اتاق بازرگانی پنجمین رویداد نوآفرین استارت‌آپی را برگزار می‌کند

پنجمین رویداد نوآفرین با موضوع «آشنایی فعالان اقتصادي با اکوسیستم استارت‌آپی» به منظور گسترش دانش فعالان اقتصادي از حوزه کسب و کار نوین برگزار می‌شود.

معاونت کسب و کار اتاق تهران در راستاي مأموریت‌هاي خود در توانمندسازي نوآورانه و فناورانه جامعه فعالان اقتصادي کشور و با هدف گسترش دانش فعالان اقتصادي از حوزه کسب و کار نوین، پنجمین رویداد نوآفرین را با موضوع «آشنایی فعالان اقتصادي با اکوسیستم استارت‌آپی» بطور رایگان برگزار خواهد کرد.

در این رویداد سخنرانان مدعو به تشریح نکات حائز اهمیت ادبیات استارت‌آپی و نقش اجزاي مختلف اکوسیستم نوآوري و فناوري ازجمله استارتاپ‌ها و شرکت‌هاي نوپا، شتابدهنده‌ها، مخترعان، مراکز رشد، فرشتگان کسب و کار، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، برگزارکنندگان رویدادهاي کارآفرینی، منتورها، ارائه‌کنندگان زیرساخت‌هاي کسب و کار، شرکت‌هاي فناور و دانش‌بنیان، پارک‌هاي علم و فناوري و … خواهند پرداخت.

این رویداد فرصت خوبی در اختیار صاحبان صنایع، تجار و بازرگانان و کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا با  اکوسیستم استارت‌آپی آشنا شوند.

لذا بدینوسیله از علاقمندان دعوت می‌شود، با تکمیل فرم طراحی شده، برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند. این رویداد در تاریخ ششم آبان ماه سال جاری  از ساعت 14 الی 18 در سالن طبقه اول ساختمان مرکزی اتاق تهران برگزار می‌شود. ضمناً جهت آشنایی هرچه بیشتر فعالان استارت‌آپی با یکدیگر، بعد از سخنرانی‌ها نشست مذاکرات مستقیم برگزار می‌شود.

برای ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنید

مطلب قبلیدرآمد رنو با خروج از ایران ۶ درصد سقوط کرد
مطلب بعدیبنیان‌گذار علی‌بابا در کلاس‌ درس کارآفرینان چه خواهد گفت

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید