همه چیز در مورد کرکره برقی و جک درب پارکینگ

همه چیز در مورد کرکره برقی و جک درب پارکینگ

کرکره‌ برقی باعث بالا رفتن امنیت و ایمنی در ورودی پارکینگ‌ها می‌شوند. درب‌های پارکینگ کرکره ای برقی نیاز به فضای زیادی ندارند و هنگام باز شدن زیر سقف جمع می‌شوند که این موضوع باعث افزایش فضای تردد برای ساکنین می‌شود. باز و بسته شدن این کرکره‌ها به وسیله‌ی ریموت صورت می‌گیرد و اتوماتیک هستند.

کرکره برقی پارکینگ

از آنجایی که این نوع از کرکره‌های برقی در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی موجود هستند امکان هماهنگ کردن طرح و شکل آنها با نمای ساختمان وجود دارد. تیغه‌های کرکره‌ برقی پارکینگ انواع مختلفی دارند که آنها را به ترتیب از بی‌صدا ترین تا کم‌صدا‌ترین مرتب کرده‌ایم: کرکره‌ برقی غضروف‌دار، کرکره‌های برقی پلی‌کربن شفاف، کرکره‌های برقی آلومینیوم. پیش از اینکه بخواهیم به معرفی انواع تیغه و موتور کرکره برقی بپردازیم لازم است بدانیم که نوع موتور و تیغه کرکره هیچگونه تاثیری بر چگونگی جمع شدن رول بالای کرکره به سمت داخل و یا بیرون فروشگاه ندارد و تنها با توجه به شرایط محل نصب کرکره و سلیقه کارفرما، در مورد جهت رول شدن کرکره برقی تصمیم گیری می شود. لازم به ذکر است پر کاربردترین تیغه کرکره جهت کرکره‌های کوچک و متوسط، تیغه کرکره آلومینیومی سایز 80 و برای کرکره برقی‌های بزرگ تیغه کرکره آلومینیومی سایز 100 می باشد.

کرکره برقی پارکینگ

کرکره‌ برقی مغازه و فروشگاه

برای درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها می‌توان از انواع کرکره‌های برقی استفاده کرد. تیغه‌‌ای که در کرکره‌های برقی مغازه‌ها استفاده می‌شود عمدتا تیغه‌ی آلومینیوم است. برای دوام بالاتر و صدای کمتر بهتر است که در این تیغه از بیلت ۶۰۶۳ آلومینیوم استفاده شود. برای افزایش امنیت کرکره برقی مغازه توصیه می شود که حتماً برای آن جاقفلی نصب شود و زمانیکه کرکره پایین آورده می شود قفل گردد. برای ساختمان های در حال ساخت بهتر است ابتدا کرکره برقی نصب شود و سپس ریل آن داخل نما کار شود تا اینکه امکان دستکاری ریل نباشد. همچنین جهت ضد سرقت نمودن کرکره برقی مغازه توصیه می شود بجای ریل آلومینیومی از ریل آهنی ضخیم استفاده شود.

کرکره‌ برقی بالکن و پنجره

مهم‌ترین قسمت کرکره‌های برقی پنجره تیغه‌ی آن است که در اغلب اوقات به رنگ سفید می‌باشد و در واقع قیمت کرکره‌ برقی پنجره نیز به تیغه‌ی آن بستگی دارد. این تیغه دو نوع مختلف دارد که شامل تیغه‌ی کرکره‌ی برقی فوم‌دار و تیغه‌ی کرکره‌ی برقی شفاف می‌باشد. موتوری که در این کرکره‌ها استفاده می‌شود نیز انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. به طور مثال از موتور توبولار می‌توان در پنجره‌های دوجداره استفاده کرد. کرکره ی پنجره (Window Shutters) برای محافظت بیشتر از پنجره ها و جلوی درب های نفر روی منازل مسکونی یا ویلایی و یا هر مکانی که امنیت آن دارای اهمیت می باشد استفاده می شود. می توانید با تماس با شرکت رعدجوش 09126788378 از مشاوره رایگان کرکره پنجره استفاده کنید و بهترین راه حل برای اتوماتیک کردن پنجره منزل یا ویلای خود اقدام نمایید و با خیالی آسوده از ایمنی منزل یا ویلای خود اطمینان کنید.

کرکره‌ برقی بالکن و پنجره

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ دیگر کالایی لوکس محسوب نمی‌شود و امروزه یکی از ملزومات مهم برای ساختمان است. برای تهیه جک پارکینگ ابتدا باید شرایطی مانند وزن و ابعاد درب و تعداد تردد روزانه را درنظر گرفت و با توجه به این موارد جک مناسب را انتخاب کرد. همچنین اطلاع از ویژگی‌های هر کدام از محصولات شما را در انتخاب بهتر جک درب پارکینگ کمک می‌کند. جک بازویی که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

جک پارکینگی یا جک برقی (درب اتوماتیک ریموتی) سال‌های زیادی است که تولید می‌شود اما در سال‌های اخیر بازار بهتری پیدا کرده است. تمامی افراد تمایل دارند درب‌های مکان‌های مختلف اعم از منازل، مجتمع‌های مسکونی و یا اداری و غیره را اتوماتیک کنند. درب ریموت کنترلی بهترین پزینه است. یکی از بهترین نمونه‌های خارجی این وسیله، ساخت ایتالیا است.

جک درب پارکینگ

علاوه بر نمونه‌های خارجی، نمونه‌های داخلی جک پارکینگی نیز وجود دارد که ساخت ایران بوده و از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند.این جک ها قابلیت نصب در درب های تک لنگه و دو لنگه با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف دارند. بدین صورت که بازوهای آن ها در یک طرف درب های تک لنگه و دو طرف درب های دو لنگه به عملیات باز شدن راحت درب ها به شما کمک می کند. در نتیجه در این گونه درب ها با فشار دادن دگمه ای به راحتی می توانید درب را به آسانی باز و بسته کنید و دیگر نیازی نیست که برای هر بار باز و بسته کردن درب از ماشین خود پیاده شوید. جک بازویی معمولاً روی درب پارکینگ ها و درب حیات و یا درب ویلا نصب می شوند.

قیمت جک درب پارکینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد.  نوع جک و برند و مدل آن جز تعیین کننده ترین موارد در قیمت محصول مورد نظر میباشد. اینکه نوع جک پارکینگی شما پنوماتیک، گیربکسی و یا هیدرولیکی باشد. یا از برند های ساخت داخل است یا برندهای خارجی یا وارداتی ؟ و اینکه مدل آن به چه صورت است ؟ برای درب سبک انتخاب شده است یا سنگین و … ؟ تمامی این موارد بر قیمت جک پارکینگی تاثیر گذار است.  جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را افزایش می‌دهد.

مطلب قبلیراه‌کار ذخیره‌سازی ابری پادیوم
مطلب بعدیمعرفی نمایندگی کمپانی Festo ایران

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید