همکاری ال‌جی و ASSA ABLOY برای تولید درهای اتوماتیک OLED شفاف

Interior of modern airport with glass and steel construction frame

عقد تفاهم‌نامه میان دو شرکت برای تولید اولین در جهان که تابلوی دیجیتالی هم هست.

ال‌جی الکترونیکس با ASSA ABLOY، یکی از پیشگامان جهانی گیت‌های عبور و درهای اتوماتیک صنعتی و مسکونی تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه درهای اتوماتیک OLED شفاف امضا نموده است. این ابتکار اولین راهکار تجربه مشتری در نوع خود است که هفته جاری با برنامه‌های تجاری ویژه‌ای رونمایی خواهد شد.

3d rendering interior and exterior design

این محصول جدید ترکیبی از ساینیج OLED شفاف ال‌جی (مدل 55EW5G) و راهکار مدیریت محتوای جامع SuperSign است که با درهای شیشه‌ای کشویی اتوماتیک تولیدکننده سوئیسی ASSA ABLOY Entrance Systems ترکیب‌شده تا محصولی شفاف را فراهم آورد. در اتوماتیک OLED شفاف علاوه بر تأمین دسترسی آسان و بدون لمس در ورودی ساختمان‌ها، امکانی تازه برای خوش‌آمد گویی به مشتریان، ارتباط با کارکنان و ارائه تبلیغات و محتوای بازاریابی به مراجعان را فراهم می‌آورد.

به لطف تکنولوژی WRGB ال‌جی، پیکسل‌های خود‌-نور OLED رنگ‌هایی بسیار دقیق با نور عالی و کنتراست بالا تولید می‌کنند. تکنولوژی Transparent OLED ال‌جی به‌راحتی قابل‌گسترش و سفارشی‌سازی در زمینه‌هایی همچون انواع درها و گیت‌های ورودی است. علاوه بر این، شفافیت آن بدان صورت است که اشیا و سوژه‌های پشت نمایشگر به‌آسانی قابل‌دیدن هستند. لذا این راهکار می‌تواند هم‌زمان با فراهم آوردن اطلاعات ارزشمند، با محیط اطراف نیز هماهنگ گردد. با استفاده از توانمندی‌های طراحی و ساخت شیشه‌های گرما دیده، این محصول دوام بسیار بالایی داشته و پس از یکپارچگی با درهای کشویی اتوماتیک ASSA ABLOY Entrance Systems امنیت بیشتری هم خواهد داشت.

Modern illuminated hallway interior. 3D Rendering

Paik Ki-mun معاون ارشد و مدیر واحد کسب‌وکار نمایشگرهای اطلاع‌رسانی شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «ال‌جی به‌عنوان رهبر نسل بعدی دیجیتال ساینیج و ASSA ABLOY Entrance Systems به‌عنوان پیشتاز جهانی درهای اتوماتیک کشویی با مشارکت یکدیگر در حال خلق محیط دیجیتالی جدید و هیجان‌انگیزی هستند. نمایشگرهای OLED شفاف بزرگ ما که اکنون هم در نقاط مختلف دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرند، ثابت کرده‌اند که OLED‌های شفاف می‌توانند رسانه‌ای بسیار مؤثر باشند و حالا قصد داریم آن‌ها را در سطحی کاملاً جدید به‌کارگیریم.»

Christopher Norbye معاون ارشد و مدیر بخش سیستم‌های ورودی ASSA ABLOY می‌گوید: «نوآوری هسته مرکزی فعالیت‌های ما است. واقعاً مفتخریم که با همراهی ال‌جی این محصول پیشگامانه، در اتوماتیک کشویی با OLED شفاف را در اختیار مشتریان‌مان قرار می‌دهیم. با این محصول مشتریان‌مان پیش‌گام بهره‌برداری از راهکاری فوق‌العاده و جدید برای خلق برند اختصاصی خود و تجربه مشتری منحصربه‌فردی خواهند بود.»

مطلب قبلینقش تجارت الکترونیک در فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان برند انصاری
مطلب بعدیمحمد اعتماد ، بنیانگذار پوشاک ماکسیم

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید