بزرگترین همایش نفت و گاز چین برگزار می شود

بیست و سومین نمایشگاه نفت و گاز چین پکن

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت و پتروشمی چین Cippe 2023 از 10 تا 12 خردادماه امسال در مرکز نمایشگاهی جدید شهر پکن پایتخت این کشور در مساحتی به وسعت 100 هزار مترمربع برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین، رویداد سالانه پیشرو در صنعت نفت و گاز در جهان است که هر ساله در پکن برگزار می شود. این  رویداد یک پلت فرم عالی برای ارتباط شرکتها، نمایش فناوری پیشرفته، برخورد و ادغام ایده های جدید است. در این نمایشگاه سه روزه رهبران صنعت نفت جهان، NOC، IOC، EPC، شرکت های خدماتی، تولیدکنندگان تجهیزات و فناوری و تامین کنندگان زیر یک سقف گردهم می آیند.

انتظار می رود در این دوره از نمایشگاه  cippe بیش از 1800 شرکت حضور داشته باشند و بیش از 120 هزار بازدیدکننده از 65 کشور جهان از آن بازدید کنند.

علاوه بر این در  کنار نمایشگاه بزرگ Cippe بیش از 60 رویداد همزمان در زمینه های مختلف صنایع نفت و پتروشیمی با بیش از 1000 سخنران از سراسر جهان برپا خواهد شد.

کشور چین بزرگترین واردکننده نفت و گاز و همچنین دومین مصرف کننده نفت و سومین مصرف کننده بزرگ گاز در جهان است. با تقاضای بالا، چین به طور مداوم در حال افزایش اکتشاف و تولید نفت و گاز، توسعه و جستجوی فناوری های جدید در توسعه غیرمتعارف نفت و گاز است. cippe 2023 یک فرصت بینظیر برای استفاده از فرصت ها جهت افزایش سهم بازار شما در چین و جهان، نمایش محصولات و خدمات، شبکه سازی با مشتریان فعلی و جدید، ایجاد مشارکت و کشف فرصت‌های بالقوه ارائه می‌کند.

ایکسب، به عنوان اولین پلتفرم تجارت الکترونیک B2B در ایران و حامی رسانه ای این دوره از نمایشگاه نفت و گاز پکن Cippe 2013، شما را به بازدید از نمایشگاه دعوت می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه مراجعه کنید:

مطلب قبلیپلای وود Plywood و تولیدکنندگان روسیه
مطلب بعدی۱۰ کشور دارنده بزرگترین ذخایر گاز در جهان

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید