همه چیز درباره قدیمی ترین هتل کیش

همه چیز درباره قدیمی ترین هتل کیش

جزیره زیبای کیش به تفریحات آبی و هتل‌های مختلفش شهرت دارد. این‌جزیره به‌دلیل این‌که یک جزیره تفریحی به‌شمار می‌آید هتل‌های زیادی را در خود جای ‌داده است. تنوع هتل‌ها هم در حدی است که هر فردی می‌تواند هتل مناسبی را پیدا کند. هتل‌های پنج‌ ستاره در این جزیره از امکانات بی‌نظیری برخوردار هستند. اغلب افراد زمانی که قصد دارند به این جزیره سفر کنند، دنبال این دسته از هتل‌ها هستند.

بعضی از این هتل‌ها از زمان‌های قدیم وجود داشتند و در‌واقع قدمت بسیار زیادی در جزیره کیش دارند. یکی از بهترین آن‌ها هتل شایان کیش است که قدمت زیادی در جزیره دارد. اگر می‌خواهید با قدیمی‌ترین هتل کیش بیشتر آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قدیمی‌ترین هتل کیش کدام است؟

کیش حدودا از سال 1371 شروع به ساخت‌و‌ساز کرد و رونق اقتصادی و همچنین آبادانی این جزیره از همان دهه 70 شروع شد. هتل پنج‌ ستاره شایان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ها بود که به دستور محمدرضا شاه پهلوی تاسیس شد. این‌ هتل امروزه یکی از بهترین و بزرگ‌ترین هتل‌ها در کیش معرفی می‌شود. هتل در سال 1393 به گروه هتل‌های پارس ملحق شد و نام آن به هتل پارس شایان تغییر پیدا کرد. هتل شایان کیش در بهترین و زیباترین منطقه جزیره واقع شده و به ساحل خلیج‌فارس و دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار نزدیک است.

اسکله تفریحی بزرگ کیش دقیقا رو‌به‌روی این‌ هتل قرار گرفته و چشم‌انداز بسیار زیبایی را در اتاق‌های هتل شایان پدید می‌آورد. همچنین شما با اقامت در این‌ هتل می‌توانید به‌راحتی و با پای پیاده به مراکز خرید ونوس، زیتون، پردیس یک و دو و همچنین پلاژ آقایان بروید.

هتل شایان کیش در بهترین و زیباترین منطقه جزیره واقع شده و به ساحل خلیج‌فارس و دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار نزدیک است.

هتل شایان کیش امروزه یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در جزیره زیبای کیش و پذیرای بسیاری از میهمانان جزیره است. هتل شایان چهار طبقه و 193 اتاق لوکس دارد. این‌هتل در طول مدت فعالیت خود چندین بار نوسازی و بازسازی شده و سطح خدمات خود را ارتقا داده است. در همه باز‌سازی‌ها سعی شده امکانات جدید‌تر و به‌روز‌تری به مجموعه اضافه کنند تا رفاه مسافران بیشتر تامین شود.

خدمات هتل شایان کیش

این هتل با امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌دهد، میهمانان خود را با هر سلیقه‌ای راضی نگه می‌دارد. در این هتل سوئیت‌هایی هم برای افرادی وجود دارند که دلشان نمی‌خواهد در اتاق‌های کوچک اقامت داشته باشند. از سری امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، آتلیه عکاسی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، آرایشگاه، سرویس‌های بهداشتی ایرانی در قسمت لابی هتل، روم‌سرویس، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، پذیرش 24‌ساعته، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی رایگان و خدمات تور را نام برد.

اتاق‌های هتل شایان شامل 82 اتاق دو تخته، 28 عدد اتاق سه تخته، 32 عدد اتاق دوبلکس، 15 سوئیت ساحلی با سه تخت، 12 سوئیت چهار تخته ساحلی، دو ویلای دو خواب ساحلی، سه رویال سوئیت یک‎‎ خوابه و چهار سوئیت دو‌ خوابه و همچنین یک رویال سوئیت دوخوابه دوبلکس است. اتاق‌های دو تخته در این هتل در طبقه دوم و سوم واقع شده‌اند. این اتاق‌ها چشم‌اندازی رو به باغ داشته و متراژ هرکدام 30 مترمربع است. همه این اتاق‌ها مبلمان، تلویزیون، اینترنت و یخچال دارند.

امکانات هتل شایان کیش

هتل دارای کافی‌‎شاپ‌ها، رستوران‌ها، سالن آمفی‌تئاتر، کنفرانس و امکانات ورزشی بی‌نظیری مانند استخر، جکوزی، سونا، بیلیارد، اسنوکر، فوتبال‌دستی، وایت بال، تنیس، دوچرخه‌سواری، دارت و اتاق ماساژ است. سالن آمفی‌تئاتر در این‌‌ هتل ظرفیت 230 نفری و امکانات مجهز و مدرنی برای برگزاری مناسبت‌های مختلف دارد. در سالن کنفرانس هتل امکان پذیرش 21 نفر فراهم شده و موقعیت مناسبی برای برگزاری انواع جلسات کاری و… دارد.

هتل شایان کیش امروزه یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در جزیره زیبای کیش و پذیرای بسیاری از میهمانان جزیره است.

هتل شایان کیش علی بابا دارای رستوران فست‌فود و کافی‌شاپ است و رستوران‌های آن انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به میهمانان ارائه می‌دهند. سفره‌خانه سنتی هتل شایان کنار آب‌نمای زیبایی واقع شده و انواع غذاهای لذیذ سنتی و همچنین کبابی را طبخ می‌کند. رستوران شمبلیر نیز رستوران اصلی هتل شایان است که ظرفیتی معادل 190 نفر دارد. با رفتن به این ‌هتل، می‌توانید وعده‌های غذایی خود را با چشم‌انداز بی‌نظیر خلیج‌فارس میل کنید.

سخن پایانی

همان‌طورکه گفته شد، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر به کیش انتخاب و رزرو هتلی مناسب به‌حساب می‌آید. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش هتل پنج‌ ستاره شایان است که با قدمتی طولانی و امکانات بی‌نظیری که به میهمانان ارائه می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌ها در جزیره کیش است. هتل شایان بخش‌های مختلف غذایی، ورزشی و سالن‌های مختلف دارد. هتل شایان از بزرگ‌ترین هتل‌ها در کیش بوده و اوایل دهه 70 احداث شده است.

اگر می‌خواهید سفر لذت‌بخشی را همراه با آرامش و امکانات عالی تجربه کنید، این ‌هتل می‌تواند خاطرات به‌یاد‌ماندنی برای شما از جزیره کیش برجای بگذارد. با اقامت در این‌ هتل، آرامش غیر‌قابل‌وصف خلیج‌فارس را به خود، خانواده یا همراهان‌تان هدیه خواهید داد. هتل شایان کیش همواره به کیفیت خدمات و امکانات خود می‌اندیشد و بهترین‌ها را برای میهمانان خود فراهم می‌آورد. جزیره زیبای کیش نگینی است در ایران عزیزمان.

مطلب قبلیتجربه تجارت عمده فروشی با سندبادسل
مطلب بعدیهاست پر سرعت و تاثیر آن در کسب و کار اینترنتی

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید