آغاز عصر جدیدی از ظرافت در بازار تلفن های هوشمند ایران با LG VELVET

بازار تلفن‌های هوشمند ایران با LG VELVET
بازار تلفن‌های هوشمند ایران با LG VELVET

زیبایی خوش‌آیند بصری و طراحی جدید، همراه با امکانات کاربر-محور؛ یک تجربه موبایلی تازه‌

پس از آغاز سفر LG VELVET به بازارهای بین‌المللی، این اسمارت‌فون زیبا و جذاب اکنون وارد ایران شده و از ۱۱ دی پیش‌فروش آن آغاز خواهد شد. مجموعه خوش‌آوازه مادایران با رونمایی ال‌جی VELVET، فروش تلفن‌های هوشمند سری ۲۰۲۰ ال‌جی در ایران را شروع خواهد کرد.

در برنامه پیش‌فروش LG VELVET از ساعت ۱۱ صبح روز یازدهم دی‌ماه با مراجعه به چهار مرکز تعیین‌شده و یا از طریق وب سایت https://www.lg.com/ir/promotions می‌توانید در طرح پیش‌فروش محدود این تلفن همراه هوشمند و زیبا با تخفیف ۱۵ میلیون ریالی شرکت کنید. تحویل اسمارت‌فون‌های پیش‌فروش شده ظرف 7 روز کاری آغاز خواهد شد.

طراحی جدید LG VELVET با خصوصیاتی همچون خطوط سیال، گوشه‌های منحنی و لبه‌های متقارن بخش جلو و عقب، تجسم کاملی از زبان طراحی 3D Arc Design است. سطوح صاف و صیقلی، رنگ‌های درخشان و ظرایف قابل‌لمسی همچون دوربین Raindrop که خیال قطرات باران را به ذهن می آورد، ازجمله مشخصه‌هایی هستند که LG VELVET را از سایر رقبا جدا می‌سازد. این طراحی جدید با الهام گرفتن از طبیعت به LG VELVET ظاهری برجسته و کاملاً خوش‌دست بخشیده است.

از نقاط قوت طراحی LG VELVET نیم‌رخ ۷.۹ میلیمتری آن است که تنها با استفاده از نمایشگر ۶.۸ اینچی P-OLED Cinematic FullVision امکان‌پذیر شده و همراهی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 845 نشانگر قدرت و صلابت آن است. این اسمارت‌فون با LG Dual Screen جدید هم کاملاً سازگار است )که البته باید جداگانه تهیه شود(. هر دو بخش LG Dual Screen و LG VELVET قابلیت استفاده از قلم‌های stylus سازگار با این گوشی را دارا می باشند.

LG VELVET به لطف نمایشگر خوش‌فرم ۶.۸ اینچی P-OLED Cinematic FullVision خود با نسبت تصویر 20.5:9، تجربه گیمینگ و تماشای موبایلی همه‌جانبه‌ای را فراهم می‌آورد. برای پرهیز از مشکلات لمس ناخواسته نمایشگر درخشان و اندکی منحنی این موبایل، ال‌جی الگوریتم ویژه Grip Suppression را توسعه داده که با دقت بالایی لمس‌های خود‌خواسته کاربر را از لمس‌های غیرعمدی تشخیص می‌دهد. برای همخوانی باکیفیت تصویری مجلل ارائه‌شده، LG VELVET به کمک اسپیکرهای استریو مجهز به LG 3D Sound Engine صدایی دقیق و واقع‌گرایانه عرضه می‌کند؛ و با تعبیه جک هدفون که امروزه بسیار کمیاب ‌شده، LG VELVET با حمایت از عاشقان صدا و موسیقی، باعث دلگرمی آن‌ها شده است.

LG VELVET مجموعه‌ راه‌کارهای تصویربرداری پیشرفته LG Creator’s Kit را عرضه کرده که بهره‌برداری حداکثری از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دیگر لنزهای باکیفیت فوق‌العاده را در نرم‌افزار دوربین منحصربه‌فردش امکان‌پذیر ساخته است. قابلیت Timelapse Control به کاربران اجازه می‌دهد تا دقیقاً تعیین کنند که ویدیوهایشان چه سرعت پخشی داشته باشند. ASMR Recording هم دو میکروفون با حساسیت بالای موبایل را به خدمت می‌گیرد تا بهترین صدای ممکن را با جزئیات خارق‌العاده ضبط کنند. علاوه بر این 3D AR Sticker و 3D Photo Effect باعث می‌شوند تا ثبت تصاویر پرتره از دوستان و خانواده‌تان تجربه‌ای کاملاً جدید باشد.

با هدف برآورده ساختن سلایق گوناگون مصرف‌کنندگان، LG VELVET با الهام گیری از طبیعت، گستره رنگی وسیع و گیرایی همچون غروب خیال‌انگیز (Illusion Sunset)، مشکی، سفید شفق قطبی ، نقره‌ای شفق قطبی را ارائه کرده که روانه بازار خواهند شد. به‌عنوان اولین موبایل ال‌جی که بارنگ Illusion Sunset عرضه می‌گردد، آن‌ها در این اسمارت‌فون از الگوی نوری ویژه‌ای استفاده کرده‌اند که در فواصل یک میکرون (یک‌صدم ضخامت موی انسان) تکرار شده‌ است. این الگو توسط نوار مخصوصی با تکنولوژی انباشت ورقه‌های نانو پوشانده شده تا در بازتاب نور، جلوه خیره‌کننده و درخشانی ایجاد کند.

Johan Chung معاون اجرایی بخش فروش و بازاریابی بین‌المللی شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم مصرف‌کنندگان موبایل‌های هوشمند امروزی، خواستار چیزی فراتر از طراحی‌ها و قابلیت‌های معمول هستند و استحقاق آن را هم دارند. با LG VELVET اسمارت‌فون متمایزی خلق کرده‌ایم که طراحی آن شبیه هیچ محصول دیگری نیست و امکانات منحصربه‌فردی ارائه می‌کنیم که ارزش‌های برجسته‌ای خلق می‌کنند. ما از انتقال درست پیام LG VELVET مطمئن هستیم و ایمان‌داریم مصرف‌کنندگانی هم‌رأی با ما هستند که معتقدند اکنون زمان تغییر شیوه توسعه و بازاریابی تلفن‌های هوشمند فرارسیده است.»

مشخصات کلیدی:

LG VELVET

  • Chipset:1 Qualcomm® Snapdragon™ 845
  • Display: 6.8-inch 20.5:9 FHD+ P-OLED Cinematic FullVision (2,460 x 1,080 / 395ppi)
  • Memory: 6GB RAM / 128GB ROM / microSD (up to 2TB)
  • Camera:
    – Rear: 48MP 2 Standard (F1.8 / 0.8μm / 79˚) / 8MP Wide (F2.2 / 1.12μm / 120˚) /5MP Depth (F2.4 / 1. 12μm / 81˚)
    – Front: 16MP Standard (F1.9 / 1.0μm / 73˚)
  • Battery: 4,300mAh
  • Operating System: Android 10
  • Size: 3 167. 2 x 74.1 x 7.9mm
  • Weight: 3 180g
  • Network: LTE / 3G / 2G
  • Connectivity: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5.1 / NFC /USB Type-C (USB 3.1 Compatible)
  • Biometrics: In-Display Fingerprint Sensor
  • Colours: Illusion Sunset / Aurora White /  Aurora Silver / New Black 
  • Others: Stereo Speaker / AI CAM / Google Lens / Google Assistant /LG 3D Sound Engine / IP68 Water and Dust Resistance / HDR10 /Qualcomm Quick Charge™ 4+ Technology / MIL-STD 810G Compliance / FM Radio

LG Dual Screen

  • Display: 6.8-inch 20.5:9 FHD + P-OLED Cinematic FullVision (2,460 x 1,080 / 395ppi)
  • Cover Display: 2.1-inch Mono
  • Size: 174.4 x 84.6 x 14.4mm
  • Weight: 129g
  • Display Contact Type: USB Type-C
  • Folding Type: 360 Freestop Hinge

Colours: White / Silver

مطلب قبلیافزایش 10درصدی صادرات و رشد 31درصدی واردات در آذرماه
مطلب بعدیراهکارهای تولید محتوای همیشه سبز در استراتژی محتوا

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید