استارت آپ هایی که می توان روی آینده درخشان آن حساب ویژه ای باز کرد، استارت آپ هایی هستند که به صورت آنلاین، عمده فروشی می کنند. اگر این ایده به نظرتان خوب است، توصیه می کنیم به مسیر طی شده توسط استارت آپ هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، توجه کرده و از تجربیات آنها بهره ببرید. نام یکی از مجموعه های موفق در این حوزه  استارتاپ باباعمده است؛ این استارتاپ، یک مثال موفق از استارت آپ هایی است که هدفشان فروش عمده محصولات است.

استارت آپ اجاره لباس

از دیگر ایده هایی که آن نیز می تواند در نوع خود جالب، جذاب و نو باشد، استارت هایی هستند که در حوزه اجاره لباس فعالیت می کنند. با توجه به اینکه لباس های مجلسی قیمت بالایی دارند، راه اندازی استارت آپ هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه خواهند شد.

مطلب قبلیمنافع کسب و کارهای کوچک از هوش مصنوعی و بلاک‌چین
مطلب بعدیبا اسنپ روم در تهران بهترین اقامتگاه های مبله را رزرو کنید

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید